TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Toyota GT4 ST185 (müüdud)
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=12290
7. leht 26-st

Autor:  HoCi [ 11.05.2014 9:57 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Ei juhtu sul midagi...õli sisse ja käima :burn

Autor:  cb4_335 [ 11.05.2014 10:52 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Kui sa starterit annad, siis pump viskab kohe ju õli laiali ja kohe saavad ka saaled õli. Mootor teeb mitu tiiru, ennem kui käivitub. Seega mingeid jõude ei teki saale ja vända vahele.

Pane õli sisse ja käivita rahus. :)

Väga isu, siis keera starterit, kuid võta asendi anduril pistik lahti ja seega sädet ei teki. Paar tiiru ära teeb, siis asendi andur külge tagasi ja kõik peaks ilus olema.

Autor:  twist [ 11.05.2014 12:19 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Kui tahad absoluutselt kindel olla võta küünlad maha, kütusepumba kaitse välja ja ühenda väline õlirõhukell külge. Siis käiad starteriga kuni rõhk üleval.

Autor:  mitsu_manic [ 11.05.2014 14:29 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Ega sa ju pärast õlivahetust ka midagi muud ei tee, kui pelgalt õli sisse ja starterit.
Õli ei kao kuhugi sealt saalede vahelt.

Samas, kui vanni alt ära ei võta, siis ei saa ka ju teada, kas juba on mingit toredat puru või pilkupüüdvat näha. Kõik ei tule alati õlipunnist välja. Müüja "põrsas kotis" garantii.

Autor:  LordVampire [ 11.05.2014 17:59 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Vanni võtsin ära ikka, puhastasin ka kenasti. "metalli" polnud. Õlivahetusel ei tee jah aga see seisnud ka vähe ... ilmselt mu enda paranoia praegu aga Ok lasen vahe ringi siis.

Autor:  Kuuno [ 13.05.2014 12:40 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

arvestades kui mitu sada korda sa seda teinud oled siis 1 kord pakuks :)

1.tule minujuurde ja sõidame väheke konsoolis audru rada et sinu sõidujanu rahuldada:)
2.mootor pulkades ja puhasta ära KORRALIKULT - kuni viimse vidinani paljaks, hartjadega õlikanalid puhtaks jne. Ma garanteerin sulle et seal on sitta sees kõll ja rohkem!
3.uus saale ja vastavalt mõõtmistele mootor kokku
4.uued tihendid ka muidugi
5.uus õli :) (hoci aitab)
6.naudi pikka sõitu!

:car

Autor:  LordVampire [ 13.05.2014 15:33 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Su jutus on iva sees... AGA :D... paneks ta ikkagi sõitma kõigepealt.(Ma ei räägi kohe rajale minekust.) paneks tööle vaataks, kas õlipanni miskit sodi peale käivitamist tekib, lisaks õlirõhu/temp ja segu näidikud jne.
Selle 2,2 (5sgte) võiks pikemalt mängida. Kui ainult kõike ehitada jääbki AINULT ehitamise rõõm :)

Autor:  Kuuno [ 14.05.2014 22:01 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

paneks ta sõitma ja vaataks kas õlivanni midagi tekib :) aga kui tekib siis tead ju kohe et se sama asi on juba saalede vahelt jne läbi käinud...

aga loodan ikkagi parimat sulle ja et rajal kohtuks! :)

Autor:  LordVampire [ 18.05.2014 18:53 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Selle "tühjalt käiamisega" langes õli varda järgi maksimumist kuskile keskele. Ma ei tea kas oli abi, aga midagi juhtus vähemalt :D.
Moto peal muidu

Pilt

Esimesed hääled:

https://www.youtube.com/watch?v=_NI1jn93lhs&feature=youtu.be

Teha on veel seal ikka. Geneka rihm ei sobi kummagi oma, rihm näpus poodi minema, wta radika peab ette tjuunima + voolikud ja selle pumba käima mõtlema. Cold air intake, seal on veel ikka asju, juhtmestikus paar lahtist asja, ei tule kõik kohe meeldegi. Aga töötab , isegi "engine" tuli ei põle :D

Segu ja õli surve kella koos anduritega peaks sebima. Kui kellegi on üle või oskab soovitada siis welcome.

