TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

1996 Nissan 200SX S14 - Taavi
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=514
6. leht 13-st

Autor:  umka [ 01.08.2006 10:15 ]
Teema pealkiri: 

Hylas kirjutas:
Niipalju kui vaadatud ja uuritud siis hea meelega võiks need pildid tervitustega Eesti Statoili saata.

Mu isiklik subjektiivne arvamus, et Nestes on parim kutus :!:

Autor:  Mihkel [ 01.08.2006 10:24 ]
Teema pealkiri: 

Tegelikult on ilmselt Eestis igalpool üks ja seesama solk.

Ise sõidan ka Statoili 98 Ultima-ga ja siiani nagu peetud seda vist kõige paremaks.

Autor:  Raiki [ 01.08.2006 11:29 ]
Teema pealkiri: 

kus juures nii imelik kui see ka pole siis tartus vähemalt tundub ultima95 parem olema
sest paljudel tollega auto paremini edasi käib....

Autor:  Kuuno [ 01.08.2006 11:41 ]
Teema pealkiri: 

siin jääb kõik ikka managemendi taha.
Porschega sõitsime nii neste kui statoili kytusega ja detonatsioon puudus
rõhku 1,5 bari

Autor:  umka [ 01.08.2006 11:41 ]
Teema pealkiri: 

Raiki kirjutas:
kus juures nii imelik kui see ka pole siis tartus vähemalt tundub ultima95 parem olema
sest paljudel tollega auto paremini edasi käib....

Proovige Soome kutust, vot seal on kull tase :hail

Autor:  Ar21 [ 01.08.2006 12:57 ]
Teema pealkiri: 

Kunagi, kui oli veel Shelli 99+ saada, pidasid seda paljud parimaks, samas mõned arvasid, et ega palju vahet Statoli 98-ga ei ole(vähemalt mitte niiplaju, et seda hinnavahet õigustada) ja Neste 98-t peeti kõige kehvemaks. Uno-X 98 jääb kusagile Statoli ja Neste vahele.
Üks Soomes resideeruv ja Eestit küllalti tihti külastav(hea võrdlus Soome kütustega koguaeg olemas) mootoriasjanduses pädev inimene väidab jälle, et kasutab ainult DIO 98-t, teised olevat kehvemad.
Võta sa siis kinni, mingeid täpseid uurimusi või teste ju keegi teinud pole.
Kütusefirmade endi juttudest (reklaamidest) ei loe küll kusagilt vä'lja, et kõik tuleb nagunii "ühest kraanist". Pigem rõhutatakse nende praeguste justkui madala väävlisisaldusega kütuste kohta, et tuuakse valmiskraamina mujalt.
Iseasi palju seal tõtt on.

Autor:  RICE BURNER [ 01.08.2006 13:59 ]
Teema pealkiri: 

Ärge nüüd kõike ka kütuse arvele pange. Erinevaid autosid ei saa võrrelda. Vaid erinevaid setinguid.
Detonatsiooni tekkimisel mängib rolli oktaanarv, surveaste, turborõhk, süütenurk, süüteküünalde mark, põlemiskambri kuju,välistemperatuur,õhuniiskus jne.jne.
Sest ühe ja sama bensiiniga võib detonatsiooni tekkimine olla hoopis erineva rõhu juures.
Oma autol likvideerisin 1,6 bar juures detonatsiooni vaid teist markki küünalde(külmemate) ja kapotialuse temperatuuri langetamisega.
Enne seda sulasid kolvid nagu Taavil.

Autor:  Renn [ 01.08.2006 14:49 ]
Teema pealkiri: 

no kui mul sarnane äpardus sx`iga juhtus, kasutasin IQ22 Denso süüteküünlaid ja Statoili 98 bensiini
süüde oli gramm enne kõige varasemat asendit ja bens. rõhkugi üle 3,2 bar`i tühikäigul, turborõhku oli 1,2 bar`i ....kuid tulemuseks ikka ära sulanu kolb ja küünal... :roll:

Autor:  RICE BURNER [ 01.08.2006 15:26 ]
Teema pealkiri: 

Tsiteeri:
süüde oli gramm enne kõige varasemat asendit


Müsteerium lahendatud :)
Muidugi see"gramm enne varasemat asendit" väide on suht tilu ,lilu.

