Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 9:38

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 161 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 25.03.2014 18:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
enne 5000 mitte midagi :o
Ilmselt siis esimese-teisega pole pmt üldse boosti? No kui seda seal ka eriti vaja pole siis kolmanda algus 5000ndeni on ikka tühi? selles alas on nii raskel autol aga omajagu jõudu vaja. Kui palju käiguvahetustel rõhk ära kukub ja kuidas taastub?
Avalaksul sõidad?

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Viimati muutis jeff01, 25.03.2014 20:27, muudetud 2 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25.03.2014 20:11 
Eemal

Liitunud: 06.02.2009 12:31
Postitusi: 491
Asukoht: Tallinn
Ja siis on juba piiraja...tänaval suht vabalthingav :)

_________________
Silvia...


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25.03.2014 21:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2006 18:45
Postitusi: 644
Asukoht: tallinn
No mida te siis loodate, et 700+ heppa tuleb 2000 pöörde juures nagu teie endi autodel? :lol:
Kui nüüd visata kõrvale veel Supra graafikuid siis paljudel on 5k pöörde juures 400hp, mitte 550hp nagu Tormise pillil.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25.03.2014 22:36 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitusi: 496
Jaan kirjutas:
No mida te siis loodate, et 700+ heppa tuleb 2000 pöörde juures nagu teie endi autodel? :lol:
Kui nüüd visata kõrvale veel Supra graafikuid siis paljudel on 5k pöörde juures 400hp, mitte 550hp nagu Tormise pillil.


Noo see 400-550hp pill on selleks ajaks juba läinud, kuniks sa boosti kogud.
Teine jutt on 200kmh ja edasi. Siis võib paar sekki suprat oodata ja pärast seda tema tagatulesid näha. Aga kus sa seda 700+hp rakendad? Drag ja .....
Ma ei laida maha suuri numbreid, kuid sõit tundub pigem 1.9 diisli sõidu laadi, kus hetkeline jõud on 1000rpmi ulatus ja siis oled ka käiguvahetusega hiljaks jäänud. USA ja Saksa teedel oleks see 700hp pill juba lahja :)

Mina soovitaks ehitada pigem topelturboga masin, kus väike turbo on all pool ja suur turbo tegutseb üleval. Laiendad märkimisväärselt pöördemomendi ja ka hobujõu graafikut. :burn

_________________
Daily stock 400hp/620Nm


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26.03.2014 1:23 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
Njaa, rõvedalt kõrgelt tuleb see jõud tõesti, samas hobujõu number on muljetavaldav. Mul praegune väikeste käiguvahedega masin hakkab toimetama umbes 3000rpm peal ja isegi see tundub aeg-ajalt pikk ootamine.

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26.03.2014 7:45 
Eemal

Liitunud: 29.08.2005 19:56
Postitusi: 259
Ega tegu diisliga ei ole, et tühikäigu pööretel vaja kiirendada! Mis te sõidate koguaeg 5nda käiguga, et boosti ootate? Kui läheb tegudeks, siis vahetad käigu alla voi kaks ja 4500 pöörde juures peaks see pill juba mõnusalt väänamist alustama. Enamuse jutu järgi oleks sobilik turbo siia ala GT28 :okse


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26.03.2014 8:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.04.2012 23:39
Postitusi: 647
Asukoht: Keila
4500 pöörde juures on juba üle 600Nm.
See ikka päris kuri juba.

Nagu ülal öeldi, siis kaks-kolm käiku alla ja elu hakkab kohe peale. Iseasi kaua spoolib muidugi.

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26.03.2014 9:33 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.10.2005 20:12
Postitusi: 289
Asukoht: Tartu
Selle jaoks ju käigud ja käigukast on et seda kasutada. Ei ole see 300 või 400 ka iga käiguga kohe võtta.
Olen ise sõitnud autoga millel 2 bari tuli veic alla 5 tuhande ja ma küll ei ütleks et häda oli, et hilja tuleb, selleks ongi käigukast.

_________________
WWW.FASTIME.EE
Kõik vajalik kiireks sõiduks


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26.03.2014 11:33 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2006 18:45
Postitusi: 644
Asukoht: tallinn
mitsu_manic kirjutas:
Mina soovitaks ehitada pigem topelturboga masin, kus väike turbo on all pool ja suur turbo tegutseb üleval. Laiendad märkimisväärselt pöördemomendi ja ka hobujõu graafikut. :burn

Kõike võib ehitada ja teha.
Väidetav stock Supra graafik ehk teemas oleva pilli näitajad on paremad samadel pööretevahemikul, järelikult on õnnestunud tuning.
Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26.03.2014 23:42 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.03.2005 18:01
Postitusi: 390
Asukoht: .EU
usas pakkutakse kit
mis on stock turbote baasil
sellega saab kasutada sequential turbo systeemi
kit v6imaldab 650whp.

