Enamvähem puhta kaltsuga suurem kakikord maha pühkida ja rajale
See kere on liiga nigelas olukorras, et seda lakkuda. Lisaks rõve neljaukseline
Siin on erinevad hillclimbi, ja hobiringraja sarjad olemas, kus saab 'outlaw' klassis osaleda.
Samuti oleks põnev liimirajal mõni triip ära teha. Eesmärgiga kunagine õnnetu betooniraja 12.3 üle sõita
Hetkel hoian autol Rego (teie mõistes siis TÜV, kindlustuse ja registreerimise segu) peal, et vajadusel, kui väga ei hulla, saab ka tänaval liigelda, aga palju ei tasu, kuna siin politsei oskab ja tahab ka kapoti alla vaadata. Tulemuseks võib olla auto konfiskeerimine ja pressi alla saatmine.
Selle 9.5 CR-ga on nii, et kui tegemist oleks RB25 või RB26 kaanega, ei muretseks üldsegi, aga kuna kaas on omalooming, siis mul pole päris head aimu, kus see detonatsioon nüüd asuda võiks. Samas siin on häid racing kütuseid vabalt liikvel, küll vajadusel leiab sobiva segu paaki.
** Ühtlasi on mul üks laiskusest tulenev küsimus Datsunitega rohkem kodus olevatele inimestele... Järgnevatel piltidel on 2 detaili, mis kinnituvad SL kollektori erinevatesse otstesse. Mis vennad need on ja kuidas need töötavad. St - ma viskan need minema, eksju?
https://picasaweb.google.com/mart.jakob ... nimeesteleAga natuke pildimaterjali kah juurde.
Mootor on nüüd omadel käppadel ja lõplikult kohal. Kruvisin ka kolle ja turbo külge, et näha mis kuhu mahub - ma ei tea, kuhu ma piduri peasilindri panen, võimendist rääkimata! :D
Võimalik, et tuleb mõtlema hakata pedalboxist...
Käpad said mõnusalt üle dimensioneeritud, aga noh, vähemalt on reservi ka 500hp jaoks
Käigukangi ava tuleb sutsuke tahapoole nihutada. Aga see paistab eniveis boonuseks olevat kui pedalboxi teed minna.
Ja nii ta siis istubki. 1.8 vedrustusega tuli päris hea madaldus!
Õnneks hakkab eestist liikuma kogu mu e30 varandus, muuhulgas ka coiloverid.