Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 19:06

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 16 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Lada 21013 1.7Ti
PostitusPostitatud: 10.04.2012 13:53 
Eemal

Liitunud: 06.03.2008 21:22
Postitusi: 31
Asukoht: Saue vald
Mõtlesin, et postitan enda masina siis ka lõpuks siia.
Olgu siis mainitud, et autot ehitan ma ise ning seetõttu mõne asja kvaliteet ei jää nii hea kui võiks. Kõike seda teen selleks, et ennast arendada selles vallas ning kunagi kauges tulevikus oleks oleks see masin selline, mida oleks hea vaadata ning pühapäeval poes piima järgi käia 8). Minu jaoks tegemist on sellise suhteliselt eluaegse projektiga.
Algselt oli auto lihtsalt hobikorras sõitmiseks ringrajal ja seda siis nii palju, kui originaaliga seda kannatas. Siis tekkis suurem huvi sellega tõsisemalt tegeleda ja sealt hakkas siis lumepall vaikselt veerema.
Algselt nägi masin välja midagi sellist siis :
Pilt
Sai siis auto paljaks tõmmatud ning uus värv peale lastud ning tehtud korda, et tänaval liikuda.
Pilt
Sealt edasi hakkasin vaikselt ehitama autot edasi. Tänaseks päevaks on asi nii kaugele jõudnud, et olen mootori asendanud uuema niva 1.7i mootoriga mille süüdet kütust ja kõike muud juhib Megasquirt II. Lisaõhku puhub T28 vile. Segu mõõdan 14point7 SLC DIY 2 kiti abil.
Selle kompotiga liikusin ka natuke ringi eelmine aasta. See aasta pole veel tänavale jõudnud, kuigi plaanid on suured :D
Veermik, käigukast jms jama on suuresti originaal.
Vedrustusest nii palju, et vedrusid natuke lõigatud, täna peaksin saama külge ka jäigemad amordid KYB Excel-G.
Tänase seisuga on asi nii kaugel, et ees on uus IC ja õlijahutuseks väike radikas. Torustik on veel tegemata. Esisillast on hetkel puudu veel stabika varras, sest vanad puksid olid väga läbi ja tahtsid vahetust, aga paraku neid kodus eile mul ei olnud.

Asjad, mis veel tegemata on :
- Tagumised amordid vahetamata
- Esisild vaja kokku tagasi laduda
- Sisselaske torustik
- Õlijahutus torustik
- Turbo rebuild(Vajalikud asjad on selleks olemas)
- Roolikarp asendada roolilatiga
- Värviparandused kapotiall ja väljaspoolt

Arvatavasti värviparandused jäävad pigem suve poole. Roolilati kohapealt ei tea veel millal selleks aega ja vahendeid leian, et ära teha.

Kui kellegile midagi ei meeldi/meeldib, siis andke tuld. Igasugune kriitika on oodatud. :P
Palju lisa juttu ja pilte leiab siit : http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 653&page=4
Rohkem pilte pesitseb siin : http://fotoalbum.ee/photos/matzz/sets/1 ... e=1&seek=1

Mõned pildid siis :
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21013 1.7Ti
PostitusPostitatud: 10.04.2012 20:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.03.2011 11:37
Postitusi: 128
Asukoht: Tln
kena siks, retsept. palju suksusid pee tunde järgi?

_________________
Nissan 200SX S14


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21013 1.7Ti
PostitusPostitatud: 11.04.2012 8:44 
Eemal

Liitunud: 06.03.2008 21:22
Postitusi: 31
Asukoht: Saue vald
tagumendi tunde järgi ütleks, et kusagil 150-200 vahele. Mainin veel ära, et libiseva siduriga oli kiirendus sajani kusagil 6,7sek. Mõõtsin seda gpsi abil.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21013 1.7Ti
PostitusPostitatud: 11.04.2012 9:55 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.03.2011 11:52
Postitusi: 47
Kena turbokas, jõudu ja jaksu ! :bb

_________________
Subaru Impreza GT 98


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21013 1.7Ti
PostitusPostitatud: 11.04.2012 14:28 
Eemal

Liitunud: 06.03.2008 21:22
Postitusi: 31
Asukoht: Saue vald
Tänud :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21013 1.7Ti
PostitusPostitatud: 16.04.2012 18:04 
Eemal

