Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 23.05.2024 9:35

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 185 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 03.09.2010 1:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Mis moodi sul see siduriketas selliseks õnnestus saada?

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03.09.2010 6:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 31.03.2008 15:17
Postitusi: 269
Asukoht: Reston, Virginia, USA
Kui korralikku sidurit tahad anna teada ;) Saab nii hoorattaga, kui ilma.

_________________
Aitan kaupadega USA-st. Ebay, paypal-iga maksmine, kaupade transport.
Pisikesest mutrist kaatriteni välja. Ise asun USA-s.
http://www.estperformancegroup.com
http://www.facebook.com/estperformance


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03.09.2010 16:19 
Eemal

Liitunud: 26.06.2008 10:40
Postitusi: 226
Asukoht: tartu
Raadil otse kiirendades 130 km/h peal oli tunda, et sidur libiseb. Peale seda otsustasin proovida kas kohapeal põletades rehvidest lahti saan, kõik oli ok kuniks enam ratas ringi ei käinud ja ise aru ei saanud, et asi libises hoopis sidurist ja piisas vaid umbes 15 sek 5500 pöörde juures libistada ja nii ta õhtale läkski. Hooratas oli juba ennem omadega õhtal aga seda ma ei kontrollinud. Jah olin loll et nii sidurist jagu sain aga mis teha :axe. pead ma norgu ei lase ja lipangi nüüd poodi hooratta jahile sest tundub selle kättesaadavusega tuleb probleeme.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.09.2010 23:48 
Eemal

Liitunud: 26.06.2008 10:40
Postitusi: 226
Asukoht: tartu
täna sai jälle usinaga tööd tehtud. Hoorattaga lood sellised, et kasutusse läheb kasutatud hooratas mis on kilo või paar raskem mootorid on põhimõttelisedlt samad aga hooratta kaalud on erinevad? präegu mõtlengi et kas lasta ta samasse kaalu treida mis ennem all oli või jätta ta sellesse kaalu mis ta on äkki aitab keegi sellele küsimusele vastust leida? muidu saaled raamsaaled ja kolvirõngad on tõesti vahetatud eelmise omaniku poolt ja sõitnud nüüd siis juba 1200km :burn
Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.09.2010 21:18 
Eemal

Liitunud: 26.06.2008 10:40
Postitusi: 226
Asukoht: tartu
Hetkel siis seis selline. ploki kaas on tegemises ja sinna lähevad uued juhtpuksid ja klapisääre tihendid muidugi mootor saab ka kõik uued tihendid. Kindlasti küsitakse, et miks PUNANE 8) sest vedeles juba pikemat aega üks purk Sadolini pinnavärvi (punane) ja noh tegelikult on seda mootori plokki ka originaalis punast :-D
Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.09.2010 20:12 
Eemal

Liitunud: 26.06.2008 10:40
Postitusi: 226
Asukoht: tartu
liivaprits Garaaži ees :evil:
Pilt
vahetatud sai ka 3 kohast läbi ussitanud plekid, ühte kohta on ka näha ja must ollus on rooste muundur
Pilt
happekrunt
Pilt
märg märjale krunt
Pilt
ja pinnavärv
http://static2.album.ee/files/954/13/la ... 5_RYCO.jpg
mootor vaikselt peale
Pilt
ja hr. Luik aitas korvi sirgeks, hooratta kergemaks ja sirgeks treida ning sidur sai ka tema abiga uued katted. :)
Pilt
präegu on auto juba liikluses. Lihtsalt ei jõudnud töö käigus pilte laadida.
http://static2.album.ee/files/954/14/la ... 5_ihvv.jpg


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.09.2010 20:16 
Eemal

Liitunud: 26.06.2008 10:40
Postitusi: 226
Asukoht: tartu
liivaprits Garaaži ees :evil:
Pilt
vahetatud sai ka 3 kohast läbi ussitanud plekid, ühte kohta on ka näha ja must ollus on rooste muundur
Pilt
happekrunt
Pilt
märg märjale krunt
Pilt
ja pinnavärv
Pilt
mootor vaikselt peale
Pilt
ja hr. Luik aitas korvi sirgeks, hooratta kergemaks ja sirgeks treida ning sidur sai ka tema abiga uued katted. :)
Pilt
präegu on auto juba liikluses. Lihtsalt ei jõudnud töö käigus pilte laadida.
Pilt

mootoris sai siis tehtud
kõik uued tihendid
väljalaske kolle tikk-poldid treis Hr. Luik uued
Hr. Luik sooveldas ka klapid ära pani uued juhtpuksid
ploki kaas oli ka nõks kõver siis lihviti ka see ära ( 1/10) oli kõver 3. ja 4. silindri juurest
Sai lahti võetud toonor käigukast sest arvasin et 2 käigu sünkro on ära aga nii see polnud. Käigukast oli seest väga korralik ja ei hakkanud toda lammutama, panin korpused ümber tagasi ja remonditud ta oligi. Muidugi uus õli läks ka sisse.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 28.09.2010 5:09 
Eemal

Liitunud: 29.07.2007 22:41
Postitusi: 1100
Asukoht: tartumaa nõo lähistel
ja nüüd siis dünosse?

