TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

BMW LUKKU!
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=10055
4. leht 5-st

Autor:  s3nder [ 05.07.2012 23:24 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 520iT 96a :heicom52

heicom52 kirjutas:
Reguleerimine toimub hooratta ja korvi vahelise seibide paksuse muutmisega.
See vanatüübi korvi ketas on palju paksen kui see M52 oma.
Praegu surub korv rohkem peale kui enne.Lahutab viimase piiri peal,lamellid on korvi pinnaga peagu tasa.
Video asja vastupidavusest. Sai julmalt ära proovitud :burn






sorry aga tekib kysimus kus see julmalt ära proovimine on ??, selliseid trikke teeks tava siduriga ka.

Autor:  eclipse [ 11.07.2012 9:03 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 520iT 96a :heicom52

Lamell võib juba selle painde puhul oma jõua kaotanud olla.

Autor:  heicom52 [ 15.07.2012 18:20 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 520iT 96a :heicom52

s3nder kirjutas:
heicom52 kirjutas:
Reguleerimine toimub hooratta ja korvi vahelise seibide paksuse muutmisega.
See vanatüübi korvi ketas on palju paksen kui see M52 oma.
Praegu surub korv rohkem peale kui enne.Lahutab viimase piiri peal,lamellid on korvi pinnaga peagu tasa.
Video asja vastupidavusest. Sai julmalt ära proovitud :burn






sorry aga tekib kysimus kus see julmalt ära proovimine on ??, selliseid trikke teeks tava siduriga ka.

Minujaoks tundus see päris julm.Selle autoga sai esimest korda sellist sõitu tehtud.
Ma alles roheline ka turbomaailmas veel :)

Autor:  heicom52 [ 15.07.2012 18:28 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 520iT 96a :heicom52

eclipse kirjutas:
Lamell võib juba selle painde puhul oma jõua kaotanud olla.

Seda ma usun.Kui hakkab jälle libisema siis panen originaal korvi.
Pole eriti sõitnud ka vahepeal.Plaanis teha kuulõpus või augusti algul Aravetel üks rajapäev.

Autor:  heicom52 [ 22.12.2012 0:02 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 520iT 96a :heicom52

Kahjuks rajale ei jõudnud avastasin,et tagumised laagrid läbi.Vahetasin ära laagrid ja piduri klotsid,siis tulid veel uued tuuning mõtted pähe.
Sai ostetud üks differ mille keevitasin kinni ja veel sai kütuse paak pooleks tehtud,et kütus driftides vähem loksuks.Avastasin ka vahepeal blowi ja kolektori vahelisel torul väikse vaakum lekke,see leke võis olla ka eelmine talv juba.Sidur ja mootor on ennast siiamaani korralikult üleval pidanud kõik ok.
Hetkel auto puhkab hanges kuni märtsi kuuni.Ei viitsi enam talvel sõita sain asfalti maitse suhu kempi difriga :-D

Üks küsimus,miks driftides rool jube raskeks läheb? Nagu kaoks rooli võim ära.

Drift is Fun! Häid Pühi Kõigile!

Autor:  timmi [ 23.12.2012 10:42 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 520iT 96a :heicom52

Drift is fun , aja kohe auto hangest välja sest talv on kõige õigem aeg harjutamiseks :)

Tsiteeri:
Üks küsimus,miks driftides rool jube raskeks läheb? Nagu kaoks rooli võim ära.


Ise pakuks et pump on läbi , ei jõua õlirõhku üleval hoida kui lappad rooli ühelt poolt teisele.
Loomulikult kui roolilatt on korras.

Autor:  Trax [ 31.12.2012 14:57 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 520iT 96a :heicom52

Kiirusetundlik rool?

Autor:  heicom52 [ 31.12.2012 16:08 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 520iT 96a :heicom52

Vaatasin on jah HYDRO STEERING-SERVOTRONIC.

Autor:  heicom52 [ 09.01.2013 18:56 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 520iT 96a :heicom52

Vahepeal olen hakkama saanud sellise asjaga.
Õhulugeja kolis teise kohta ja asemele tulid pihustid.

Pilt

:help Oleks vaja mingit controllerit,et saaks pihustite tööd juhtida.

Sellise kompoti tahaks teha nagu siin videos :) http://www.youtube.com/watch?v=_0LrU0_dUow

Autor:  Jaan [ 09.01.2013 22:34 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 520iT 96a :heicom52

No pannud ka siis vähemalt viisakusest natukenegi nurga alla need pihustid, mitte risti vastu seina pritsima. Selles eeskuju videos olid ju ikkagi ka need suunaga throttelisse.

Autor:  heicom52 [ 09.01.2013 22:57 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 520iT 96a :heicom52

Viltu panek oleks veits keeruliseks läinud,kuna ruumi vähe.
Kurat jah peksab vist kütuse vastu seina loiku. :?

Autor:  hents99 [ 10.01.2013 0:00 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 520iT 96a :heicom52

Väga vahet pole, kuhu sa suunad. Peaasi, et kütust peale pritsib. Rakenduvad nad ju enivei rõhu alas.

Autor:  heicom52 [ 13.02.2013 17:38 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 520iT 96a :heicom52

Tegin kontrolllambi,et näha milline pihusti avaneb.Mõte on panna nii,et esimene avaneb 0.4 ja teine kuskil 0.5 bari juures.Kavatsen rõhu tõsta 0.6 barini. 8)

Kas keegi teab kust saab rõhuga töötavaid lüliteid?

Pilt
Pilt

Autor:  jeff01 [ 24.02.2013 10:38 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 520iT 96a :heicom52

odavaimad vast õlisurve lülitid, mida igas nominaalis saada.

Autor:  Smm [ 25.02.2013 13:45 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 520iT 96a :heicom52

Kas õlisurve lyliti hakkab toimima ka?

4. leht 5-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/