TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

VKM Godzilla Drag Car
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=10000
1. leht 7-st

Autor:  RICE BURNER [ 02.01.2012 13:38 ]
Teema pealkiri:  VKM Godzilla Drag Car

2012 aasta on VKM Rcing teami jaoks eriti oluline, sest käimas on uue auto ehitus ja kevadel peab see rajal olema.
Ehitamisel võtame arvesse oma eelnevaid kogemusi auto ehitamisel ja ka kogemusi õigel võistlusrajal.
2011 suvel sai Usast ostetud poolik kere, mille otstarve ja klass oli meile arusaamatu. Kasutusse jäi vaid auto tagumine osa koos 4 lingiga. Ülejäänud nina, salongi põrand ja tulesein sai kohapeal uus tehtud. Muidugi ei saa mainimatta jätta, et teljevahe pikenes samuti omajagu, kuid mitte päris reeglitega ettenähtud maksimumini, sest mootor oleks selljuhul pidanud liialt ette tulema.
Nüüd kui auto on peaaegu koos, siis oli meil võimalus BHRA kaalude abiga teada saada, et koos juhiga hakkab auto kaaluma kusagil 1050kg, mis on väga lähedal outlow miinimumile BG kastiga 1022kg. Lisaks on kaalujaotus peaaegu 50-50 nagu ringraja autol vaja oleks :)
Niisiis autost ka lähemalt:
Kere on siis Nissan 300zx 1993a cromoly toruraam
Mootor: VQ35HR pärit Infiniti G35 pealt
Tagasild Fordi 9 Willwood piduritega
Esisild Strange coilover kit koos piduritega.
Liquid intercooler
ARE drysump
2x Holset HX40supper turbot esialgu
6x 5000cc Mike Moran pihustid

http://tv.motors24.ee/artiklid/TV/Viljari+garaaz/13196-Viljari+Garaaz+-+Loppeva+aasta+kokkuvote.aspx
Pilt
By vkmmotors at 2012-01-02
Pilt
By vkmmotors at 2012-01-02
Pilt
By vkmmotors at 2012-01-02
Pilt
By vkmmotors at 2012-01-02
Pilt
By vkmmotors at 2012-01-02
Pilt
By vkmmotors at 2012-01-03
Pilt
By vkmmotors at 2012-01-03
Pilt
By vkmmotors at 2012-01-03
Pilt
By vkmmotors at 2012-01-03
Pilt
By vkmmotors at 2012-01-03
Pilt
By vkmmotors at 2012-01-02
[img]http://img600.imageshack.us/img600/8063/img3598j.jpg[/img
By vkmmotors at 2012-01-03
Pilt
Pilt
By vkmmotors at 2012-01-03
By vkmmotors

Autor:  junsu [ 02.01.2012 17:15 ]
Teema pealkiri:  Re: VKM Godzilla Drag Car

Et sel aastal siis Soomes aegu parandama jälle? Siin vist sel aastal jälle klass tühi

Autor:  JDM-San [ 02.01.2012 17:35 ]
Teema pealkiri:  Re: VKM Godzilla Drag Car

Lootsin leida Skyline´i nagu Godzilla nimest eeldada võiks, kuid võta näpust.

The GT-R name was revived in 1989 with the Skyline R32. This car was nicknamed "Godzilla" by the Australian motoring publication "Wheels"

Autor:  RICE BURNER [ 02.01.2012 17:42 ]
Teema pealkiri:  Re: VKM Godzilla Drag Car

Ei ole vaja siin midagi eeldada :)

Autor:  zaddam [ 03.01.2012 14:21 ]
Teema pealkiri:  Re: VKM Godzilla Drag Car

Huviga jälginud ammu selle auto tegemist motors24 tv pealt ja soovin palju edu edaspidiseks.
Aga mul on tekkinud küsimus, et aru ma ei saa, et miks üldse kere osta, kui praktiliselt kõik on nagunii ueesti ise tehtud ja ümber tehtud... kas päris nullist ise mingi kere/raam teha on keerulisem?

Autor:  Mardo [ 03.01.2012 23:25 ]
Teema pealkiri:  Re: VKM Godzilla Drag Car

Sai ka pühapäeval see elukas ära nähtud ja no mis ma ikka öelda oskan,
ei mina leidnud ühtegi kohta mis oleks kole või halvasti tehtud. Kõik on
väga perfektselt tehtud. Töökoda kus seda ehitatakse on samamoodi
perfektses korras, just nagu olema peab :burn

Thumbs Up ja jääb ootama kuni see monster rajale jõuab :bb

Autor:  RICE BURNER [ 05.01.2012 17:17 ]
Teema pealkiri:  Re: VKM Godzilla Drag Car

Kuivkarter hakkab võtma ilmet

Pilt
By vkmmotors

Autor:  LordVampire [ 05.01.2012 21:03 ]
Teema pealkiri:  Re: VKM Godzilla Drag Car

Kuivkarter kuluks endalegi ära... Aga projekt on asine, Nissani-le elab ikka kaasa, Godspeed! :burn

Autor:  KaroK [ 05.01.2012 22:06 ]
Teema pealkiri:  Re: VKM Godzilla Drag Car

Millega te peale varju avanemist mootorit õlitate ?

Karo

Autor:  RICE BURNER [ 05.01.2012 22:14 ]
Teema pealkiri:  Re: VKM Godzilla Drag Car

Mis küsimus see on ? Õlitatakse samuti nagu stardiski. See ongi kuivkarteri eelis, sest õli on kõik pikas ja kõrges anumas, kus on alati seda ka võtta.

Autor:  Mardo [ 05.01.2012 22:56 ]
Teema pealkiri:  Re: VKM Godzilla Drag Car

Samuti on hea eelis, et saab mootori õli selles anumas soojana hoida
ilma, et mootorit tööle peaks panema...
Pilt

Autor:  taxu [ 06.01.2012 0:13 ]
Teema pealkiri:  Re: VKM Godzilla Drag Car

Miks kasutatakse nii väikest tagasilla rööbet? Annab see mingi eelise? (kaal ehk?) Kui vaadata videoid, kui juhitamatuks need masinad suurel kiirusel võivad muutuda, siis igatahes selline küsimus kerkib.

Autor:  Maik [ 06.01.2012 10:18 ]
Teema pealkiri:  Re: VKM Godzilla Drag Car

Kitsas sild pannakse alla ikka sellepärast,et muidu ei mahu rattad ära koobastesse.

Ei oska öelda mis rehvid usas all olid, aga pildi järgi ütleks,et pragused on kitsamad. Klassijaotuse pärast ilmselt?

Autor:  Motary1 [ 06.01.2012 17:55 ]
Teema pealkiri:  Re: VKM Godzilla Drag Car

RICE BURNER kirjutas:
Mis küsimus see on ? Õlitatakse samuti nagu stardiski. See ongi kuivkarteri eelis, sest õli on kõik pikas ja kõrges anumas, kus on alati seda ka võtta.

Ma oletan, et Karo vihjas sellele, et teie kuiva karteri õlivannil on hetkel ainult 1 pickup, enamasti on neid 3-4

Autor:  RICE BURNER [ 06.01.2012 17:59 ]
Teema pealkiri:  Re: VKM Godzilla Drag Car

Nii ongi, et alla jääb üks AN12 imema ja ülejäänud korjavad õli kaantest, kuhu koguneb seda kõige rohkem. Aga põhi on veel pooleli ja selle pildi järgi ei saa veel arutelu teha. Sorry !

1. leht 7-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/