TurboClub http://foorum.turboclub.ee/ |
|
Toyota Supra MK IV 1994a- Tormis1 http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=10007 |
7. leht 11-st |
Autor: | Tormis1 [ 29.01.2013 12:25 ] | |||
Teema pealkiri: | Re: Toyota Supra MK IV 1994a- Tormis1 | |||
Selline lugu siis 26.01.2013
|
Autor: | Tormis1 [ 12.03.2013 10:11 ] | ||||
Teema pealkiri: | Re: Toyota Supra MK IV 1994a- Tormis1 | ||||
Sai tagasild ka alt ära võetud. Asjad värvi ja mis vaja lähevad uued. 12.02.2013
|
Autor: | Tormis1 [ 12.03.2013 10:15 ] | ||||
Teema pealkiri: | Re: Toyota Supra MK IV 1994a- Tormis1 | ||||
Vahepeal siis nii kaugele jõudnud. 12.03.2013
|
Autor: | Tormis1 [ 12.03.2013 10:21 ] | |||
Teema pealkiri: | Re: Toyota Supra MK IV 1994a- Tormis1 | |||
Recaro istmed ja nardi rool nahatamisest käes :D
|
Autor: | Maik [ 12.03.2013 13:49 ] |
Teema pealkiri: | Re: Toyota Supra MK IV 1994a- Tormis1 |
Kõva too vahepeal ära tehtud . |
Autor: | Datsunimies [ 13.03.2013 11:15 ] |
Teema pealkiri: | Re: Toyota Supra MK IV 1994a- Tormis1 |
seda on ikka tõsiselt ettevõetud |
Autor: | murjam [ 13.03.2013 11:54 ] |
Teema pealkiri: | Re: Toyota Supra MK IV 1994a- Tormis1 |
Kas selle pärast ei muretse, et sellises asendis õliradikast ei valgu õlivahetusel õli välja? Jõudu! |
Autor: | KaroK [ 13.03.2013 12:06 ] |
Teema pealkiri: | Re: Toyota Supra MK IV 1994a- Tormis1 |
Teistpidi ei saaks jälle õhku radikast kätte. Siis tuleks üks otsa alla ja teine üles panna. |
Autor: | mitsu_manic [ 13.03.2013 19:46 ] |
Teema pealkiri: | Re: Toyota Supra MK IV 1994a- Tormis1 |
KaroK kirjutas: Teistpidi ei saaks jälle õhku radikast kätte. Siis tuleks üks otsa alla ja teine üles panna. Sügavalt kahtlen, et Evodel õhk radikas oleks ! Samamoodi nagu mu teistel õliradikaga Mitsudel... Kõigil on otsad alla. |
Autor: | enkei [ 13.03.2013 22:13 ] |
Teema pealkiri: | Re: Toyota Supra MK IV 1994a- Tormis1 |
mitsu_manic kirjutas: KaroK kirjutas: Teistpidi ei saaks jälle õhku radikast kätte. Siis tuleks üks otsa alla ja teine üles panna. Sügavalt kahtlen, et Evodel õhk radikas oleks ! Samamoodi nagu mu teistel õliradikaga Mitsudel... Kõigil on otsad alla. Minul evol originaal radikal on küljepeal otsad ja mõlemad üleval pool |
Autor: | mitsu_manic [ 13.03.2013 23:14 ] |
Teema pealkiri: | Re: Toyota Supra MK IV 1994a- Tormis1 |
enkei kirjutas: Minul evol originaal radikal on küljepeal otsad ja mõlemad üleval pool Pigem suht keskel. Sisend on täpselt keskel, väljund selle kohal. 4-6 on mõlemad võrdselt keskel, 7-9 aga sisend tsentris ja väljund selle kohal. Eclipse non ja turbo on mõlemad all ja äärtes, samamoodi teistel sama aja ja sama mootoriga isenditel. Ei ütleks küll, et vaegõlitus või mingi õhu probleem oleks hüdrokatel jne. Fakt on see, et kui pump töötab ja toodab õlirõhku ja voolavust, siis ei tule mingit õhku süsteemi. Aga eks see ole igaühe enda asi, kuidas radika paneb. |
Autor: | Tormis1 [ 12.04.2013 8:25 ] | ||||
Teema pealkiri: | Re: Toyota Supra MK IV 1994a- Tormis1 | ||||
11.04.2013
|
Autor: | cb4_335 [ 28.05.2013 21:23 ] |
Teema pealkiri: | Re: Toyota Supra MK IV 1994a- Tormis1 |
Lihtsalt väga suur sarnasus? https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater E: On ikka sama auto vist... |
Autor: | Riisirakett [ 28.05.2013 22:32 ] |
Teema pealkiri: | Re: Toyota Supra MK IV 1994a- Tormis1 |
Nr ju sama neil Ja tundub,et masin on valmis ja tänavatel.Ja pildi kommentaare lugeda siis on masinal 700+ hp |
Autor: | ott5 [ 29.05.2013 8:54 ] |
Teema pealkiri: | Re: Toyota Supra MK IV 1994a- Tormis1 |
Riisirakett kirjutas: Nr ju sama neil Ja tundub,et masin on valmis ja tänavatel.Ja pildi kommentaare lugeda siis on masinal 700+ hp aga nii ongi. |
7. leht 11-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |