Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 23.05.2024 9:07

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 187 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.08.2006 10:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.02.2006 2:57
Postitusi: 232
Asukoht: Tallinn
Hylas kirjutas:
Niipalju kui vaadatud ja uuritud siis hea meelega võiks need pildid tervitustega Eesti Statoili saata.

Mu isiklik subjektiivne arvamus, et Nestes on parim kutus :!:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.08.2006 10:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Tegelikult on ilmselt Eestis igalpool üks ja seesama solk.

Ise sõidan ka Statoili 98 Ultima-ga ja siiani nagu peetud seda vist kõige paremaks.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.08.2006 11:29 
Eemal

Liitunud: 04.07.2005 19:33
Postitusi: 120
Asukoht: Tartu
kus juures nii imelik kui see ka pole siis tartus vähemalt tundub ultima95 parem olema
sest paljudel tollega auto paremini edasi käib....

_________________
www.shadowz.ee
www.db-hp.ee - sound and tuning (tartu poest saab ka tellida tavavaruosasid)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.08.2006 11:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
siin jääb kõik ikka managemendi taha.
Porschega sõitsime nii neste kui statoili kytusega ja detonatsioon puudus
rõhku 1,5 bari


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.08.2006 11:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.02.2006 2:57
Postitusi: 232
Asukoht: Tallinn
Raiki kirjutas:
kus juures nii imelik kui see ka pole siis tartus vähemalt tundub ultima95 parem olema
sest paljudel tollega auto paremini edasi käib....

Proovige Soome kutust, vot seal on kull tase :hail

_________________
Honda Civic Coupe 1.6T VTEC
Powered by Honda-Racing!
www.honda-tuning.org
225HP/305Nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.08.2006 12:57 
Eemal

Liitunud: 24.03.2006 12:23
Postitusi: 267
Kunagi, kui oli veel Shelli 99+ saada, pidasid seda paljud parimaks, samas mõned arvasid, et ega palju vahet Statoli 98-ga ei ole(vähemalt mitte niiplaju, et seda hinnavahet õigustada) ja Neste 98-t peeti kõige kehvemaks. Uno-X 98 jääb kusagile Statoli ja Neste vahele.
Üks Soomes resideeruv ja Eestit küllalti tihti külastav(hea võrdlus Soome kütustega koguaeg olemas) mootoriasjanduses pädev inimene väidab jälle, et kasutab ainult DIO 98-t, teised olevat kehvemad.
Võta sa siis kinni, mingeid täpseid uurimusi või teste ju keegi teinud pole.
Kütusefirmade endi juttudest (reklaamidest) ei loe küll kusagilt vä'lja, et kõik tuleb nagunii "ühest kraanist". Pigem rõhutatakse nende praeguste justkui madala väävlisisaldusega kütuste kohta, et tuuakse valmiskraamina mujalt.
Iseasi palju seal tõtt on.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.08.2006 13:59 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.02.2005 16:41
Postitusi: 774
Asukoht: Randvere
Ärge nüüd kõike ka kütuse arvele pange. Erinevaid autosid ei saa võrrelda. Vaid erinevaid setinguid.
Detonatsiooni tekkimisel mängib rolli oktaanarv, surveaste, turborõhk, süütenurk, süüteküünalde mark, põlemiskambri kuju,välistemperatuur,õhuniiskus jne.jne.
Sest ühe ja sama bensiiniga võib detonatsiooni tekkimine olla hoopis erineva rõhu juures.
Oma autol likvideerisin 1,6 bar juures detonatsiooni vaid teist markki küünalde(külmemate) ja kapotialuse temperatuuri langetamisega.
Enne seda sulasid kolvid nagu Taavil.

_________________
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.08.2006 14:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.02.2005 22:50
Postitusi: 387
Asukoht: Tartu/Tallinn
no kui mul sarnane äpardus sx`iga juhtus, kasutasin IQ22 Denso süüteküünlaid ja Statoili 98 bensiini
süüde oli gramm enne kõige varasemat asendit ja bens. rõhkugi üle 3,2 bar`i tühikäigul, turborõhku oli 1,2 bar`i ....kuid tulemuseks ikka ära sulanu kolb ja küünal... :roll:

_________________
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.08.2006 15:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.02.2005 16:41
Postitusi: 774
Asukoht: Randvere
Tsiteeri:
süüde oli gramm enne kõige varasemat asendit


Müsteerium lahendatud :)
Muidugi see"gramm enne varasemat asendit" väide on suht tilu ,lilu.

