TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

VW Golf 1980 1.8t 20v+Haldex
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=9094
6. leht 9-st

Autor:  uq [ 15.01.2014 23:36 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf 1980 1.8t 20v+Haldex

Pihusteid veel ei ole hetkel, plaan lahtine käigukasti suhtes, et mis saab. Kepsud kõige nõrgemad, peab mingid hiina kepsud vaatama.

Autor:  ott5 [ 16.01.2014 9:10 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf 1980 1.8t 20v+Haldex

sellele turbole ei jää midagi jalgu veel raua poolest.

Autor:  uq [ 03.08.2014 22:05 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf 1980 1.8t 20v+Haldex

Aja puuduse tõttu pole jõudnud midagi kirjutada. Aprillis sai hakatud siis evo turbot peale panema ja muud kaasnevat nodi ka. Algselt sõitma saades käisid arvatavasti väljalaske laba jupid silindritest läbi ja pidi uut alumist otsa hakkama otsima. Tehtud nüüd mootori remont.
Mootori list mis lisandus:
Megasquirt 3 (juhtmestik ja häälestus by Kaak)
Max speeding rods kepsud
Siemens deka 850cc pihustid
Hiina wastegate
Hiina blowoff
Torukollektor
evo Td05hra-16g6-9.8t

Dünos sai esirattast
Pilt

Proovimas sai käidud ka dragi ja parimaks ajaks jäi 12.4

Autor:  jans [ 04.08.2014 18:42 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf 1980 1.8t 20v+Haldex

Märkimist vääriks kindlasti ka auto kaal!?

Autor:  uq [ 04.08.2014 20:40 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf 1980 1.8t 20v+Haldex

Peab vaatama, mingipäev kaalul ära käima.

Autor:  roimar [ 25.08.2014 11:35 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf 1980 1.8t 20v+Haldex

Palju õnne Street B klassi teise koha puhul!
Märkimist väärib ka aja parandus.

Autor:  uq [ 25.08.2014 17:49 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf 1980 1.8t 20v+Haldex

Aitäh. Uus parim aeg 12.07 lootsin, et tuleks ikka kõrge 11 aga ei.

Autor:  jeff01 [ 25.08.2014 19:27 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf 1980 1.8t 20v+Haldex

väga kõva tulemus.....mulle väga meeldib kui väikese jõuga kiireid aegu sõidetakse :) (Loomulikult ei tähenda see seda, et autos oleks väikse jõu tunne :-D )

Autor:  uq [ 24.09.2014 18:50 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf 1980 1.8t 20v+Haldex

Auto ära kaalutud ja tühimass täpselt 1000kq, enda arust suht palju ikka lootsin, et vähem. Vahetasin nukvõllid vabalhingava mootori omade vastu, nädalalõpul saab seade ja kunagi ka dünosse, et kas midagi juurde ka tuli. Turvakaart saab mingi hetk paigaldama hakata, Arki luba olemas. Tulevaks aastaks kindlasti ka tugev kast, praegune ikka ei taha katki minna.

Autor:  MrE [ 26.09.2014 10:10 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf 1980 1.8t 20v+Haldex

See on küll kurb, et praegune kohe üldse ei taha katki minna. :D :D :D

Autor:  RKsilver [ 27.09.2014 1:21 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf 1980 1.8t 20v+Haldex

uq kirjutas:
Cut / Algselt sõitma saades käisid arvatavasti väljalaske laba jupid silindritest läbi ja pidi uut alumist otsa hakkama otsima./cut


Muidu kõik ilus ja tore ning kiiduavaldused kuid kuidas see viimane osa sealt reaalne on kui järgmine sihtpunkt on summuti osa.. :)

Autor:  uq [ 27.09.2014 13:21 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf 1980 1.8t 20v+Haldex

Mis seal muud juhtuda sai, rekkadel pidi selline asi tavaline olema. Suure pöörlemiskiiruse juures, kui arvatavasti väljalaske labad korpusesse käisid, on võimalus, et nad saatusid mootorisse tagasi. Hetkel sai seadistamast tuldud ja nukkade vahetusest midagi eriti kasu ei olnud, lõppu tuli natuke juurde, eks saab varsti dünosse saab graafikuid võrrelda. Külge sai ka innovate lc-2 segukell.

Autor:  uq [ 21.10.2014 12:13 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf 1980 1.8t 20v+Haldex

Kui kellelgi huvi, siis mootor täiskomplektsuses müüki 1.8t AEB tähisega. 251kw ja 433 nm esirattast mõõdetud. Prooviks hetkel müüa mingi golfi peale, koos jahutusradika ja cooleriga ja võimalik ka koos käigukasti ja siduriga. Mootor remonditud tugev keps, wastegate,blow, turbo(labade tipud kahjustada saanud, muidu toimiv, uus kasutatud 190 eurot umbes), 850cc siemens deka pihustid, sisselaskekollektor(moditud). Kaasa juhtmestik ja kõik mis mootoriruumis näha,kaasa arvatud igast vooolikud, komplektsusest saab rääkida, Mootori seade tuleb kaasa, kas koos ajuga või ilma.

Hinnad on umbes
Mootor koos kõigega radikatega ja lõdvikutega 2000 eurot pluss 500 eurot ms3 ajuga.
Käigukast koos siduriga 500 eurot

Müügi põhjus, ostsin vr6 mootori.

Autor:  Rihard [ 20.12.2014 19:24 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf 1980 1.8t 20v+Haldex

Tohib küsida miks selline otsus?

Autor:  Askonz [ 26.12.2014 11:36 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf 1980 1.8t 20v+Haldex

Arvan ,et VR6 saab ikka kõvasti kergemini rohkem jõudu :) :car

6. leht 9-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/