TurboClub http://foorum.turboclub.ee/ |
|
Nissan Silvia S12 1,8T 87a http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=4460 |
7. leht 13-st |
Autor: | Mihkel [ 03.09.2010 1:11 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan Silvia S12 1,8T 87a |
Mis moodi sul see siduriketas selliseks õnnestus saada? |
Autor: | Eikki [ 03.09.2010 6:56 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan Silvia S12 1,8T 87a |
Kui korralikku sidurit tahad anna teada Saab nii hoorattaga, kui ilma. |
Autor: | silvia [ 03.09.2010 16:19 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan Silvia S12 1,8T 87a |
Raadil otse kiirendades 130 km/h peal oli tunda, et sidur libiseb. Peale seda otsustasin proovida kas kohapeal põletades rehvidest lahti saan, kõik oli ok kuniks enam ratas ringi ei käinud ja ise aru ei saanud, et asi libises hoopis sidurist ja piisas vaid umbes 15 sek 5500 pöörde juures libistada ja nii ta õhtale läkski. Hooratas oli juba ennem omadega õhtal aga seda ma ei kontrollinud. Jah olin loll et nii sidurist jagu sain aga mis teha . pead ma norgu ei lase ja lipangi nüüd poodi hooratta jahile sest tundub selle kättesaadavusega tuleb probleeme. |
Autor: | silvia [ 04.09.2010 23:48 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan Silvia S12 1,8T 87a |
täna sai jälle usinaga tööd tehtud. Hoorattaga lood sellised, et kasutusse läheb kasutatud hooratas mis on kilo või paar raskem mootorid on põhimõttelisedlt samad aga hooratta kaalud on erinevad? präegu mõtlengi et kas lasta ta samasse kaalu treida mis ennem all oli või jätta ta sellesse kaalu mis ta on äkki aitab keegi sellele küsimusele vastust leida? muidu saaled raamsaaled ja kolvirõngad on tõesti vahetatud eelmise omaniku poolt ja sõitnud nüüd siis juba 1200km |
Autor: | silvia [ 07.09.2010 21:18 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan Silvia S12 1,8T 87a |
Hetkel siis seis selline. ploki kaas on tegemises ja sinna lähevad uued juhtpuksid ja klapisääre tihendid muidugi mootor saab ka kõik uued tihendid. Kindlasti küsitakse, et miks PUNANE sest vedeles juba pikemat aega üks purk Sadolini pinnavärvi (punane) ja noh tegelikult on seda mootori plokki ka originaalis punast |
Autor: | silvia [ 27.09.2010 20:12 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan Silvia S12 1,8T 87a |
liivaprits Garaaži ees vahetatud sai ka 3 kohast läbi ussitanud plekid, ühte kohta on ka näha ja must ollus on rooste muundur happekrunt märg märjale krunt ja pinnavärv http://static2.album.ee/files/954/13/la ... 5_RYCO.jpg mootor vaikselt peale ja hr. Luik aitas korvi sirgeks, hooratta kergemaks ja sirgeks treida ning sidur sai ka tema abiga uued katted. präegu on auto juba liikluses. Lihtsalt ei jõudnud töö käigus pilte laadida. http://static2.album.ee/files/954/14/la ... 5_ihvv.jpg |
Autor: | silvia [ 27.09.2010 20:16 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan Silvia S12 1,8T 87a |
liivaprits Garaaži ees vahetatud sai ka 3 kohast läbi ussitanud plekid, ühte kohta on ka näha ja must ollus on rooste muundur happekrunt märg märjale krunt ja pinnavärv mootor vaikselt peale ja hr. Luik aitas korvi sirgeks, hooratta kergemaks ja sirgeks treida ning sidur sai ka tema abiga uued katted. präegu on auto juba liikluses. Lihtsalt ei jõudnud töö käigus pilte laadida. mootoris sai siis tehtud kõik uued tihendid väljalaske kolle tikk-poldid treis Hr. Luik uued Hr. Luik sooveldas ka klapid ära pani uued juhtpuksid ploki kaas oli ka nõks kõver siis lihviti ka see ära ( 1/10) oli kõver 3. ja 4. silindri juurest Sai lahti võetud toonor käigukast sest arvasin et 2 käigu sünkro on ära aga nii see polnud. Käigukast oli seest väga korralik ja ei hakkanud toda lammutama, panin korpused ümber tagasi ja remonditud ta oligi. Muidugi uus õli läks ka sisse. |
Autor: | Aigo [ 28.09.2010 5:09 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan Silvia S12 1,8T 87a |
ja nüüd siis dünosse? aga muidu kapotialune näeb väga retsept välja. Muidu happekrunti kasutasid tsingi sisaldusega või epox? Käigukasti remonte olen ma ka kogenud selliseid mis lõpuks õli vahetusega paranevad. |
Autor: | Newborn [ 28.09.2010 9:45 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan Silvia S12 1,8T 87a |
kaalusid huvipärast endal hooratta ära ka? |
Autor: | Astrona [ 28.09.2010 17:56 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan Silvia S12 1,8T 87a |
Newborn kirjutas: kaalusid huvipärast endal hooratta ära ka? Nu mul stock hooratas ja spec 3 sidur kaalusid 21kg. ORC omad aga 10-11kg.Aigo kirjutas: aga muidu kapotialune näeb väga retsept välja. Pigem väga "rets" - mul tekitas selle vaatamine tasakaaluhäireid enne kui aru sain, mis viga - 1 nukkvõll on puudu .
