TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

bmw 325i (2,7)T M-technik II 89 - S3nder
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=7298
6. leht 9-st

Autor:  woush [ 19.09.2010 0:13 ]
Teema pealkiri:  Re: bmw 325i (2,7)T M-technik II 89 - S3nder

214 km/h, müstika ;)

Autor:  s3nder [ 19.09.2010 0:43 ]
Teema pealkiri:  Re: bmw 325i (2,7)T M-technik II 89 - S3nder

woush kirjutas:
214 km/h, müstika ;)

usun et oleks ka kiirema lõpp kiiruse saand aga kuna ilm ei luband ja kaks sõitu sai ainult teha peaaegu ilma sidurita siis tuleb oodata järgmist aastat.nüüd sai ka sidur üle vaadatud nimelt kettas oli lamellist puhas ühelt poolt:D ajutiselt sai alla pandud originaal 228mm ketas mis kll ei pea yltse aga saab vähemalt söita .

Autor:  jeff01 [ 19.09.2010 8:57 ]
Teema pealkiri:  Re: bmw 325i (2,7)T M-technik II 89 - S3nder

järgmine aasta näeb siis 225 lõppkiirust ja 10,9 aega :)
Hakkame fast and furiousi "tasemele" jõudma 10s tänavaautodega :)

Autor:  635Driver [ 19.09.2010 13:58 ]
Teema pealkiri:  Re: bmw 325i (2,7)T M-technik II 89 - S3nder

Õnnitlused väga ilusa tulemuse puhul.

Autor:  zoom1 [ 19.09.2010 14:22 ]
Teema pealkiri:  Re: bmw 325i (2,7)T M-technik II 89 - S3nder

Kenasti edenes rajal tõesti :)
Kiiruse andurid panid pidevalt mööda muidu eile, nt Hinto sõidul honda jassiga, oli honda aeg 15,7midagi ja kiirus 171, 60f müstilised 0,0s

Autor:  jeff01 [ 19.09.2010 14:37 ]
Teema pealkiri:  Re: bmw 325i (2,7)T M-technik II 89 - S3nder

zoom1 kirjutas:
Kenasti edenes rajal tõesti :)
Kiiruse andurid panid pidevalt mööda muidu eile, nt Hinto sõidul honda jassiga, oli honda aeg 15,7midagi ja kiirus 171, 60f müstilised 0,0s

214km/h on kindlasti reaalne sest 200+ lõppkiirused on sellele autole väga tavaliseks saanud juba, seekord mindi ju vingema nuka, suuremate pihustite ja uue seadega kümmet sekundit ja 220+ püüdma. Kahju et üritus nii lühikeseks jäi sest sõideti vaid 1,45 bariga mitte 1,7mega nagu seadistatud oli.

Autor:  Mardo [ 25.10.2010 16:47 ]
Teema pealkiri:  Re: bmw 325i (2,7)T M-technik II 89 - S3nder



:fcuk

Autor:  635Driver [ 25.10.2010 22:35 ]
Teema pealkiri:  Re: bmw 325i (2,7)T M-technik II 89 - S3nder

Väga viis video :-D :-D :-D.

Autor:  Ringo [ 26.10.2010 11:09 ]
Teema pealkiri:  Re: bmw 325i (2,7)T M-technik II 89 - S3nder

Mis peaülekannet sellel autol kasutatakse? Kas kast on 260?

Autor:  635Driver [ 26.10.2010 13:42 ]
Teema pealkiri:  Re: bmw 325i (2,7)T M-technik II 89 - S3nder

Peaülekanne ja kõik muu on nii hea,et Sanderil jäi Holseti hx40 piirama ja vajab suuremat kõrvitsat :-D :-D .Küll ta siis ütleb,et mis kasti ja ülekande ta ära lõhkus :-D :-D
Tegelikult hea küsimus ja see huvitab mind ennastki nii ,et Sander lao lagedale ;).
Sul olid asjad müügis ning said neist lahti aga mis on plaanid edasi?? Kui sul plaanid ikka suurenevad siis nende kepsudega ole ettevaatlik ja ära hoogu satu.

Autor:  Corrado [ 26.10.2010 13:58 ]
Teema pealkiri:  Re: bmw 325i (2,7)T M-technik II 89 - S3nder

Kusmaal piiraja on praegu ja mis üleüldine tippkiirus võiks olla hetke ülekannete ja rehvidega?

Autor:  Mardo [ 26.10.2010 16:11 ]
Teema pealkiri:  Re: bmw 325i (2,7)T M-technik II 89 - S3nder

raadil peale seadistamist sai kella pimedaks....250 vms tipkiirus

Autor:  s3nder [ 26.10.2010 19:04 ]
Teema pealkiri:  Re: bmw 325i (2,7)T M-technik II 89 - S3nder

635Driver kirjutas:
Peaülekanne ja kõik muu on nii hea,et Sanderil jäi Holseti hx40 piirama ja vajab suuremat kõrvitsat :-D :-D .Küll ta siis ütleb,et mis kasti ja ülekande ta ära lõhkus :-D :-D
Tegelikult hea küsimus ja see huvitab mind ennastki nii ,et Sander lao lagedale ;).
Sul olid asjad müügis ning said neist lahti aga mis on plaanid edasi?? Kui sul plaanid ikka suurenevad siis nende kepsudega ole ettevaatlik ja ära hoogu satu.

kastiks on jah g260 ja typ188 lsd all mis mölemad on siiamaani väga hästi vastu pidand,panin töesti asjad müüki aga turbot ära ei müünud kuna plaan sellega söita veel järgminegi hooaeg.lähinädalatel vötan mootori maha ja suurendab kubatuuri ja lähevad sisse ka +1mm klapid, varasemalt pandud ppf-i z58 nukka ja uued tugevamad nookurid ja stageII klapivedrus mis kestavad kuni 9000 rpm-i.
täpselt ei mäleta aga kas mitte kepsudel 200hp/silinder mitte pole ? kusjuures nägin just ükspäev eagle kepsust pilti mis olid täesti sölmes.

Autor:  s3nder [ 26.10.2010 19:10 ]
Teema pealkiri:  Re: bmw 325i (2,7)T M-technik II 89 - S3nder

Corrado kirjutas:
Kusmaal piiraja on praegu ja mis üleüldine tippkiirus võiks olla hetke ülekannete ja rehvidega?

hetkel 7300 peal piiraja ja kuskil nöks alla 250km/h saime töesti raadil kätte, differ 3,73 ülekandega.
kuna eelmine viimasel tartu dragil sai siduriga töö leping läbi siis vahepeal muretsetud Tilton 3 kettaga siduri komplekt mis rootslaste andmetel peab 1265nm , sellest juba puudu ei tule :D

Autor:  635Driver [ 26.10.2010 20:02 ]
Teema pealkiri:  Re: bmw 325i (2,7)T M-technik II 89 - S3nder

Samal mootoril on 500-600 hp vahemikus Eagle kepsud mitu korda järgi andnud ja sellega kaasnes palju pahandust.Mina ei soovita nendega väga märatseda vaid pigem pane müüki ja asenda mingi muuga. PPF foorumis oli ka pilte kuidas 700hp rullnoka konel katkiseid Eagle kepse välja võeti.
Ning oled sa kursis või mõelnud mida teeb rullnoka mootori alumine ots 8000 või enam pöördega??? Pole just 300 hp ne masin millel pöördeid tõstad
Mõtle mida saaled teevad ja mis hakkab juhtuma raami pakkudega.
Palju sa sealt üldse jõudu tahad??

6. leht 9-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/