TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

BMW LUKKU!
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=10055
3. leht 5-st

Autor:  mitsu_manic [ 11.03.2012 13:08 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 520iT 96a :heicom52

wilson kirjutas:
mitsu_manic kirjutas:
e30m20b25 kirjutas:
Väga viis asi, tänavapeal super, kuigi oleks võinud olla nt e36 kere peal.


Tglt ka w? Ole nüüd mõistlik.

Oleks-oleks, hea et ei ole.

kui sul tõesti midagi asjalikku öelda ei ole siis ole palun vait. koli Sr foorumisse tagasi.


Ja sul oli eks ??

Avaldasin ka oma arvamust. :bb

Autor:  heicom52 [ 22.04.2012 20:37 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 520iT 96a :heicom52

Nii esmaspäeval panen peale NGK Laser Platinum küünlad.
Vahepeal pole midagi teinud,ainult kalland ja talland 0.2-0.3baariga.

Autor:  eclipse [ 23.04.2012 15:14 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 520iT 96a :heicom52

Palju neil sädemevahe?

Autor:  heicom52 [ 05.05.2012 20:49 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 520iT 96a :heicom52

.

Autor:  Mardo [ 05.05.2012 22:29 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 520iT 96a :heicom52

Hoorattaks võid M20B20 mootori hooratta võtta, tegu ühemassilisega
aga pead mootori poolset külge maha treima, muidu läheb vastu mootori
tagumise simmerlingi korpust/polte.

Paar pilti tööst:
Pilt
Pilt

Autor:  heicom52 [ 10.06.2012 23:20 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 520iT 96a :heicom52

Mardo kirjutas:
Hoorattaks võid M20B20 mootori hooratta võtta, tegu ühemassilisega
aga pead mootori poolset külge maha treima, muidu läheb vastu mootori
tagumise simmerlingi korpust/polte.

Paar pilti tööst:
Pilt
Pilt


Kas siis tuleb midagi ka siduri kahvli kaugusega ette võtta?
Korv peaks nagu jääma siis mootori poole rohkem.Sai kunagi e-30nega B20motoga jäärada sõidetud siis tundus see hooratas kudagi nõrk.Üks hooratas pidi pooleks minema ainult hammasvöö hoidis veel kinni :shock:

Autor:  heicom52 [ 16.06.2012 0:20 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 520iT 96a :heicom52

.

Autor:  heicom52 [ 16.06.2012 12:44 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 520iT 96a :heicom52

.

Autor:  Mardo [ 16.06.2012 18:58 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 520iT 96a :heicom52

hooratas, mismõttes nõrk? mul sama ratas õhukeseks lastud treida ja audi korv + 240mm ketas
ja siduri süsteem on saanud vatti igast suunast. Võibolla sattus Sulle kehv hooratas, neid asju
kontrollitakse enne külge keeramist, vähemalt silmaga ;)

Autor:  heicom52 [ 18.06.2012 16:23 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 520iT 96a :heicom52

No jah see selleks,ju siis oli vigane hooratas.

Praegu kast maas sidur õhtal jälle,korv on kaardus ja sinine :(
Pilt
Pilt
Pilt

Hakkan uut sidurit tegema,eks vaatab mis siis välja tuleb.

Head Jaani kõigile !

Autor:  Martin_H [ 18.06.2012 16:28 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 520iT 96a :heicom52

http://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=56&t=155654

Peaks ka M52 mootorile sobima.

Autor:  heicom52 [ 04.07.2012 18:22 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 520iT 96a :heicom52

Sain siduri kokku.Peale jaani pohmakaga tulid head mõtted pähe,sai aretatud M20-kümne ja M52 mootori sidurist reguleeritav sidur :-D

Hooratas M52
Korvi kest M52
Korvi ketas M20

Mõned pildid sellest aretisest.
Pilt
Pilt
Pilt

Autor:  redline [ 04.07.2012 19:46 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 520iT 96a :heicom52

See pildil olev sidur on mismoodi reguleeritav? Paistab täitsa tavaline korv või jääb mul midagi kahe silma vahele? Siin ennist oli juttu nõrgast hoorattast, pigem see isearetatud korv on ohtlikum ma pakun :-D

Autor:  KaroK [ 04.07.2012 21:19 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 520iT 96a :heicom52

Tundub, et seibe saab vahetada/eemaldada/lisada.

Autor:  heicom52 [ 04.07.2012 21:59 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 520iT 96a :heicom52

Reguleerimine toimub hooratta ja korvi vahelise seibide paksuse muutmisega.
See vanatüübi korvi ketas on palju paksen kui see M52 oma.
Praegu surub korv rohkem peale kui enne.Lahutab viimase piiri peal,lamellid on korvi pinnaga peagu tasa.
Video asja vastupidavusest. Sai julmalt ära proovitud :burn


3. leht 5-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/