Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 04.06.2024 10:24

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 118 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.04.2007 12:14 
Eemal

Liitunud: 22.12.2004 10:17
Postitusi: 570
Asukoht: Pärnu
No krt kas neid ei saa siis mitte mingit nippi pidi sobima panna? krt eestlased on tuntud sitast saja tegijad - milles seal se põhiline vahe seisneb, sellel amordil siis?

markus

_________________
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.04.2007 12:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.02.2005 17:06
Postitusi: 285
Asukoht: TLN
Põhiline vahe on selles, et tagumine püstak näeb välja täpselt samasugune kui esimene ehk siis need, mis tulid on liiga erinevad sellele, mis olema peab.
Võrdle pildilt esimest ja tagumist püstakut ja saad isegi aru, et ringi teha seda ei ole võimalik.
Esistange sai 5 kihti värvi, kapott ja tiivad läksid laki alla.
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.05.2007 17:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.02.2005 17:06
Postitusi: 285
Asukoht: TLN
Täna sai jälle tõsisemalt raha kulutatud:
Uued küündlad, uus klapikambri kaane tihend (juba teine), hunnik tihendeid ja zimmereid ning uus aktiivsöe filter.
Täna juhtus ka see, mida karta oligi - vana radikas hakkas lekkima.
Laki Autos oli õnneks Nissensi radikas sees olemas:
Pilt
Homme katsuks vedrustuse osas selgusele saada (proovida alla alternatiivvarjant KW-le, millest tuleb kahjutundega loobuda) ja plekid autole külge tagasi panna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.05.2007 16:57 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.02.2005 22:50
Postitusi: 387
Asukoht: Tartu/Tallinn
Tsiteeri:
Täna juhtus ka see, mida karta oligi - vana radikas hakkas lekkima.

Vähemalt ei lõhkunud sinu S`i veeradikat tühkäigu mootori küljes oleva vooliku klamber ära, nagu juhtus mul...loodan Haapsus sul autot näha...;)

_________________
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.05.2007 20:55 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.02.2005 17:06
Postitusi: 285
Asukoht: TLN
Haapsalus ei näe mind - vähemalt mitte selle autoga ja mitte tuleval nädalavahetusel.
Auto valmimiseni on jäänud 2 tugevat tööpäeva (iseasi on muidugi see, kust need 2 päeva näpistada).
Vedrustus lahenes siis Koni regullitavate amortide ja Weiteci vedrude näol.
Tagumised püstakud ka juba all, esimestele tarvis leida veel puhvrid ja tolmukatted.
Puksid on ka veel installimata - moto peaks nüüd olema leketevaba ja valmis stardiks.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.05.2007 13:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.02.2005 17:06
Postitusi: 285
Asukoht: TLN
Ega me vahepeal maganud ei ole :lol:
Asenduseks KW Coilidele sai valitud Koni regullitavad amordid ja Weiteci -45 madaldusvedrud.
Tagumine püstak:

Pilt

Esimene püstak:

Pilt

Lasime auto tõstukilt alla ja esimene ots jäi nii:

Pilt

Tagumine ots võrdse madalduse juures jäi välja nägema nii:

Pilt

Ainukene loogiline seletus asjale oli see, et äkki on "onud Weitecis" kogemata esi -ja tagavedrud valesti markeerinud.
Vahetasime esimesed ja tagumised vedrud omavahel ära:
Enne:

Pilt

Ja pärast:

Pilt

Pilt

Kuna esimene ratas tundub natuke siiski liiga koopas olema, abistas kodanik Ice mind veel kahe komplekti esivedrudega (BGW ja H&R), mis lubavad väiksemat madaldust.
Eks esmaspäeval saab neid alla proovida siis näeb.

Vahepeal sai autole Powerflexi puksid ja Whiteline tagumine stabikavarras installitud:

Pilt

Ja stange on ka lõpuks "võrgutatud" ning ootamas esmaspäeva:

Pilt

Lahenduse on vahepeal saanud jahutusventika probleemid ning esmaspäeval läheb mootorisse Gastrol RS Formula 10W60 õli.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.05.2007 14:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 14:17
Postitusi: 423
Asukoht: Tallinn
Hmm... kas siis esi ja tagavedrud on 1:1le? mul krt sama jama tegelt, et tagaots on ebaloomulikult kõrgel (jah pagassis miskit ei ole ka kuid tagavara ratas ja polstrid nüüd küll nii alla seda tagaotsa ei vii).

