Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 05.05.2024 17:01

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 77 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 18.04.2012 20:05 
Eemal

Liitunud: 29.08.2005 19:56
Postitusi: 259
Krt nad selliseks selle tegid :S


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.04.2012 20:13 
Eemal

Liitunud: 22.02.2007 17:34
Postitusi: 58
Asukoht: Jõhvi
maario123, osta omale suuremad veljed alla, minult :)

Mis aega antud auto ka sõitnud on?

_________________
b3 > s13 > A8 3.7 > A8 2.5d > S4 2.7bit > A8 4.2 > S8 4.2 > A8 Lang> s13 > E270d > e65 3.6 > A6 2.0d > e60 3.0d > e65 3.0d > e65 3.0d Individual > s14 > W220 > W215 AMG


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.04.2012 22:19 
Eemal

Liitunud: 06.02.2009 12:31
Postitusi: 491
Asukoht: Tallinn
Suuremad veljed olemas juba..nagu aru saanud olen siis 12.0 aega on tulnud vist.

Hetkel on selline asi, et nukaratas ringi ei käi ja mootoris komperssiooni ei ole..:(

_________________
Silvia...


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.04.2012 21:34 
Eemal

Liitunud: 06.02.2009 12:31
Postitusi: 491
Asukoht: Tallinn
Nüüd siis selgus miks ratas ringi ei käi..Kett on puruks ja 1. silindri nookur kah puruks. Samas on mootor eelmise omaniku käes 3 nv sõitnud peale mootori kapitaal remonti e. mootoriploki hoonimine ja uued kolvid jne jne AGA !! Ketti Maksim ära ei vahetanud. Väga huvitav lugu saab selle autoga edaspidi olema. Äkki oskab keegi mind aidata kah selles asjas. Nimelt hakkas mul jama sellega pihta ,et tööpäeva lõpetades panin auto tööle ja samal ajal lasin survekaga üle . Hakkasin siis välja sõitma: suri välja ja enam tööle ei läinud. Ootasin sõpra ja panime köieotsa ja tirisime minema. Proovisin korra käiku panna ja läks tööle..paugust ja kenasti ilma vigadeta töötas ja sõitsin valgusfoorini kus ootasin rohelist tuld ja kohapealt minema minnes suri jälle välja ja sellega asi piirdus.Enam tööle pole läinud. Siis üleeile Mihkli juures hakati siis vaatama milles mure, kuna peale vaadates midagi viga ei tundunud olevat sest bensiini tuli ja säde oli ka ja tööle ei läinud siis soovitas Mihkel ka ainuõiget lahendust minna inimese juurde kes saaks ligi ABIT ajule , mõeldud tehtud tirisime auto siis selle Juri juurde kes talle juhtme taha pani ja ütles ,et motos pole rõhku käivitades sees ja näe nukaratas ei pöörle ka. :) Samas jälle Mihkli juures paar tundi varem pöörles. :D Kas siis sai vahepeal kett puruks minna? Kuidas sai puruks minna nookur? Kui mootorile on tehtud alles just väga suure raha eest kapitaal remont sh. ploki hoon ja kolvide vahetus siis kas peaks ka kehtima Garantii tollele juhtumile?
On olemas ka üldised arved remondi kohta kus on ala.
Töö -800€
ploki hoonimine- 150 €
ABIT aju - ...
Oleks väga tänulik kui keegi seadusega tuttav olev inimene mulle vähe abi oskaks anda.. :(

_________________
Silvia...


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.04.2012 22:51 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2008 1:28
Postitusi: 461
Asukoht: tallinn
Nookur läks ilmselt puruks kuna klapp on pähe käinud.

_________________
Opel kadett GSI 16v Turbo
Toyota MR2 Turbo


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.04.2012 23:20 
Eemal

Liitunud: 21.01.2008 15:16
Postitusi: 415
Asukoht: Helsinki
Ma ei saa nagu aru,ise nägite et ratas pöörles?
Kui pöörles siis kas kompressioon oli? Häälest on ju kuulda kui pole....
Ise nägid ka kui arvutiga yhendati?


