TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

BMW LUKKU!
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=10055
1. leht 5-st

Autor:  heicom52 [ 19.01.2012 20:08 ]
Teema pealkiri:  BMW LUKKU!

.

Autor:  Marko_N [ 19.01.2012 22:24 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 520iT 96a :heicom52

Palju sealt jõu lisa on tulnud sellises kondinsioonis?

Autor:  Derik [ 19.01.2012 22:38 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 520iT 96a :heicom52

Vot see on mõnus säästukas! Lihtsalt turbo peale, pihustid natsa suuremad, rõhku vähe ja vaatab mis saab. Minule meeldib, ei ole mingeid suuri töid tehtud ega mingeid juhtajusid. Kui väga palju ei hoora ja rõhku ei näpi, siis mina usun, et kestab ka. Vilin on olemas, jõulisa on olemas, endal hea olla ja kindlasti ka palju rohkem lõbu!

Autor:  heicom52 [ 19.01.2012 23:25 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 520iT 96a :heicom52

.

Autor:  ca18det [ 20.01.2012 0:50 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 520iT 96a :heicom52

Mis segu 0,5bari juures teeb? Ega selle narrowband kella näidu järgi ei saa vist mingeid järeldusi teha :?

Autor:  heicom52 [ 20.01.2012 1:15 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 520iT 96a :heicom52

.

Autor:  Toivoku [ 20.01.2012 14:12 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 520iT 96a :heicom52

Räägi kust kohast sa turbo õlituse jaoks väljavõtte tegid? Miks õli tagasivoolu ei keevitanud karterisse? Endalgi plaan kevadel yks 2,0 sarnase kolle ja suuremate pihustitega lihtsalt käima panna miskise 0,3-0.5 bari peal.

Autor:  Derik [ 20.01.2012 23:41 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 520iT 96a :heicom52

Õlivann :) vist alumiiniumist(?!)ja alu. keevitus on kallim kui vedelmetall?! Ikkagi minule meeldib :D

Autor:  mitsu_manic [ 21.01.2012 0:18 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 520iT 96a :heicom52

Siiski, oleks saanud kohe lasta vastava flantsi keevitada ja millal iganes ning mis iganes ajal kas pimedaks panna või tagasivool juhtida.

Mul küll plekist vann, kuid tegin ka flantsi. Võin igakell pimedaks panna, kui tagasivoolu enam tarvis pole.
Muidu :bb

Autor:  heicom52 [ 21.01.2012 12:55 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 520iT 96a :heicom52

Toivoku kirjutas:
Räägi kust kohast sa turbo õlituse jaoks väljavõtte tegid? Miks õli tagasivoolu ei keevitanud karterisse? Endalgi plaan kevadel yks 2,0 sarnase kolle ja suuremate pihustitega lihtsalt käima panna miskise 0,3-0.5 bari peal.

Turbo õlitus võetud sealt, kus peaks olema õlisurve andur.
Äravoolutoru on keevitatud ja üle liimitud,kuna keevitus mullitas.

Pilt

Autor:  heicom52 [ 11.02.2012 21:41 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 520iT 96a :heicom52

.

Autor:  mitsu_manic [ 13.02.2012 22:55 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 520iT 96a :heicom52

Palju sädevahe on? Pane 0.8 peale, kui juba ei ole. Või siis 0.7

Mul aitas see. Algul oli 1.1
Küünlajuhtmed kontrolli ka üle. Rõhu all hakkavad kõige nõrgemad kohad üle peksma.

Autor:  kuks [ 15.02.2012 11:02 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 520iT 96a :heicom52

sel autol ei ole küünlajuhtmeid.
BMW-l on siiski COP-id kasutusel originaalis.

Autor:  mitsu_manic [ 15.02.2012 22:58 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 520iT 96a :heicom52

Aga küünlad siis?

Muidugi on ka paar korda ette tulnud, kus japsil hakkasid süütepoolid ise vastu. Aitas süütepoolide vahetus. On siis ka otse küünla peal.
Pakun variante, ehk aitab.

Autor:  kivimugi [ 17.02.2012 15:17 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 520iT 96a :heicom52

Mul s4 oli sama jama.. küünlavahe oli 0.8, ette nähtud aga 0.6 peale paika panemist kadusid kõiksugu vahelejätmis probleemid.
loomulikult võib sul mõni süütepool ka vahele jätta.
seda peaks diagnost näitama.

1. leht 5-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/