_________________
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.05.2007 14:33 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.02.2005 17:06
Postitusi: 285
Asukoht: TLN
Esi -ja tagavedrud sobivad 1:1 - inglased S2 foorumis tüübid on enda jaoks juba ammu avastanud, et tervele autole võib kas VA või HA tähistusega vedrusid installida.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22.05.2007 16:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.02.2005 17:06
Postitusi: 285
Asukoht: TLN
Nüüd sai vahetatud esi -ja tagavedrud mõlemal pool autot omavahel ja tulemus jäi selline:
Tagant:
Pilt

Ja eest:
Pilt

Installisin külge udukad ja suunad - selgus, et udukad on väga tuhmid, isegi tuhmimad kui suunad:
Pilt

Ega siis midagi - panin uued udutuled - nüüd tundusid aga suunad väga tuhmid:
Pilt

No mis teha - tuli vahetada ka suunatuled uute vastu:
Pilt

Selline see vedrustus siis lõpuks sai:
Pilt


Viimati muutis tt, 22.05.2007 16:29, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22.05.2007 16:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Vedrdude jäikused ei lähe nii paigast ära?
Tavaliselt on ees ja taga eri jäikusega vedrud. Ees siis ilmselt jäigemad.
Juhitavus sellisest swapist ei halvene?

Jumal teab mida need vedrukomplektide komplekteeriad mõtlesid.
Eri firmade 40mm on ka nagu siga ja kägu.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22.05.2007 16:26 
Eemal

Liitunud: 10.11.2006 10:42
Postitusi: 173
Asukoht: Tallinn
Väga kena :) tore näha et hakkab vaikselt looma juba :-D

_________________
[color=#0000BF]V6 AWD[/color]


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22.05.2007 17:38 
Eemal

Liitunud: 29.11.2004 19:07
Postitusi: 45
Tulemus väga BRO kuigi RS2-e esivõre + peeglid sobiks sinna nagu valatult :) Tavaliselt hakkab see replica satnge ilgelt silma riivama aga antud autol on täitsa ok jäänud. Hea viimistluse tulemus vb? 10p.

terv. mell

_________________
Jaguar XJR V8 Supercharged / BMW M3 / RR Vogue


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22.05.2007 18:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.02.2005 17:06
Postitusi: 285
Asukoht: TLN
RS2 stiilis esivõre tuleb, aga Porge peeglid coupe-le ei sobi üldse minuarust.
Peeglitega üks mõte on, aga ei ole kusagilt veel Corrado el. peegleid leidnud (vot need on coupe-l väga kenad).


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.05.2007 22:23 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.02.2005 17:06
Postitusi: 285
Asukoht: TLN
Nii....
Auto mootor töötab väga ilusasti, 1,5 bar-i hoiab ilusti lõpuni ja persedüno tunneb ka jõudu masinal olevat.
Asjal on ainult üks viga - auto sobib hetkel ainult suitsukatte tegemiseks.
Tundub, et täiesti töökorras RS2 turbo, mis sai Hr Kuuli kätte viidud kontrolliks (teada saanud, millist rõhku ma kasutama plaanin hakata, soovitas ta mul turbo vastupidavuse huvides, vahetada pikilõtkusaaled ja seibid keraamiliste vastu - millega ma ka päri olin), vajab nüüd remonti.
Kuulates aga seda, mitmendat korda Kuul mõne mehe turbot garantiiremondib, tundub minu turbost elulooma saamine suht küsitavana.
Hakkan siis igaks-juhuks kohe uut turbot otsima ja RS2 turbole kulutatud 13 000.- EEK taga nutma.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.05.2007 0:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Enne olid pildid Turbo Twist I-st, nüüd all aga Twist II-d? Ja veel Porsche kapslitega? :)

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 118 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11