Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 23:35

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 07.01.2012 3:52 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.04.2009 0:49
Postitusi: 485
Asukoht: Tallinn
Tervist.

Masinaks siis Mazda 323 familia aastast 1996. seni olnud mul igapäevaliikur ja see helitehnikat täis ehitatud.
Mootoriks on 1.5 66kW Z5 DOHC tegu vabalthingavaga

kuna mootoril on peatselt ees seismas täis kap.rem. siis tekkis idee, et ehk paneks sinna pisikese vile kah külge.
kuna masin on igapäevakasutuses, siis rõhku ma sealt väga palju ei taha, rohkem ökonoomsuse ja väikse jõulisa tarbeks.
idee oleks saavutada suurusjärgus pool bari rõhku. ja seda juba madalamate pöörete juures.

abi oleks mul vaja turbo valiku juures. oskab keegi ehk soovitada mõnd odavat aga vastupidavat turbot?
riiulis seisab parasjagu üks 300ZX pealt pärit turbo, võimalik et läheb see kasutusse aga pole veel päris kindel.. see tahab võibolla liiga palju puhuma hakata..

Kust ma võiksin saada infot, palju mul originaal aju rõhku talub? minuteada tal MAP andurit ei ole, ainult õhulugeja pealt käib kogu kaadervärk. aju võimekusest pole õrna aimu ja kui orig. aju ei talu üldse ülerõhku, siis ei teag veel millega seda juhtima panna.. MS oleks igapäeva autole natu üle võlli.. just selle paika seadistamine võtaks juba pool elu ja minul pole seda raha seadistajale maksta.

Kui tark on mul see ettevõtmine üldse? kui suur on tõenäosus, et ma saan mingisugust ökonoomsust juurde ja kui suur on tõenäosus, et ma lihtsalt kahekordistan oma kütusekulu? turbotamise mõte on mõned korrad peast läbi käinud, aga korralikult ma seda veel läbi ei ole mõelnud..

leidsin ühe pildi kah:
Pilt

_________________
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" Pilt


Viimati muutis kilplane, 08.01.2012 0:15, muudetud 2 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.01.2012 13:33 
Eemal

Liitunud: 04.09.2009 11:49
Postitusi: 25
Asukoht: Võru
Miks MS üle võlli on? Pigem paigalda see ja tee seadistus kui et hakkad originaal ajuga jamama ja aega raiskama.
Ma usun, et kokkuvõttes säästad just niimoodi aega ja raha.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.01.2012 16:38 
Eemal

Liitunud: 25.09.2006 12:43
Postitusi: 62
mul oleks üks sobilik turbo üle, audi 1,9 tdi kuumakoja ja s4 külmakojaga. kui huvi on siis ps.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.01.2012 0:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.04.2009 0:49
Postitusi: 485
Asukoht: Tallinn
MS puhul kardan seda, et seda korralikult seadesse saada, et asi töötaks korralikult ja ökolt on vaja seda väga pikalt paika timmida. ise ma seda progeda ei oska ja neile kes seda korralikult paika oskavad progeda, küsivad päris palju raha. ja arvestades, et timmimine võtab kaua aega, võtab see ka palju raha.

ses suhtes, et rallika puhul pole sul vahet, palju kütusekulu on peaasi, et jõudu oleks ja see oleks ka turvaline.
minul oleks idee võrdlemisi odavalt asi ära turbotada. ehk siis kuna kap.remondiks läheb, siis pole keeruline torustikku natu ringi teha. ja kuna sealt mingit suur jõudu ei oota, siis tahaks ta teha odavalt ja vastupidava.

kui orig. aju rõhku ei talu siis ega väga muud varjanti ei olegi.. võimalik, et keegi oskab mingi kiibi kirjutada mulle aga siis oleks juba targem MS peale minne tõesti.

_________________
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26.01.2012 14:43 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.07.2005 11:09
Postitusi: 402
kilplane kirjutas:
MS puhul kardan seda, et seda korralikult seadesse saada, et asi töötaks korralikult ja ökolt on vaja seda väga pikalt paika timmida. ise ma seda progeda ei oska ja neile kes seda korralikult paika oskavad progeda, küsivad päris palju raha. ja arvestades, et timmimine võtab kaua aega, võtab see ka palju raha.

ses suhtes, et rallika puhul pole sul vahet, palju kütusekulu on peaasi, et jõudu oleks ja see oleks ka turvaline.
minul oleks idee võrdlemisi odavalt asi ära turbotada. ehk siis kuna kap.remondiks läheb, siis pole keeruline torustikku natu ringi teha. ja kuna sealt mingit suur jõudu ei oota, siis tahaks ta teha odavalt ja vastupidava.

kui orig. aju rõhku ei talu siis ega väga muud varjanti ei olegi.. võimalik, et keegi oskab mingi kiibi kirjutada mulle aga siis oleks juba targem MS peale minne tõesti.


Mul oleks sulle oma garaazist vist leida isegi kolle+turbo mis sinna 1:1-le külge läheks ja siis cooler+torustik jne nipet näpet :). Kontakti panen PS-i

IvarR

_________________
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 59 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11