TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=5051
6. leht 28-st

Autor:  Maik [ 12.03.2009 23:12 ]
Teema pealkiri: 

http://www.amiflex.ee/pilt/main.php?g2_itemId=12380

Ajasin auto välja ja tegin pilte ja sõitu, esimestel piltidel 4 kuud garaasis olnud pesemata auto... :lol: tolmust läigib läbi.

Kuskil 150 pealt lendas kompressoril lõdvik otsast ja koos toruga vastu maad, õnneks tuli otsast ära torult... ehk sain toru otsa sirgeks taguda ja homseks uus 90 kraadi lõdvik. Ilmselt oli klamber piisavalt pingutamata. Kahjuks eriti vajutada ei saanudki kokkuvõttes, jõudu nagu oli kah....
peab vist tagaamordid ära vahetama ,ratast kipub hüpitama liigselt.

Sain õhtupoole lamda ka peale, puhurita näitab 14+ keskmiselt segu ühtlaste pööretega, see vist okei... vajutades on rikas (aga sõit ilma puhurita kah muidugi). ega väga aru ei saagi,et on puhur või mitte, jõudu on ikka koguaeg piisavalt ja maanteel kah küttekulus mingit vahet ei olnud, ikka alla 10 kenasti koguaeg , ka puhuriga. :)

päris huvitav oli üle pika aja sõita autoga millel eriti heliisolatsiooni pole ja teed otsib oma laia rehviga, eh :)


Üks huvitav asi on ka, boschi pump teeb täpselt häält nagu ei saaks ta piisavalt kütet (kuristab või midagi) peale. Kuidas kontrollida kas saab. Kordagi küttevaegust ise ei tundnud vähemalt, või siis on teine variant,et vibreerib keresse kuidagi nii imelikult...

Autor:  Raceboy [ 12.03.2009 23:33 ]
Teema pealkiri: 

Need pumbad ongi suht valjud kui eraldi kummikestas ei asu, nagu tehasest Boschi pumpadega varustatud autodel (vähemalt Porschedel) .

Autor:  pr8 [ 13.03.2009 9:17 ]
Teema pealkiri: 

Pumbad on valjud jah, näiteks BG 280 gph (1000 L/h) karjus big-blockist üle! :)

Rehvide tee otsimisest - proovi näiteks ET Streeti. Kõrge ja pehme külgsein, pead roolima, nagu sõidaks slaalomit! :) Ja sellise auto puhul oleks amortide pealt patt kokku hoida... Vettele lambist ei oska soovitada, dragi autole kindlasti double ajustable või üldse Koni elektrilised, mida saab sõidu jooksul reguleerida, stardis jäik ja siis pehmeks rajakonaruste tõttu.

Autor:  sallu [ 17.03.2009 22:09 ]
Teema pealkiri: 

nu oled sa proovida saanud korralikult?

Autor:  Maik [ 18.03.2009 9:05 ]
Teema pealkiri: 

Vaata suusailma... :lol:
Ei ole saanud tegelt vahepeal uut lõdvikut, tuttav ei jõudnud ära tuua eelmine nädal. Loodan selle reede peale nüüd siis, milleks saatmise eest maksta kui kiiret nagunii pole auto teele saamisega . Õhufilter peaks ka täna või nii jõudma Olavi sõnul..

(kindlustuseta testimine tegelt nagunii väga ei ahvatle) ;)

Teemasse ka,et vahepeal sai A piilar valmis tehtud ja ära installitud ja usast vähe nänni külge,pildid leiab lehekülje viimasest postitusest.

http://www.streetrace.org/foorum/viewto ... 0&start=45

Testimise ajal oli imelik ka see,et boosti jätkuvalt ei näinud kordagi 3-nda käiguni , 0 peale tõusis aga see oli ka kõik...

