TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Nissan 200 sx 1,8t '89 RFL
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=1003
1. leht 5-st

Autor:  RFL [ 12.03.2006 21:54 ]
Teema pealkiri:  Nissan 200 sx 1,8t '89 RFL

sai siis soetatud endale ajutiseks autoks. kuid juba peale paaripäevast sõiduomadustega tutvumist jäin lootusetult sõltuvusse ja sai hakatud nokitsema, et asja veelgi paremaks muuta. pealegi jäi üle rahasumma, mille olin kirjutanud juba paratamatuks "vana auto remondikuluks", sest imekombel sattus mulle väga heas korras isend, mida välise vaatluse järgi poleks kuidagi uskunud.
vahetust vajasid vaid amordid ja esipiduriklotsid. igaks juhuks sai kohe ka uus korralik õli sisse.
autole oli juba paigaldatud t28 ja hakkasin vaikselt foorumitest luurama kuidas seda efektiivselt hakata ära kasutama.
esialgu sai paigaldatud vaid boost gauge, koonus ja turboxs h-rfl bov ning lakis tehtud nö "enne" mõõtmine. tulemuseks 120kW @ 0,5 bar
hetkel siis veel kokku otsitud ja järgmisel nädalal peale minevad:
stage2 chip
saab 9000 cooler
boost controller
walbro 255 pump
remus tagapütt + põlved, resod ja sukk 2,5" roostevaba väljalaske jaoks.
kui kõik ilusti küljes, siis uuesti laki dünosse rõhku vaikselt tõstma.
ja kui peaksin vastavalt ootustele saavutama üle 250 hp, siis rohkem ei näpikski. välimus jääb kah puutumatult stock.
kui kellegil on nõuandeid, siis andke tuld! eriti väljalaskesüsteemi kohta.
foorumites ka palju juttu olnud külmematest küünaldest. mõni targem võiks teada anda, kas vajan neid üldse või ei. siiani on auto ilma vähimategi tõrgeteta käivitunud ka peale 10 päevast seismist kõvade külmadega.
ahjaa, ES-tuningu inimesed vist peaksid olema võimelised chippi vahetama? kui loete seda juttu, siis võiksite teada anda chipivahetuse aja- ja rahakulust.
niih, saigi pikk jutt kirja pandud. läheks nüüd ja driftiks väheke, kuid kahjuks kadus täna autol nr. kui keegi on leidnud männiku karjäärist numbrimärgi, siis võite ka teada anda.

Autor:  Renn [ 12.03.2006 22:46 ]
Teema pealkiri: 

mul väljalaske poolepealt tehtud ainult otseläbi toru ja hääl on suht hull, kui väljast kuulata
küünaldega on nii, et Denso IQ22 iridium oleks väga hea ost
ja ühe tähtsa asja unustasid sa veel ära sinna chipi, bens. pumba, cooleri jne lause juurde
soovituslikult telli Apex`ist Inglismaalt Cometic metall kaanetihend ;)
mõned pildid autost ei teeks paha :)

Autor:  Mihkel [ 12.03.2006 23:17 ]
Teema pealkiri: 

Remuse tagapüti vahetaks mina mingi muu otseläbi vastu ringi, kuna Remus teeb SPORT SOUND pütte mitte sportpütte.
Vähemalt nii on mulle väitnud mõned summutisüsteemidega tegelevad inimesed.

Autor:  RFL [ 12.03.2006 23:19 ]
Teema pealkiri: 

on need denso küünlad ka eestis kuskil müügil?
inglismaalt tellimine on põhimõtteliselt võimalik, aga siis peaks veidi mitte otseseid tuttavaid tüütama ja hästi ei tahaks seda teha. apexi-usa ei paku 1,8 t mootorile juppe. usast saaks muidu väikse nipi ja suur tutvusega ;) paari päevaga kätte asju kui vaja. aga see kah vähe sõbra tüütamine ja osad asjad niimoodi juba kohale sebitud. kas kaanetihendit on üldse vaja upgrade'ida kui rõhku pole plaanis üle 1 bari tõsta?
piltidel pole nagu mõtet, sest auto täiesti stock, isegi veljed. hõbedast värvi õnneks auto. maitse asi, aga ntx osade värvide puhul oleks ostmine katki jäänud. sama võib öelda ka faceliftiga s13 kohta

Autor:  RFL [ 12.03.2006 23:20 ]
Teema pealkiri: 

remus pütt ongi otseläbi. vähemalt see mudel, mille mina sain.

Autor:  Taavi [ 13.03.2006 10:56 ]
Teema pealkiri: 

ES-Tuning müüb Densot. UK foorumitest olen lugenud, et S13 ja S14 sõidavad põhiliselt Denso IK24 või IK22 küünlaga.