Liitunud: 21.03.2009 19:35
Postitusi: 61
Asukoht: TALLINN
Süües kasvab ju alati isu, ehk küsimus kas on oodata veel jõudu juurde ? ;)
kihvt on näha selliseid sleeper projekte :)
huvipärast küsiks, et kas tegu on pigem säästuprojektiga või sellise asjaga mille alla hakkab meeletult raha veel tulevikus minema ? :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21013 1.7Ti
PostitusPostitatud: 17.04.2012 12:53 
Eemal

Liitunud: 06.03.2008 21:22
Postitusi: 31
Asukoht: Saue vald
KakukeO kirjutas:
Süües kasvab ju alati isu, ehk küsimus kas on oodata veel jõudu juurde ? ;)
kihvt on näha selliseid sleeper projekte :)
huvipärast küsiks, et kas tegu on pigem säästuprojektiga või sellise asjaga mille alla hakkab meeletult raha veel tulevikus minema ? :)


Täpselt nii ongi :D Jõu piiri panna ei oska, kuna tegemist on endale huvipakkuva masina/projektiga siis sellega seoses pigistan mootorist välja niipalju, kui piir ette tuleb. Siis üritan piiri ületada mootorit täiustades ja edasi minna :D Ideaalne jõu soov oleks 600hp+ :D (Ärge näkku lööge, et see masin laguneb laiali jne, igale veale on alati lahendus olemas) Selleni suuretõenäosusega selle motoga ei jõua, sest see mootor juba ehituselt ei suudaks seda kannatada. Kuid elame/näeme kuidas asi areneb. Kuidagi tahaks sinna maale jõuda selle masinaga.

Alguses sai mõeldud säästumasinana, et sellega saaks ringi liikuda kuni saab raha, et parem ja kaasaegsem auto osta. Nüüd on sellest saanud minu kulu peamine allikas, kuna teine liikur on olemas. Seega selle masina alla kulub suht kõik vaba raha. Kuna ma hetkel õpin ja natuke ka teen tööd selle kõrvalt, siis väga suuri summasi ei suuda veel sinna alla liigutada. Tasapisi ehitan ja teen mis suudan selle masinaga.
Aga olgu mainitud, et tegemist on kogu elu projektiga, mis mitte kunagi müüki ei lähe. Lihtsalt ei ole mõtet, sinna alla on liiga suur summa juba kulutatud ja see masin on päris kaua mind väga hästi teeninud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21013 1.7Ti
PostitusPostitatud: 17.04.2012 13:53 
Eemal

Liitunud: 20.05.2005 9:40
Postitusi: 395
Kena projekt! Aga palun, palun õnnista enda autot mingite sobilike retrovelgedega, näiteks midagi sellist :)

Pilt
Pilt
Pilt
15x7 4x100

http://rarerims.co.uk/


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21013 1.7Ti
PostitusPostitatud: 17.04.2012 23:43 
Eemal

Liitunud: 06.03.2008 21:22
Postitusi: 31
Asukoht: Saue vald
Taavi kirjutas:
Kena projekt! Aga palun, palun õnnista enda autot mingite sobilike retrovelgedega, näiteks midagi sellist :)

Pilt
Pilt
Pilt
15x7 4x100

http://rarerims.co.uk/


Tänud soovituse eest, mõte on väga hea tegelikult. Ainuke asi, et millal selleks finantsi leian ei oska öelda. :bb


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21013 1.7Ti
PostitusPostitatud: 09.06.2012 23:27 
Eemal

Liitunud: 06.03.2008 21:22
Postitusi: 31
Asukoht: Saue vald
Vahepeal nii palju uut, et olen natuke ringi liikunud. Seadistamise kohapealt sai asja juba päris mõnusaks. 0.8bar oli ülerõhku, liikus väga maialt. Vahetasin siis ära difri, sain sellega sõita ~150km, siis juhtus sellinne asi nagu lisatud pildil. Viskasin siis järgmise sisse, see on peaaegu sama kaugel. Jama miks kõik see juhtub on juba selgunud õnneks, tegu oli vale õliga mida seal kasutasin. Nimelt sellel õlil puudusid kaitsvad lisandid, mis peaks kaitsema metall pindu.