Nookur murdub tavaliselt jah siis kui klapp kolviga kohtub....


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.04.2012 23:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Meie juures ei olnud kett veel puruks, nukad käisid ringi. Seda on kaugelt ja väljast näha tänu imelisele nuka triggerile, mis sinna tehtud on.
Mina oletaks esmapilgul midagi avamata, et esialgu võis puruks minna nookur ja siis sattus see nookuri tükk keti vahele ning kett käis nö. üle.
Kuna mootori juhtimine on paigaldatud viisil, millest võib kõike oodata, siis ei olnud mõtet asja enne lammutada, kui on näha, mis ajus sees toimub.
Ei ole mõtet raisata aega andurite mõõtmisele ja testimisele, kui näiteks aju pöördeid ei loe.
Antud ajusse sisse saab aga ainult special USB võtmega ning liskas on ka seade kodeeritud (näeb ainult seade autor).
Ning muidugi on ka aju kasutajaliides minu teada vaid vene keelne.

Eks saab vaba aja tekkides leak-down testriga testida, kas antud mootoril klapid ka pähe käivad, ehk kas klapid on kõverad.
Ise panustaks sellele viimasele variandile, ei olnud õhtul väga aega uurida ka lähemalt, ega silmaga juba klappide defekte näha pole.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 20.04.2012 17:57 
Eemal

Liitunud: 06.02.2009 12:31
Postitusi: 491
Asukoht: Tallinn
Nii miskit on siin maal lahti.. Juba teine sr20det sel nädalal pooleks ketiga..

_________________
Silvia...


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 21.04.2012 9:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.07.2005 11:09
Postitusi: 402
maario123 kirjutas:
Nii miskit on siin maal lahti.. Juba teine sr20det sel nädalal pooleks ketiga..


Kokkusattumus ilmselt va kui autod samast kohast ketivahetusest ntx pole tulnud.

Aga hetkel olen täitsa õnnelik ,et pole ei ketti ega rihma, klappe ega kolbe, kepse ega nukki mille pärast muretseda.

IvarR

_________________
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22.04.2012 13:43 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.02.2005 16:41
Postitusi: 774
Asukoht: Randvere
Maario millisel autol veel kett puruks läks? Tean ühte autot, mille omanik arvas seda ja laialt infot levitas, kuid hoopis detonatsiooni saatel mootori ära kõrvetas, mis hiljem lahates selgus ;)
Kuid sinu autol soovitan hoolikalt mootor lahata, sest siis on võimalik selgeks teha, mis valesti ja mis purunemise põhjustas. Kett väga lihtsalt katki ei lähe!

_________________
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22.04.2012 15:08 
Eemal

Liitunud: 06.02.2009 12:31
Postitusi: 491
Asukoht: Tallinn
Jah tõesti Viljar minu viga kuna kuulsin ka otse inimese käest juttu kes väitis ,et rääkis omanikuga ja omanik olevat teadlik, et kett kindlasti puruks. Nüüd tean ka ise ,et kett terve ja märgid paigas..:)
Minu mootori puhul on diagnoos lihtne. Kes teab see teab ja kes ei tea sellel pole vaja teada lihtsalt :)

_________________
Silvia...


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22.04.2012 21:05 
Eemal

Liitunud: 08.03.2010 13:11
Postitusi: 146
Asukoht: Tartu
RICE BURNER kirjutas:
Maario millisel autol veel kett puruks läks? Tean ühte autot, mille omanik arvas seda ja laialt infot levitas, kuid hoopis detonatsiooni saatel mootori ära kõrvetas, mis hiljem lahates selgus ;)
Kuid sinu autol soovitan hoolikalt mootor lahata, sest siis on võimalik selgeks teha, mis valesti ja mis purunemise põhjustas. Kett väga lihtsalt katki ei lähe!