Autor:  zoom1 [ 13.03.2006 18:33 ]
Teema pealkiri: 

No inglismaalt tellimisega pole nagu mingit probleemi, nt tulid sealt kolbide saatmiskulud 9,5 naela ja met. tihendil 5,5 naela ja pole põhjust karta et asjad kohale ei tule. Kui neil asjad laos siis 7p ja kohal.
denso kohta niipalju et neid saab pea igast suuremast autovaruosade poest tellida.
ca18det (s13) IQ22 kuni 300hp
sr20det (s14) IK22 kuni 300hp

Kaane tihendit pole vaja kui sul on seal A osa ja üle 1bar ei lähe.

Autor:  retspets [ 13.03.2006 20:56 ]
Teema pealkiri: 

palju auto maksis siis ka kui saladus pole?
tundub et said odavalt, aga kui odavalt :roll:

Autor:  RFL [ 13.03.2006 23:16 ]
Teema pealkiri: 

25k
sõbra sõber müüs. aga kuna esines tagaosas mõlke, siis oli tal müügiga raskusi. mind need mõlgid ei sega, sest tegu ikkagi hobiautoga ja tähtsam see sõidumõnu

Autor:  RFL [ 14.03.2006 17:43 ]
Teema pealkiri: 

niih. eile lakis käies sain targemaks, et neil ei olegi enam dünot seal. plaan oli seal ka järelmõõtmine teha, aga nüüd ei teagi mis saab. peaks vist ikka samas pingis käima enne ja pärast nokkimist, et muutusi teada saada? rusikareegli järgi peaksid erinevate pinkide näidud ka üksteisest natukene erinema?

Autor:  zoom1 [ 14.03.2006 21:26 ]
Teema pealkiri: 

Ja erinevadki, jama jah kui seal enam pinki pole.

Autor:  RFL [ 26.03.2006 1:08 ]
Teema pealkiri: 

niih
sai osad asjad paigaldatud.
väljalase, marteliuse reso ja remuse tagapütt.
walbro 255 pump.
saabi cooler.
cooler paigaldati muuseas nii, et radikas jäi omale kohale ja ka aku on endiselt kapoti all. nihutati väheke eemale lihtsalt ja klaasipesupaak asub nüüd vasakul.
järgmine nädal peaks saama ka chipi paigaldatud ja controllerist boosti peale keeratud.
algselt plaanisin tuua controlleri salongi, kuid kardan, et ei suuda mõnikord sellest näppe eemal hoida ja see võib halvasti lõppeda. mootori tervise huvides vist ikkagi panen ta kapoti alla ja krutin rõhu 0,9 peale, kuhu ta siis ka jääb.

väike küsimus kah. kässari tuli süttib mõnikord iseenesest. pidurivedelikku on üle miinimumi. äkki lihtsalt lüliti kala?

Autor:  zoom1 [ 26.03.2006 14:02 ]
Teema pealkiri: 

Mul oli sauga ringrajal nii et kurvi võttes läks kässari tuli põlema. Kuskil juhe katki või lüliti.

Autor:  RFL [ 27.03.2006 23:32 ]
Teema pealkiri: 

täna paigaldati ES Tuningus stage2 chip ja boostcontroller.sai käidud ka asja siis kruttimas. 0,5st barist sai lõpuks ilusti 1 bar ja absoluutselt teine minek kohe. mingeid kõrvalmõjusid ka ei täheldanud, kõik toimib: sidur ei libise, mootorist ei kostu imelikke hääli jne.. vaid bov on nüüd valjem ja oma nime väärt: Really F'n Loud :D. lisasin igaks juhuks ühe reguleerimisseibi kah, et ei lekiks vms.
võimsusega väga rahul ja rohkem ei ole plaanis torkidagi. plaan oligi vaid väikeste summade eest saada keskmisest kiirem hobiauto ja see ta nüüd kindlasti on. võibolla juhitavuse kallal nokitseb veel midagi. kui Lakki uus düno tekib, siis vast vaatab huvipärast üle mis võimsusenumbrid tulid.
kuskilt on kõrvu jäänud,et aju vajab aega uue chipiga harjumiseks ja mõne aja pärast võib minek isegi veel paraneda. oskab keegi öelda, kas ongi nii või tegu müüdiga?

igaljuhul suured tänud uue mineku eest:
SK Villu
Laki Tuning
ES Tuning
DB HP
Carart
ja Turboclubi kasutajad, kes nõu andsid või juppe sebisid

Autor:  Robo [ 28.03.2006 9:09 ]
Teema pealkiri: 

Eint da TURBO madzical :-D :-D :-D :?:

1. leht 5-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/