Mingihetk oli tunda viiendaga vaikselt vajutades ka siduri libisemist, võis olla ka, et midagi muud andis järgi(nt differ), kuigi sümptomid olid täpselt sellised. Hiljem kiirendades uuesti, samamoodi ei juhtunud. Järgmine päev oli samalaadne effekt korra. Niiet hooratas on ikka vist kuuma saanud ja tahab pinna taastamist/silumist. Lisaks vaja sebida uued katted jälle sidurile, hetkel katted peal olnud ligi 300 km heal juhul. Käigukastis hakkasid ka käigud juba imelikke vimkasid viskama.

Vahejahuti ja turbo torustiku süsteem toimib väga hästi, nüüd on probleemid jahutusega. Tuleb mõelda välja mingisugune lahendus vee jahutuse efektiivsuse parandamiseks. Arvatavasti tuleb vaadata uue alumiinium custom radika poole ikkagi, millel oleks piisavalt jahutus pinda.

Hetkeseisuga plaanid on sellised, et kolida üle Fordi T9 kastile koos Volvo LSD sillaga taha. Hetkel on need veel lihtsalt plaanid, millal need teoks saavad, ei oska öelda. Tundub, et ennem katsetan veel õige õliga diffrit ja võimalik, et ka teist lada orig kasti. Vaatab kuidas vastu peavad asjad. Arvatavasti hakkavad asjad tugevamini liikuma järgmise kuu keskel alles, seni natuke vaikust.


Manused:
IMAG0618.jpg [909.73 KB]
Pole veel alla laetud
Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21013 1.7Ti
PostitusPostitatud: 26.06.2012 21:55 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.09.2009 12:29
Postitusi: 39
Asukoht: Põlva
selle volvo tagasillaga soovin õnne.Neid ei ole vabsjee saada ju.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21013 1.7Ti
PostitusPostitatud: 02.07.2012 9:23 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
õli mehaanilist tugevust juurde ei anna.

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21013 1.7Ti
PostitusPostitatud: 02.07.2012 14:26 
Eemal

Liitunud: 29.10.2006 15:56
Postitusi: 656
Asukoht: Lõuna
Maik kirjutas:
õli mehaanilist tugevust juurde ei anna.

Aga räägivad, et annab.
Õlikile suudab mingil määral lööke neelata, kui ta on õige koostise ja viskoossusega.
Õiget viskoossust hoiavad aga kvaliteetsemad õlid paremini(ei lähe kuumaga liiga vedelaks).
Ometi on nad sageli madalama viskoossusega, kui tavaõlid.
Redline õlisid kiidetakse näiteks.
http://www.redlineoil.com/Products.aspx?pcid=8


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21013 1.7Ti
PostitusPostitatud: 02.07.2012 17:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.10.2008 15:29
Postitusi: 168
Asukoht: Tallinn
Kui tellisime Quaifest otsekasti, siis küsisime ka õlide kohta. Ise oma peaga mõtlesime samuti Redline poole, sest seal käivad ikka nukkide liitumisel päris kõvad laksud. Tehasest tuli selle peale vastus, et ainult tavaline sünteetiline ülekande õli sobib sinna. Igast Redline jne anti shock või jumal teab mis imeõlid, oli nende meelest täielik kräpp. Kuna oleme kasutanud ainult tavalist käigukasti õli nii kastis kui sillas (LSD) ja seni probleemideta, siis soovitaks sul hoida imeõlist üle jääv raha Volvo silla jaoks, mitte ära loobi seda tuulde.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21013 1.7Ti
PostitusPostitatud: 02.07.2012 21:57 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
KaroK kirjutas:
Maik kirjutas:
õli mehaanilist tugevust juurde ei anna.

Aga räägivad, et annab.
Õlikile suudab mingil määral lööke neelata, kui ta on õige koostise ja viskoossusega.
Õiget viskoossust hoiavad aga kvaliteetsemad õlid paremini(ei lähe kuumaga liiga vedelaks).
Ometi on nad sageli madalama viskoossusega, kui tavaõlid.
Redline õlisid kiidetakse näiteks.
http://www.redlineoil.com/Products.aspx?pcid=8


Nojah, mind see mingi tugevalt alla 1 % protsendiline effekt ei kõigutaks,seega pole tegu olulise näitajaga. :)
Muidu tore auto. Ei tea kuidas küll zigulil ruumi on,aga kindlasti odavam oleks mingi bmw kastile ja sillale ehk kolida ?

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 16 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 48 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11