_________________
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.08.2006 15:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
Renn kirjutas:
no kui mul sarnane äpardus sx`iga juhtus, kasutasin IQ22 Denso süüteküünlaid ja Statoili 98 bensiini
süüde oli gramm enne kõige varasemat asendit ja bens. rõhkugi üle 3,2 bar`i tühikäigul, turborõhku oli 1,2 bar`i ....kuid tulemuseks ikka ära sulanu kolb ja küünal... :roll:


mõtlesin kah et mis on gramm enne varasemat asendit? :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.08.2006 15:34 
Eemal

Liitunud: 16.12.2004 18:43
Postitusi: 686
Asukoht: Pärnu
Renn kirjutas:
no kui mul sarnane äpardus sx`iga juhtus, kasutasin IQ22 Denso süüteküünlaid ja Statoili 98 bensiini
süüde oli gramm enne kõige varasemat asendit ja bens. rõhkugi üle 3,2 bar`i tühikäigul, turborõhku oli 1,2 bar`i ....kuid tulemuseks ikka ära sulanu kolb ja küünal... :roll:


Pihustid võiks ka ikkagi suuremad olla, kütuserõhuga lõpmatuseni sa ei suurenda pihustite pihustamis võimet, Been there done that ;)

_________________
302hp/464nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.08.2006 15:42 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.07.2006 10:12
Postitusi: 15
Asukoht: Jüri
Ar21 kirjutas:
Eestit küllalti tihti külastav(hea võrdlus Soome kütustega koguaeg olemas) mootoriasjanduses pädev inimene väidab jälle, et kasutab ainult DIO 98-t, teised olevat kehvemad.


Vabandust, et korra veel selle erinevate tanklate teema siin üles võtan, aga omad kogemused on näidanud, et DIO's müüdav 98 on tõesti teistest omajagu parem. Seda sai umbes aasta tagasi regulaarselt iga päev tallinna ja kuusalu vahet käies ühe CA18DE mootoriga proovitud. Paagitäie DIO kütusega sai peaaegu ühe otsa rohkem sõidetud, kui konkureerivate tanklate kütusega, samas minekus erilist vahet märgata ei olnud.
Kuid lõppkokkuvõttes ei pruugi olla selline võrdlus kõige objektiivsem, sest need kütusekulu muutvad faktorid võivad olla iga kord natuke erinevad, seega ma ei julge 100% väita, et just nende kütus see parim valik on.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.08.2006 20:57 
sai siin ka asja tiba uuritud ja mõeldud, aga kui samade setingutega sõidab auto üsna pikka aega, vahest jah rõhku 22psi ja siis jälle vähem.


arusaadav et seades võib viga olla aga kui mitu korda järjest sama seadega on kõik korras ja ükspäev enam pole ja detoneerib siis peale kütuse ja selle kvaliteedi ei jää vist palju varinate üle ?
ei juhtunud ju asi koheselt peale mingi modifikatsiooni tegemist, vaid lihtsalt suvalisel ajal.


Üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.08.2006 21:06 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2005 20:48
Postitusi: 735
Asukoht: Western Australia
õhurõhk ja õhutemperatuur on kaks esimest asja, mis mulle pähe kargavad. :roll:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.08.2006 21:35 
Eemal

Liitunud: 16.12.2004 18:43
Postitusi: 686
Asukoht: Pärnu
Hylas kirjutas:
sai siin ka asja tiba uuritud ja mõeldud, aga kui samade setingutega sõidab auto üsna pikka aega, vahest jah rõhku 22psi ja siis jälle vähem.


arusaadav et seades võib viga olla aga kui mitu korda järjest sama seadega on kõik korras ja ükspäev enam pole ja detoneerib siis peale kütuse ja selle kvaliteedi ei jää vist palju varinate üle ?
ei juhtunud ju asi koheselt peale mingi modifikatsiooni tegemist, vaid lihtsalt suvalisel ajal.


Kunagi ei saa välistada kõikde halbade asjade kokku langemist. Võib-olla oli sitt kütus, 2 purunenud küünla tehtud eeltöö, kõrge temperatuuri ja tõstetud boosti koos mõju. Kas peale Top SPeede mõõtsite silindrites kompressiooni üle? Viga võis saada juba siis sisemus aga nüüd taas boosti tõstes sai viga lõpliku lahenduse ehk mootor lihtsalt jooksis tükideks tingitud suuremast koormusest.

_________________
302hp/464nm


Viimati muutis Siim, 01.08.2006 21:41, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 187 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11