_________________
ECI


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.03.2014 0:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.06.2011 21:15
Postitusi: 200
Pole selle suure turboga/hobujõuga sõita hullu midagi. Tuleb lihtsalt natuke teistmoodi sõita ja käike rohkem alla vahetada vajadusel :kill
http://www.youtube.com/watch?v=anWudOYi ... tu.be&hd=1
0-180km/h ja video tegemise hetkel 870hj ja 890nm
Näidake nüüd seda väikese turboga 300hj autot mis seda bmw-d järgi peab ootama. Ainuke asi millega nõus olen on see, et suure turboga on ebamugavam sõita, aga kindlasti pole selline auto kuskilt otsast aeglane ka 0-100km/h.
Videos nähtav bmw teeb 0-100km/h 4,2s-ga suvel täitsa tavalise tänavarehviga ;)

_________________
BMW M3 Touring 870hp & 892nm @ 1,4bar boost
"With great power, comes great responsibility"


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.03.2014 12:23 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.10.2005 20:12
Postitusi: 289
Asukoht: Tartu
Rõhku pead tundma "jalaga selga" tundega mitte et vaatad rõhu kella ja saad teada et nüüd puhub :lol:

_________________
WWW.FASTIME.EE
Kõik vajalik kiireks sõiduks


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.03.2014 15:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Autolab kirjutas:
Videos nähtav bmw teeb 0-100km/h 4,2s-ga suvel täitsa tavalise tänavarehviga ;)


1470 kg kaaluv vabalthingav 991 Carrera 4S teeb 0-100 km paigaltstardist 4.0 sekundiga (Sport Mode, launch control), ja vaid 400 hj-ga. Ise sõidetud, testitud ja mõõdetud täiesti tavalise Eesti asfaldi peal Performance Box'iga.

Carrera S (2WD) teeb 4,3 sekundiga.

Aga Supra numbrid on vägevad, pole midagi öelda. VÕibolla tasuks turbiini poolelt uurida, kuidas varasemaks saaks veidi spooli? Kompressoril rammu jätkub, aga 700-800 rpm madalamalt tulev boost tõstab fun factory päris mitu pügalat kõrgemale.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.03.2014 20:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.06.2011 21:15
Postitusi: 200
Need on ikka väga erinevad asjad, sest porschel ju mootor taga ja ühe näite puhul tegu neliveoga. Samas isegi selle neliveo ja 4s kiirenduse juures ei saa kasutada sellist väljendit, et see porsche on ammu kadunud kui teisel turbo spoolima hakkab, pigem saab lihtsalt korraks valelootuse, et ongi kiirem kui näiteks kiirendada 200-jani ;) .
Selliseid näiteid tuues võiks hoopis Jeff-i põrnika võtta, sest see oleks ilmselt tõesti 300hj-ga juba väga kiire 0-100km/h, kuid täiesti teine asi ju.
Kõigi nende näidete puhul koondub võrdlus mitte selle üle, et kas ja kuidas spoolib, vaid pigem on jutt pidamisest ja auto kaalust. Videost on ilusti näha, et boost on sellel bmw-l ilusti olemas ka juba esimese käiguga mis siis, et kasutusel oluliselt suurem turbo kui sellel supral.

_________________
BMW M3 Touring 870hp & 892nm @ 1,4bar boost
"With great power, comes great responsibility"


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.03.2014 21:10 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Porschede ja miks mitte ka näiteks 300hp põrnika (Mitte minu siis hetkel) võrdlus 2wd bmwga on vast veidi jah sea ja käo võrdlus kohalvõtu osas aga samas on võrdlus täiesti võimalik sest 4.2 konkreetsest BMWst on 1s kiirem kui ma oleks julgenud loota Raigo BMWst...Arvasin, et sellise turboga pole rataste läbilibisemine kuigi kontrollitav. Eksisin. 0-100 polegi vast suurt vahet 400 või 700hp...100-200 rääkimata 200-300 pole aga enam muud vaja kui jõudu.
Selge on see, et kui on valida 700hp viiest tuhandest või 500hp neljast tuhandest valiksin LOOMULIKULT 700...olgu või 6000 pealt :-D
Lihtsalt tänaval on vast nüri 5000+ pöördel saagida aga noh samas pole ju vaja kah tänaval äestada :-D

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 161 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 52 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11