aga muidu kapotialune näeb väga retsept välja. Muidu happekrunti kasutasid tsingi sisaldusega või epox? Käigukasti remonte olen ma ka kogenud selliseid mis lõpuks õli vahetusega paranevad. :)

_________________
Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 28.09.2010 9:45 
Eemal

Liitunud: 08.03.2010 13:11
Postitusi: 146
Asukoht: Tartu
kaalusid huvipärast endal hooratta ära ka?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 28.09.2010 17:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3424
Asukoht: tln
Newborn kirjutas:
kaalusid huvipärast endal hooratta ära ka?
Nu mul stock hooratas ja spec 3 sidur kaalusid 21kg. ORC omad aga 10-11kg.
Aigo kirjutas:
aga muidu kapotialune näeb väga retsept välja.
Pigem väga "rets" - mul tekitas selle vaatamine tasakaaluhäireid enne kui aru sain, mis viga - 1 nukkvõll on puudu :).

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 28.09.2010 19:48 
Eemal

Liitunud: 26.06.2008 10:40
Postitusi: 226
Asukoht: tartu
Hooratast ei kaalunud. kergemaks sai ta sellepärast tehtud, et see hooratas mis õhtale läks oli tagavara hoorattast tunduvalt kergem ja ta toimis. Siis lasingi "uuest" vanast sama kerge teha mis all oli. Miks ta nii oli, et üks kergem oli ei tea sest mootorid on põhimõtteliselt samad . raskem hooratas oli 90kw 8 küünlaga mootoril ja kergem hooratas oli 101kw 4 küünlaga mootoril. Kui meeles millaski on siis kaalun selle peeti läinud hooratta ära. Dünosse võiks ennem talve huvipärast jõuda ikka jah sest ennast ka hullult huvitab mis seal mootoris siis on või pole.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.10.2010 21:54 
Eemal

Liitunud: 26.06.2008 10:40
Postitusi: 226
Asukoht: tartu
kaalusin vana hooratta ka ära ja sain täpselt 10 kg ja treitud sai siis teine samasse kaalu.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.11.2010 20:18 
Eemal

Liitunud: 26.06.2008 10:40
Postitusi: 226
Asukoht: tartu
vahepeal on palju muretuid kilomeetreid läbitud ja nagu ikka sõites tulevad pisivead välja.
1. mootorit kokku pannes keerasin nm võtmega nookurvarda kinnituspoldi pesast keerme maha ja polt tuli sealt välja ning see klamber mis hoiab nookurit paigal ei teinud enam enda tööd perfektselt ja nookur liikus klapi pealt klapivedru seibi peale ja klõbistas seal natuke. Õnneks midagi ei juhtunud aga nõuab kiiremaskorras remonti.
2. Selgus, et hooratta treimisega sai natuke liialt siduri tööpind kõrge ja selle tulemusena peab panema 1mm paksused seibid sidurikorvi ja hooratta vahele. sest präegu on lamellid liialt sirgelt ja selle tulemusena ei lahuta hästi . (sellega tegelen talvel)
3. Roolivõim ei tööta nii nagu peab. Seal on üks polt millest juba surve all õli läbi jookseb aga selle poldi sees olev auk oli liialt väike 2mm. selle tulemusena oli ka mootori tühikäik ebaühtlane. puurisin augu suuremaks 3,5mm ja kõik toimib rool on kerge ja mootori pöörded paigas aga nüüd ei voola roolivõimu piisavalt kiiresti õli peale ja kisub õhku vahele ja undab. Selle probleemiga peab kauem juurdlema ja mõtlema mida teha.
4. LSD diffrit vaja ja sobiks mulle ideaalselt Nissan Pathfinderi D21 tagasila LSD diffri sisu. Kui kellegil vedeleb andke märku ja teeme diili.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.11.2010 19:51 
Eemal

Liitunud: 26.06.2008 10:40
Postitusi: 226
Asukoht: tartu
Hetke seis on selline, et oleks KIIRELT vaja uut roolivõimu pumpa! Sobiks 200sx s13 ca18det mootorilt. Enda oma keerasin peeti sellega, et kasutasin vale roolivõimu õli. Kasutama peab automaat kasti õli ehk siis DEXTRON ATF õli spetsiaalne roolivõimu õli hakkab lekkima ja keerab tihendid peeti ja kuna pumba võll liugleb nii laagri kui ka saale peal siis esimesena läks saale ja siis hakkas laagrit väänama. Ühesõnaga oleks vana "uut" vaja, et saaks autot Talvekorterisse liigutada. ma pole muidugi 100% kindel et ca18det roolivõimu pump sobib, kinnitused mootori külge on samad ja netist sobrades paistab piltide järgi sama olevat.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.11.2010 20:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Kasutasid LHMi jah? sööb mõnuga pumba ja ka LATI kui asi on dextronile ehitatud.
LHMi on nii mineraalset kui ka täissünteetilist ja olen pidanud vahetama uut roolivõimu pumpa kuna poest anti heausksele kliendile koos uue pumbaga sünteetiline lhm kaasa ja pump hakkas sellega järjest valjemini undama. Mineraal LHM mis oli ette nähtud enam asja ei parandanud (Alati on ka võimalus et pump oli lihtsalt praak)

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 185 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11