Autor:  Päevavaras [ 19.05.2014 17:19 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Huvitav et rihm ei sobi, kui ma kunagi gen5'le gen6 motori panin sain gen5 rihmaga hakkama - kyll jah, ma jätsin g5 geneka koos jalaga kui õiieti mäletan

Autor:  LordVampire [ 19.05.2014 22:10 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Uus rihm küljes juba... :) st185 oma oli natuke lühike. St205 kinnitus jäi... mingi kamm oli, miks st185 oma ei saand panna.. kas kolle jäi ette või midagi... või mis pärast ma jätsin, ei mäleta. :) Mingi kamm oli... :) genekas on st185 pealt mul, seda tuli ka natuke tjuunida. St205 kinnitus tuli natuke kaugemale välja, seepärast jäigi lühikeseks. Võibolla oleks saand st185 kinnituse ka panna, a väga ei määra, rihm oli ca 10eur.(ning on küljes juba :D )

Autor:  LordVampire [ 26.05.2014 20:37 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Sai natuke juhtmete maailmas elatud ja ... , no mõned errorid ikka olid. Kui juhtmed õieti ühendada töötab mootor palju paremini :D. Ühesõnaga sain nüüd päris töötava mootoriga ka ühe väikse tiiru ka ikka teha :o . Raibe on ikka palju teravam, kui st185JDM. 0,6...7bar ja üle 200kw kindlasti P***e tüno järgi. 300kw just ei ole, arusaadav, aga asi täitsa kerib. Väikse naeratuse ikka kerib ära :D. Esialgu pole isegi tahtmist hirmasti rõhku juurde keerata. Originaal kütusepump ei pidand jaksama nagunii üle 300hp peale lüüa. Segukell, õlirõhukell ikkagi ToDo listi panema. Tahaks näha mis toimub, mitte pimesi loota et kõik ok on. Teha veel on, aga nüüd on natsa motti, et teha. Järgminekord, kui asi natuke rohkem koos, siis teeb natuke liikuvat pilti ka. Ja dünos peaks ka siis ära käima. Reaalsed numbrid ikka reaalsed.

Autor:  LordVampire [ 22.06.2014 17:53 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Natuke nokitsend lahtisi otsi...

Kõigepealt oli vaja lõpetada WTA (water to air) süsteem: cooleri radikas ette panna, veepump paigaldada ja ühendada. (tehtud)
Selleks oli vaja originaal airbox eest ära saada et ruumi oleks pumbale ja voolikutele. +Uus mootor ei loe õhku, nii et õhulugeja klapp oli vaid risuks ees. HKS-i "seen" sai tellitud UK-st. Nüüd tuli uus hääl juurde, kuuleb kuidas turbo spoolib (õhku hakkab tõmmama), ja jõudu tuli ka alt juurde, või lihtsalt spoolib kiiremini...
Pilt

Kuna ma alumiiniumi ei oska keevitada, siis tuli klaasplastist teha. (hää materjal ikka :) )

Pilt

Seest on ilus sile... väljast nii bling ei ole, (ega terve see auto väga blingi peal väljas pole :D ) eesmärki täidab kenasti.

Pilt

Lisaks tuli õlirõhuandur+näidik ära. (nüüd on jäänud veel lairiba) Ja Uus õli+filter. Nüüd on natuke sõitnud, väga värvi pole muutnud õli aga midagi ikka, panni ka enda rahuks korra alt ära võtma ja vaatama, mis toimub. Lähiajal teeb selle ära.
Pilt

Suvekad kruvisin ka alla. Aga Võtsin alt ära ka :D ... 225/45/17 ... olid liiga "põrutavad", kiskuvad ja raske rooli väänata. Ma vist hakkan vanaks jääma :D ... need veljed jäävad slikkidele vist, 16" midagi peab vaatama sõitmiseks. Täna viskasin 15" Talvekad ilma naelteta... ja siga lahe on selliseilmaga :D ... gaasist lähvad rattad ringi ja saab natuke auto juhitavust "õppida" :)

Pilt

Autor:  Cofy [ 23.06.2014 0:06 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Klaasriie on tõesti hea kraam eks :)

Kas on ka uudishimu maandamiseks liikuvat pilti pakkuda?

Autor:  LordVampire [ 23.06.2014 0:56 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Mhmh... liikuva pildiga on selline asi et... ma olen suht madalat profiili hoidnud. Pole rõhku peale keerand, pole väga ka peenestand... (vä väiksed eksimused natuke) rahulikult võtnud. Tahaks et õlirõhu kell oleks silme ees ja lairiba ütleks et kõik on ok. Siis teaks palju peale saab keerata. Deto kõrvaklapid peaks ka kokku panema(terv kuunole). Praegu olengi rahulikult kruisind... ja süüdet vaadand/kontrollind ja korrigeerind... Et natuke igav lindistus on praegu. Üritusi muidu igalpool toimumas küll... et toimetada saaks, aga vaatab, miskit natuke äkki ikka :) :bb

7. leht 26-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/