Autor:  Kuuno [ 01.08.2006 15:29 ]
Teema pealkiri: 

Renn kirjutas:
no kui mul sarnane äpardus sx`iga juhtus, kasutasin IQ22 Denso süüteküünlaid ja Statoili 98 bensiini
süüde oli gramm enne kõige varasemat asendit ja bens. rõhkugi üle 3,2 bar`i tühikäigul, turborõhku oli 1,2 bar`i ....kuid tulemuseks ikka ära sulanu kolb ja küünal... :roll:


mõtlesin kah et mis on gramm enne varasemat asendit? :)

Autor:  Siim [ 01.08.2006 15:34 ]
Teema pealkiri: 

Renn kirjutas:
no kui mul sarnane äpardus sx`iga juhtus, kasutasin IQ22 Denso süüteküünlaid ja Statoili 98 bensiini
süüde oli gramm enne kõige varasemat asendit ja bens. rõhkugi üle 3,2 bar`i tühikäigul, turborõhku oli 1,2 bar`i ....kuid tulemuseks ikka ära sulanu kolb ja küünal... :roll:


Pihustid võiks ka ikkagi suuremad olla, kütuserõhuga lõpmatuseni sa ei suurenda pihustite pihustamis võimet, Been there done that ;)

Autor:  siiim [ 01.08.2006 15:42 ]
Teema pealkiri: 

Ar21 kirjutas:
Eestit küllalti tihti külastav(hea võrdlus Soome kütustega koguaeg olemas) mootoriasjanduses pädev inimene väidab jälle, et kasutab ainult DIO 98-t, teised olevat kehvemad.


Vabandust, et korra veel selle erinevate tanklate teema siin üles võtan, aga omad kogemused on näidanud, et DIO's müüdav 98 on tõesti teistest omajagu parem. Seda sai umbes aasta tagasi regulaarselt iga päev tallinna ja kuusalu vahet käies ühe CA18DE mootoriga proovitud. Paagitäie DIO kütusega sai peaaegu ühe otsa rohkem sõidetud, kui konkureerivate tanklate kütusega, samas minekus erilist vahet märgata ei olnud.
Kuid lõppkokkuvõttes ei pruugi olla selline võrdlus kõige objektiivsem, sest need kütusekulu muutvad faktorid võivad olla iga kord natuke erinevad, seega ma ei julge 100% väita, et just nende kütus see parim valik on.

Autor:  Hylas [ 01.08.2006 20:57 ]
Teema pealkiri: 

sai siin ka asja tiba uuritud ja mõeldud, aga kui samade setingutega sõidab auto üsna pikka aega, vahest jah rõhku 22psi ja siis jälle vähem.


arusaadav et seades võib viga olla aga kui mitu korda järjest sama seadega on kõik korras ja ükspäev enam pole ja detoneerib siis peale kütuse ja selle kvaliteedi ei jää vist palju varinate üle ?
ei juhtunud ju asi koheselt peale mingi modifikatsiooni tegemist, vaid lihtsalt suvalisel ajal.

Autor:  mart154 [ 01.08.2006 21:06 ]
Teema pealkiri: 

õhurõhk ja õhutemperatuur on kaks esimest asja, mis mulle pähe kargavad. :roll:

Autor:  Siim [ 01.08.2006 21:35 ]
Teema pealkiri: 

Hylas kirjutas:
sai siin ka asja tiba uuritud ja mõeldud, aga kui samade setingutega sõidab auto üsna pikka aega, vahest jah rõhku 22psi ja siis jälle vähem.


arusaadav et seades võib viga olla aga kui mitu korda järjest sama seadega on kõik korras ja ükspäev enam pole ja detoneerib siis peale kütuse ja selle kvaliteedi ei jää vist palju varinate üle ?
ei juhtunud ju asi koheselt peale mingi modifikatsiooni tegemist, vaid lihtsalt suvalisel ajal.


Kunagi ei saa välistada kõikde halbade asjade kokku langemist. Võib-olla oli sitt kütus, 2 purunenud küünla tehtud eeltöö, kõrge temperatuuri ja tõstetud boosti koos mõju. Kas peale Top SPeede mõõtsite silindrites kompressiooni üle? Viga võis saada juba siis sisemus aga nüüd taas boosti tõstes sai viga lõpliku lahenduse ehk mootor lihtsalt jooksis tükideks tingitud suuremast koormusest.

6. leht 13-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/