|
Autor: | silvia [ 28.09.2010 19:48 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan Silvia S12 1,8T 87a |
Hooratast ei kaalunud. kergemaks sai ta sellepärast tehtud, et see hooratas mis õhtale läks oli tagavara hoorattast tunduvalt kergem ja ta toimis. Siis lasingi "uuest" vanast sama kerge teha mis all oli. Miks ta nii oli, et üks kergem oli ei tea sest mootorid on põhimõtteliselt samad . raskem hooratas oli 90kw 8 küünlaga mootoril ja kergem hooratas oli 101kw 4 küünlaga mootoril. Kui meeles millaski on siis kaalun selle peeti läinud hooratta ära. Dünosse võiks ennem talve huvipärast jõuda ikka jah sest ennast ka hullult huvitab mis seal mootoris siis on või pole. |
Autor: | silvia [ 04.10.2010 21:54 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan Silvia S12 1,8T 87a |
kaalusin vana hooratta ka ära ja sain täpselt 10 kg ja treitud sai siis teine samasse kaalu. |
Autor: | silvia [ 07.11.2010 20:18 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan Silvia S12 1,8T 87a |
vahepeal on palju muretuid kilomeetreid läbitud ja nagu ikka sõites tulevad pisivead välja. 1. mootorit kokku pannes keerasin nm võtmega nookurvarda kinnituspoldi pesast keerme maha ja polt tuli sealt välja ning see klamber mis hoiab nookurit paigal ei teinud enam enda tööd perfektselt ja nookur liikus klapi pealt klapivedru seibi peale ja klõbistas seal natuke. Õnneks midagi ei juhtunud aga nõuab kiiremaskorras remonti. 2. Selgus, et hooratta treimisega sai natuke liialt siduri tööpind kõrge ja selle tulemusena peab panema 1mm paksused seibid sidurikorvi ja hooratta vahele. sest präegu on lamellid liialt sirgelt ja selle tulemusena ei lahuta hästi . (sellega tegelen talvel) 3. Roolivõim ei tööta nii nagu peab. Seal on üks polt millest juba surve all õli läbi jookseb aga selle poldi sees olev auk oli liialt väike 2mm. selle tulemusena oli ka mootori tühikäik ebaühtlane. puurisin augu suuremaks 3,5mm ja kõik toimib rool on kerge ja mootori pöörded paigas aga nüüd ei voola roolivõimu piisavalt kiiresti õli peale ja kisub õhku vahele ja undab. Selle probleemiga peab kauem juurdlema ja mõtlema mida teha. 4. LSD diffrit vaja ja sobiks mulle ideaalselt Nissan Pathfinderi D21 tagasila LSD diffri sisu. Kui kellegil vedeleb andke märku ja teeme diili. |
Autor: | silvia [ 18.11.2010 19:51 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan Silvia S12 1,8T 87a |
Hetke seis on selline, et oleks KIIRELT vaja uut roolivõimu pumpa! Sobiks 200sx s13 ca18det mootorilt. Enda oma keerasin peeti sellega, et kasutasin vale roolivõimu õli. Kasutama peab automaat kasti õli ehk siis DEXTRON ATF õli spetsiaalne roolivõimu õli hakkab lekkima ja keerab tihendid peeti ja kuna pumba võll liugleb nii laagri kui ka saale peal siis esimesena läks saale ja siis hakkas laagrit väänama. Ühesõnaga oleks vana "uut" vaja, et saaks autot Talvekorterisse liigutada. ma pole muidugi 100% kindel et ca18det roolivõimu pump sobib, kinnitused mootori külge on samad ja netist sobrades paistab piltide järgi sama olevat. |
Autor: | jeff01 [ 18.11.2010 20:27 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan Silvia S12 1,8T 87a |
Kasutasid LHMi jah? sööb mõnuga pumba ja ka LATI kui asi on dextronile ehitatud. LHMi on nii mineraalset kui ka täissünteetilist ja olen pidanud vahetama uut roolivõimu pumpa kuna poest anti heausksele kliendile koos uue pumbaga sünteetiline lhm kaasa ja pump hakkas sellega järjest valjemini undama. Mineraal LHM mis oli ette nähtud enam asja ei parandanud (Alati on ka võimalus et pump oli lihtsalt praak) |
7. leht 13-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |