Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 16:51

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 68 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Nissan 200 sx 1,8t '89 RFL
PostitusPostitatud: 12.03.2006 21:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2006 9:45
Postitusi: 769
Asukoht: Tallinn
sai siis soetatud endale ajutiseks autoks. kuid juba peale paaripäevast sõiduomadustega tutvumist jäin lootusetult sõltuvusse ja sai hakatud nokitsema, et asja veelgi paremaks muuta. pealegi jäi üle rahasumma, mille olin kirjutanud juba paratamatuks "vana auto remondikuluks", sest imekombel sattus mulle väga heas korras isend, mida välise vaatluse järgi poleks kuidagi uskunud.
vahetust vajasid vaid amordid ja esipiduriklotsid. igaks juhuks sai kohe ka uus korralik õli sisse.
autole oli juba paigaldatud t28 ja hakkasin vaikselt foorumitest luurama kuidas seda efektiivselt hakata ära kasutama.
esialgu sai paigaldatud vaid boost gauge, koonus ja turboxs h-rfl bov ning lakis tehtud nö "enne" mõõtmine. tulemuseks 120kW @ 0,5 bar
hetkel siis veel kokku otsitud ja järgmisel nädalal peale minevad:
stage2 chip
saab 9000 cooler
boost controller
walbro 255 pump
remus tagapütt + põlved, resod ja sukk 2,5" roostevaba väljalaske jaoks.
kui kõik ilusti küljes, siis uuesti laki dünosse rõhku vaikselt tõstma.
ja kui peaksin vastavalt ootustele saavutama üle 250 hp, siis rohkem ei näpikski. välimus jääb kah puutumatult stock.
kui kellegil on nõuandeid, siis andke tuld! eriti väljalaskesüsteemi kohta.
foorumites ka palju juttu olnud külmematest küünaldest. mõni targem võiks teada anda, kas vajan neid üldse või ei. siiani on auto ilma vähimategi tõrgeteta käivitunud ka peale 10 päevast seismist kõvade külmadega.
ahjaa, ES-tuningu inimesed vist peaksid olema võimelised chippi vahetama? kui loete seda juttu, siis võiksite teada anda chipivahetuse aja- ja rahakulust.
niih, saigi pikk jutt kirja pandud. läheks nüüd ja driftiks väheke, kuid kahjuks kadus täna autol nr. kui keegi on leidnud männiku karjäärist numbrimärgi, siis võite ka teada anda.


Viimati muutis RFL, 14.05.2006 9:49, muudetud 2 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.03.2006 22:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.02.2005 22:50
Postitusi: 387
Asukoht: Tartu/Tallinn
mul väljalaske poolepealt tehtud ainult otseläbi toru ja hääl on suht hull, kui väljast kuulata
küünaldega on nii, et Denso IQ22 iridium oleks väga hea ost
ja ühe tähtsa asja unustasid sa veel ära sinna chipi, bens. pumba, cooleri jne lause juurde
soovituslikult telli Apex`ist Inglismaalt Cometic metall kaanetihend ;)
mõned pildid autost ei teeks paha :)

_________________
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.03.2006 23:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Remuse tagapüti vahetaks mina mingi muu otseläbi vastu ringi, kuna Remus teeb SPORT SOUND pütte mitte sportpütte.
Vähemalt nii on mulle väitnud mõned summutisüsteemidega tegelevad inimesed.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.03.2006 23:19 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2006 9:45
Postitusi: 769
Asukoht: Tallinn
on need denso küünlad ka eestis kuskil müügil?
inglismaalt tellimine on põhimõtteliselt võimalik, aga siis peaks veidi mitte otseseid tuttavaid tüütama ja hästi ei tahaks seda teha. apexi-usa ei paku 1,8 t mootorile juppe. usast saaks muidu väikse nipi ja suur tutvusega ;) paari päevaga kätte asju kui vaja. aga see kah vähe sõbra tüütamine ja osad asjad niimoodi juba kohale sebitud. kas kaanetihendit on üldse vaja upgrade'ida kui rõhku pole plaanis üle 1 bari tõsta?
piltidel pole nagu mõtet, sest auto täiesti stock, isegi veljed. hõbedast värvi õnneks auto. maitse asi, aga ntx osade värvide puhul oleks ostmine katki jäänud. sama võib öelda ka faceliftiga s13 kohta


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.03.2006 23:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2006 9:45
Postitusi: 769
Asukoht: Tallinn
remus pütt ongi otseläbi. vähemalt see mudel, mille mina sain.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.03.2006 10:56 
Eemal

Liitunud: 20.05.2005 9:40
Postitusi: 395
ES-Tuning müüb Densot. UK foorumitest olen lugenud, et S13 ja S14 sõidavad põhiliselt Denso IK24 või IK22 küünlaga.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.03.2006 18:33 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
No inglismaalt tellimisega pole nagu mingit probleemi, nt tulid sealt kolbide saatmiskulud 9,5 naela ja met. tihendil 5,5 naela ja pole põhjust karta et asjad kohale ei tule. Kui neil asjad laos siis 7p ja kohal.
denso kohta niipalju et neid saab pea igast suuremast autovaruosade poest tellida.
ca18det (s13) IQ22 kuni 300hp
sr20det (s14) IK22 kuni 300hp

Kaane tihendit pole vaja kui sul on seal A osa ja üle 1bar ei lähe.

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Viimati muutis zoom1, 01.05.2006 20:07, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.03.2006 20:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.11.2005 19:02
Postitusi: 213
Asukoht: Tartu-Melliste-Oslo
palju auto maksis siis ka kui saladus pole?
tundub et said odavalt, aga kui odavalt :roll:

_________________
www.Mellisteracing.ee
Best ET 13,210@167km/h


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.03.2006 23:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2006 9:45
Postitusi: 769
Asukoht: Tallinn
25k
sõbra sõber müüs. aga kuna esines tagaosas mõlke, siis oli tal müügiga raskusi. mind need mõlgid ei sega, sest tegu ikkagi hobiautoga ja tähtsam see sõidumõnu


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.03.2006 17:43 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2006 9:45
Postitusi: 769
Asukoht: Tallinn
niih. eile lakis käies sain targemaks, et neil ei olegi enam dünot seal. plaan oli seal ka järelmõõtmine teha, aga nüüd ei teagi mis saab. peaks vist ikka samas pingis käima enne ja pärast nokkimist, et muutusi teada saada? rusikareegli järgi peaksid erinevate pinkide näidud ka üksteisest natukene erinema?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.03.2006 21:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
Ja erinevadki, jama jah kui seal enam pinki pole.

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.03.2006 1:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2006 9:45
Postitusi: 769
Asukoht: Tallinn
niih
sai osad asjad paigaldatud.
väljalase, marteliuse reso ja remuse tagapütt.
walbro 255 pump.
saabi cooler.
cooler paigaldati muuseas nii, et radikas jäi omale kohale ja ka aku on endiselt kapoti all. nihutati väheke eemale lihtsalt ja klaasipesupaak asub nüüd vasakul.
järgmine nädal peaks saama ka chipi paigaldatud ja controllerist boosti peale keeratud.
algselt plaanisin tuua controlleri salongi, kuid kardan, et ei suuda mõnikord sellest näppe eemal hoida ja see võib halvasti lõppeda. mootori tervise huvides vist ikkagi panen ta kapoti alla ja krutin rõhu 0,9 peale, kuhu ta siis ka jääb.

väike küsimus kah. kässari tuli süttib mõnikord iseenesest. pidurivedelikku on üle miinimumi. äkki lihtsalt lüliti kala?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.03.2006 14:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
Mul oli sauga ringrajal nii et kurvi võttes läks kässari tuli põlema. Kuskil juhe katki või lüliti.

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.03.2006 23:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2006 9:45
Postitusi: 769
Asukoht: Tallinn
täna paigaldati ES Tuningus stage2 chip ja boostcontroller.sai käidud ka asja siis kruttimas. 0,5st barist sai lõpuks ilusti 1 bar ja absoluutselt teine minek kohe. mingeid kõrvalmõjusid ka ei täheldanud, kõik toimib: sidur ei libise, mootorist ei kostu imelikke hääli jne.. vaid bov on nüüd valjem ja oma nime väärt: Really F'n Loud :D. lisasin igaks juhuks ühe reguleerimisseibi kah, et ei lekiks vms.
võimsusega väga rahul ja rohkem ei ole plaanis torkidagi. plaan oligi vaid väikeste summade eest saada keskmisest kiirem hobiauto ja see ta nüüd kindlasti on. võibolla juhitavuse kallal nokitseb veel midagi. kui Lakki uus düno tekib, siis vast vaatab huvipärast üle mis võimsusenumbrid tulid.
kuskilt on kõrvu jäänud,et aju vajab aega uue chipiga harjumiseks ja mõne aja pärast võib minek isegi veel paraneda. oskab keegi öelda, kas ongi nii või tegu müüdiga?

igaljuhul suured tänud uue mineku eest:
SK Villu
Laki Tuning
ES Tuning
DB HP
Carart
ja Turboclubi kasutajad, kes nõu andsid või juppe sebisid


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.03.2006 9:09 
Eemal

Liitunud: 01.05.2005 15:17
Postitusi: 526
Eint da TURBO madzical :-D :-D :-D :?:


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 68 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 45 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11