Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 19:22

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 71 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: BMW 520iT 96a :heicom52
PostitusPostitatud: 05.07.2012 23:24 
Eemal

Liitunud: 07.11.2009 17:48
Postitusi: 103
Asukoht: FINLAND
heicom52 kirjutas:
Reguleerimine toimub hooratta ja korvi vahelise seibide paksuse muutmisega.
See vanatüübi korvi ketas on palju paksen kui see M52 oma.
Praegu surub korv rohkem peale kui enne.Lahutab viimase piiri peal,lamellid on korvi pinnaga peagu tasa.
Video asja vastupidavusest. Sai julmalt ära proovitud :burn






sorry aga tekib kysimus kus see julmalt ära proovimine on ??, selliseid trikke teeks tava siduriga ka.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 520iT 96a :heicom52
PostitusPostitatud: 11.07.2012 9:03 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 11:51
Postitusi: 342
Asukoht: Tln 53 814 024
Lamell võib juba selle painde puhul oma jõua kaotanud olla.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 520iT 96a :heicom52
PostitusPostitatud: 15.07.2012 18:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.09.2010 11:14
Postitusi: 99
s3nder kirjutas:
heicom52 kirjutas:
Reguleerimine toimub hooratta ja korvi vahelise seibide paksuse muutmisega.
See vanatüübi korvi ketas on palju paksen kui see M52 oma.
Praegu surub korv rohkem peale kui enne.Lahutab viimase piiri peal,lamellid on korvi pinnaga peagu tasa.
Video asja vastupidavusest. Sai julmalt ära proovitud :burn






sorry aga tekib kysimus kus see julmalt ära proovimine on ??, selliseid trikke teeks tava siduriga ka.

Minujaoks tundus see päris julm.Selle autoga sai esimest korda sellist sõitu tehtud.
Ma alles roheline ka turbomaailmas veel :)

_________________
Vett ei joo ja jala ei käi!
BMW 730i E32/1.8 Turbo Impreza/4.2AudiD2


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 520iT 96a :heicom52
PostitusPostitatud: 15.07.2012 18:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.09.2010 11:14
Postitusi: 99
eclipse kirjutas:
Lamell võib juba selle painde puhul oma jõua kaotanud olla.

Seda ma usun.Kui hakkab jälle libisema siis panen originaal korvi.
Pole eriti sõitnud ka vahepeal.Plaanis teha kuulõpus või augusti algul Aravetel üks rajapäev.

_________________
Vett ei joo ja jala ei käi!
BMW 730i E32/1.8 Turbo Impreza/4.2AudiD2


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 520iT 96a :heicom52
PostitusPostitatud: 22.12.2012 0:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.09.2010 11:14
Postitusi: 99
Kahjuks rajale ei jõudnud avastasin,et tagumised laagrid läbi.Vahetasin ära laagrid ja piduri klotsid,siis tulid veel uued tuuning mõtted pähe.
Sai ostetud üks differ mille keevitasin kinni ja veel sai kütuse paak pooleks tehtud,et kütus driftides vähem loksuks.Avastasin ka vahepeal blowi ja kolektori vahelisel torul väikse vaakum lekke,see leke võis olla ka eelmine talv juba.Sidur ja mootor on ennast siiamaani korralikult üleval pidanud kõik ok.
Hetkel auto puhkab hanges kuni märtsi kuuni.Ei viitsi enam talvel sõita sain asfalti maitse suhu kempi difriga :-D

Üks küsimus,miks driftides rool jube raskeks läheb? Nagu kaoks rooli võim ära.

Drift is Fun! Häid Pühi Kõigile!

_________________
Vett ei joo ja jala ei käi!
BMW 730i E32/1.8 Turbo Impreza/4.2AudiD2


Viimati muutis heicom52, 24.08.2013 0:06, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 520iT 96a :heicom52
PostitusPostitatud: 23.12.2012 10:42 
Eemal

Liitunud: 04.04.2010 23:10
Postitusi: 29
Asukoht: Viljandi
Drift is fun , aja kohe auto hangest välja sest talv on kõige õigem aeg harjutamiseks :)

Tsiteeri:
Üks küsimus,miks driftides rool jube raskeks läheb? Nagu kaoks rooli võim ära.


Ise pakuks et pump on läbi , ei jõua õlirõhku üleval hoida kui lappad rooli ühelt poolt teisele.
Loomulikult kui roolilatt on korras.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 520iT 96a :heicom52
PostitusPostitatud: 31.12.2012 14:57 
Eemal

Liitunud: 28.12.2009 12:09
Postitusi: 55
Kiirusetundlik rool?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 520iT 96a :heicom52
PostitusPostitatud: 31.12.2012 16:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.09.2010 11:14
Postitusi: 99
Vaatasin on jah HYDRO STEERING-SERVOTRONIC.

_________________
Vett ei joo ja jala ei käi!
BMW 730i E32/1.8 Turbo Impreza/4.2AudiD2


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 520iT 96a :heicom52
PostitusPostitatud: 09.01.2013 18:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.09.2010 11:14
Postitusi: 99
Vahepeal olen hakkama saanud sellise asjaga.
Õhulugeja kolis teise kohta ja asemele tulid pihustid.

Pilt

:help Oleks vaja mingit controllerit,et saaks pihustite tööd juhtida.

Sellise kompoti tahaks teha nagu siin videos :) http://www.youtube.com/watch?v=_0LrU0_dUow

_________________
Vett ei joo ja jala ei käi!
BMW 730i E32/1.8 Turbo Impreza/4.2AudiD2


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 520iT 96a :heicom52
PostitusPostitatud: 09.01.2013 22:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2006 18:45
Postitusi: 644
Asukoht: tallinn
No pannud ka siis vähemalt viisakusest natukenegi nurga alla need pihustid, mitte risti vastu seina pritsima. Selles eeskuju videos olid ju ikkagi ka need suunaga throttelisse.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 520iT 96a :heicom52
PostitusPostitatud: 09.01.2013 22:57 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.09.2010 11:14
Postitusi: 99
Viltu panek oleks veits keeruliseks läinud,kuna ruumi vähe.
Kurat jah peksab vist kütuse vastu seina loiku. :?

_________________
Vett ei joo ja jala ei käi!
BMW 730i E32/1.8 Turbo Impreza/4.2AudiD2


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 520iT 96a :heicom52
PostitusPostitatud: 10.01.2013 0:00 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Väga vahet pole, kuhu sa suunad. Peaasi, et kütust peale pritsib. Rakenduvad nad ju enivei rõhu alas.

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 520iT 96a :heicom52
PostitusPostitatud: 13.02.2013 17:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.09.2010 11:14
Postitusi: 99
Tegin kontrolllambi,et näha milline pihusti avaneb.Mõte on panna nii,et esimene avaneb 0.4 ja teine kuskil 0.5 bari juures.Kavatsen rõhu tõsta 0.6 barini. 8)

Kas keegi teab kust saab rõhuga töötavaid lüliteid?

Pilt
Pilt

_________________
Vett ei joo ja jala ei käi!
BMW 730i E32/1.8 Turbo Impreza/4.2AudiD2


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 520iT 96a :heicom52
PostitusPostitatud: 24.02.2013 10:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
odavaimad vast õlisurve lülitid, mida igas nominaalis saada.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 520iT 96a :heicom52
PostitusPostitatud: 25.02.2013 13:45 
Eemal

Liitunud: 17.02.2013 18:06
Postitusi: 1
Kas õlisurve lyliti hakkab toimima ka?


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 71 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 50 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11