Oeh, Astronake, sul ikka kõik segapudru, ei tea kohe millest alustadagi.
Sisselaskeõhu temp ja mootoritemp on ikka eri asjad.
Seetõttu ka IC ja veesärgi olemasolu vajadus.
1. IAT: Nagu ütlesin, siis vähemalt metanooli puhul on kütus ise IC eest. IC'd lihtsalt pole vaja, kuna kütusekogused on lihtsalt nii suured, meil näiteks oli ca 4:1.
Mis teil see peale turbot temp on?
200*C juures tõmbaks pritse maha väga umbes 50* +.
2. Mootoritemp: veesärgi eesmärk pole vältida mootori kuumenemist, vaid mootori
ülekuumenemist.
Sa ajad taga ekviliibriumi, aga dragi autode jahutussüsteem ei saa ju olla selle jaoks mõeldud. Kasvõi vaadata F1 vms rinka-punnvõrride massiivsete radikate peale, millised siis veel võimsate mootorite omad peaksid olema?
Mootori tööaeg on näiteks 2 min. Jahutuse eesmärgiks on, et ei kuumeneks üle tühikäigul ja burnoutil. WOT ajal läheb temp üles igal juhul, point selles, et enne finishit üle ei kuumeneks.
Mina jooksutasin ainult küünalde järgi vaadates nii, et WOT'i ajal oli metanooli u. 0.4 kg/sek, ehk suurusjärgus 8000 kW eest. Nii palju siis kasutegurist.
Aga veetemp oli Erkki jutu järgi pea sama stardis ja finishis ehk bensuajast pärit veesärk oli vaid ohtlik ballast.