VKM seda mootorit pole lahti võtnud peale "jama" ja keegi teine ka mitte (klapikambri kaan võeti VKMis maha ja vaadati kett üle-kõik korras ketiga). Homme/ülehomme võtab Indrek Teppan selle mootori lahti ja arhiveerib kõik. Peale lahti võtmist selgub mis juhtus-Viljar sul on kindlad andmed, et ma selle mootori läbi kõrvetasin?). Ainuke asi mis kindlalt teada on, et 45km rahulikku sõitu 2100-2500rpmi peal Viljandi poole ja tuli klõbin sisse-ennem kui reageerida jõudsin olin välja surnud mootori ja tossupilvega teeääres.Nädalavahetusel üle 600km ringi sõitnud mööda Eestit Nissan järel pole just kõige meeldivam (see peaks näitama ka, et mul on soov teha koostööd VKMiga). Kui ma teada saan mis juhtus ja aega üle jääb siis panen maili ka teele VKMi, et mis siis juhtus (ja enda seletuse ka probleemile mis meil omavahel tekkis).


maario123 kirjutas:
Jah tõesti Viljar minu viga kuna kuulsin ka otse inimese käest juttu kes väitis ,et rääkis omanikuga ja omanik olevat teadlik, et kett kindlasti puruks. Nüüd tean ka ise ,et kett terve ja märgid paigas..:)
Minu mootori puhul on diagnoos lihtne. Kes teab see teab ja kes ei tea sellel pole vaja teada lihtsalt :)

Kõik kes küsisid minult infot nendele vastasin, et mootorit lahti pole võtnud (teeääres seisis auto) ja viin VKMi ülevaatusele. Meie arvame, et kett läks katki kuna sõitsin rahulikult ja hiljuti oli just selline jama olnud selle mootoriga Maariol-starterit andes käis mootor tühjalt ringi (VKMis saime teada peale klapikambrikaane mahavõtmist, et kõik silindri rõhud puudulikud).

Indrek Teppanilt sain auto kätte päev ennem jama (vahetas õhulugeja ära ja aitas süütepooli jama lahendada-pooli kinnituspolt oli liiga pikk ja 1 pütt kadus järelt ära, 1 pooli kinnitus polt oli kaanes ilma peata-keevitas sellele pea ja keeras välja). Siis oli segu 11,6 ja rõhku 0.9 bari, keerasin segu 0,7 bari peale ja siis oli segu alla 11.

Maario-sry OT pärast aga mida vähem kuulujutte seda parem:)

Newborn


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22.04.2012 22:15 
Eemal

Liitunud: 06.02.2009 12:31
Postitusi: 491
Asukoht: Tallinn
Ei kõik hästi..minumeelest ongi nii parem kui kuulujutte poleks ja omanik asja sirgelt välja kirjutab nagu sina seda just tegid..Loodame, et saad auto kiirelt korda ja satume kuskil kõrvuti varsti ;) :burn

_________________
Silvia...


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 31.05.2012 20:26 
Eemal

Liitunud: 06.02.2009 12:31
Postitusi: 491
Asukoht: Tallinn
Auto nüüd siis paar nädalat VKM is olnud ja hetkel on mootor seibideks..vahetust tahavad kõik 2 silindri klapid , kett ja ülemise otsa tihendid, lisaks tuleks teha algusest peale uus seadistus ja Kui Karoliga kokkuleppele saame siis tuleb sisse korralik sepissisu. Siis võib uue hooga alustada. :)
Kui kellelgi Äkki vedeleb Uut või korralikku sr i metallist kaanetihendit või muid ülemiseotsa uusi originaal tihendeid või uut ketti vms siis võib mulle julgesti privasse teada anda.

_________________
Silvia...


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.06.2012 22:19 
Eemal

Liitunud: 06.02.2009 12:31
Postitusi: 491
Asukoht: Tallinn
Niih speclistile siis lisa:
*Wiseco Forged Pistons 86mm bore, CR 9.0:1
*Cometic ProStreet Headgasket
*ARP Head Studs
*ARP Crank main bolts
Võimalik ,et ka miskit tugevamad kepsud kuigi hetkel ei ole asi kindel.
Peale seda kui mootor koos siis Liguri juurde Seadistust tegema ja siis võib suve nautima hakata.

_________________
Silvia...


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 77 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 46 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11