Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 17:21

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 16 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Lada 21013 1.7Ti
PostitusPostitatud: 11.07.2012 16:46 
Eemal

Liitunud: 06.03.2008 21:22
Postitusi: 31
Asukoht: Saue vald
Maik kirjutas:
õli mehaanilist tugevust juurde ei anna.

Mehaanilist tugevust ei anna, aga hoiab pinda väga tugevalt. Hetkel panin sisse 4.3 originaal diffri ja ÕIGE õliga. Olen natuke proovinud ja sõitnud. Enam ei olnud kahetõmbega kõrvulukustavat heli tagant kosta. Isegi peale 10 tõmmet ei ole kuulda (tõmme siis üks käik boosti alas lõpuni lastud). Niiet vahe on meeletu. Vale õliga sõitnud vana differ vs korralik :
Pilt

Vahepeal sai veel käimar vahetatud ja natuke ajuga mässtud. Miks auto ülevalt paukus on lihtne, nimelt tundub, et järgitehtud VR anduril on juhtmed teistpidi kui Bosch originaal anduril. Viskasin juhtmed ringi ja imeväel auto töötab ideaalselt.
Tühikäigu klapi seadistuse sain ka paika. Nüüd töötab tühikäik ka ideaalselt ja ei tee enam lollusi.

Käimari vahetus läks vähe metsa poole, see pühapäev on raplas sõit tulemas kuhu tahan minna (ladaklubi üritus) ja selleks ajaks tahan saada asja nii toimima, et kannataks sõita. Käimaril puudub täielikult teine käik. Täna hakkan uuesti seda vahetama.

Turbo/mootoriga on sellinne jama, et käiguvahetusel viskab väga suure pahvaka sinist. Kahtlustan pragu turbos väljalaske poolel, äkki sealt midagi lekkib. Plaanin oil catchi nagunii teha, ehk kaob sellega see jama, sümptomid viitavad väga sellele. Lisaks 1bar ülerõhu juures jäi kütust väheks, nüüd vaja osta FPR ka veel lähiajal. Hetkel lahenduseks keerasin lihtsalt 0.5bar peale boosti, sellega kannatab sõita küll normaalselt.

Volvo sildade pakkumisi on mulle mitmeid tulnud, isegi siinsamas harkus üks 60€ eest ära anda. Mitu silda veel Raadil, kus pidavat valikut kõvasti olema. Arvatavasti võtan selle 60€ eest silla ära ka, seal lukku paraku ei ole ja ülekanne on 3.73 aga küll saab sellega hakkama, tuleb kast vastav valida siis lihtsalt.

Kasti kohapealt on nüüd kusagil kuu aja jooksul plaanis Ford T9 peale minna ja normaalne sidur sinna sisse.

Enne pühapäeva tahan vahetada diffri ära uuest, 3.9 diffri vastu(täpselt siis kui järgmine diff oli all helistati, et on saada mulle vajaliku ülekandega differ 3.9 :x ). Käigukast läheb sammuti vahetusse, jahutusradika viskan ka ringi kiiresti, natuke mootorit timmida ja tuld.

Seniks aga väikene ilustreeriv pildike :
Pilt


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 16 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 51 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11