Autor:  mart154 [ 18.03.2009 10:26 ]
Teema pealkiri: 

Peab mainima et need a-piilari podid on ikka enamikule autodest mittesobivad :)

Autor:  Maik [ 18.03.2009 12:16 ]
Teema pealkiri: 

Usas sobiv kit koos asjadega :

A-Pillar replacement bezel
Autometer Boost gauge
Autometer Fuel PSI gauge
Includes necessary wiring
All interior pillars are black
http://www.eastcoastsupercharging.com/i ... %20Kit.jpg

sellise asja eest küsitakse 400 taala, ehk ise tehes 250 eekust jupist + 500 eeku tegijale maksta on ikka väga väga palju odavam ja tulemus küll alla ei jää karvavõrdki, aint,et nurka võibolla oleks võinud muuta kui nüüd pilti vaadata... nagunii oli juba palju cuttimist ja asja. :)

Autor:  mart154 [ 18.03.2009 12:27 ]
Teema pealkiri: 

ei, ma mõtlesin seda, et mõnele autole lihtsalt ei sobi, kui a-piilaris näidikud on :)
vähemalt minuarust :)

Autor:  Maik [ 18.03.2009 12:29 ]
Teema pealkiri: 

Mujale neid panna ei ole eriti kui pead silmas,et minu autole ei sobi... :)
ennast häirib aint see,et vasakule vaatamist häirivad kõvasti, ringi pole veel nendega sõitnus samas peale külgepanemist.

Autor:  pr8 [ 18.03.2009 13:03 ]
Teema pealkiri: 

Puudu on veel õlirõhu kadumise suuremat sorti märgulamp. Seal võiks olla kiri: "Osta uus mootor!" :)

Autor:  Maik [ 18.03.2009 14:28 ]
Teema pealkiri: 

Õlirõhku näitab mul kenasti armatuuris, tuld tõesti pole..

5-6 psid on sellelele mootorile ülisafe, üle 7 eriti ei soovitata minna.
Kuna ma pole eriti varem süvenenud dyno sheetidesse (õigemini probleem, on pigem selles,et ei leia eriti täis stock seades masinaid).

leidsin siin mingi
http://www.vetteweb.com/features/vemp_0 ... sheet.html
6 psi ja During dyno testing, the once-stock Corvette pulled a healthy 540 horses at the rear wheels (around 635 at the flywheel). kuna mul suht safe tune siis teoorias maksimumi ma ei saavuta aga suht hea tulemus siiski... suveks piisav ma arvan.. :-D

äh krt, headerid on seal siiski additud mis kindlasti midagi juurde annab.. 10-15hp vms

Autor:  junsu [ 18.03.2009 21:33 ]
Teema pealkiri: 

palju siis kogusumma on sellel projektil? viska PS kui saladus pole.

Autor:  Maik [ 19.03.2009 9:21 ]
Teema pealkiri: 

Terve talv ja mitu kuud ehitamist ja see number pole nii suur ma arvan,et panna ei julgeks.

Kompressor 10500.-
Kompressori raudkinnitus 400.-
Vahepuksid - tasuta
Kompressori rihmaratas 500.-
76mm põlved - Lõdvikud ja Alu toru 600mm kokku 2400.-
Intercooler ja 45 kraadi kroomtoru ja mingi 2 sinist sil. lõdvikut 4500.- (kindlasti leiab ka odavamalt )
Pihustid 8770.- (saab ka odavamalt)
Pensupumba ühendused 170.-
Uus bensupump bosch 044 2200
V-belt 2tk 350.-
Väntvõlli rattasse kiilusoone tegemine 250.-
Autogauge Vacuum/Boost kell 350.- ca vist oli
A piilarisse 2 auguga näidkupaneel kah mingi 250.-
Innovatek Wideband lamda kell 5100.- vist (pole otseselt vajalik)
Tiali 50mm BOV – Koos mitme vedruga ca 4900 (saaks ka odavamalt ala 800 eek replica bov või bypass)
Klambreid, treimistöid/polte ja muud pudi padi paneme lambist ,et 1000 eest või vähem.


40 190 so far..

Tulemas:
Koonus õhufilter
Vahetasin välja ka väntvõlli rihmaratta 2800 eek mis viskas (samas pole otseselt seotud)


1hp hind tuleb 229 eek (arvestades 50% jõudluse kasvuga).
Reaalselt omast taskust ma seda kogu summat ka maksnud kõike pole nii,et väga hull pole, täpsustama ei hakka.

Autor:  Taavi [ 19.03.2009 10:51 ]
Teema pealkiri: 

Hea võrdlusmoment on Hundi Vettega, temal selline modide list:

Procharger P1SC 5psi (stock pulley) w/twin air-air intercoolers
Stock 346ci LS1 around 10:1
Lingenfelter 212/218 camshaft
Lingenfelter 66cc Stage 1 LS1 heads
Lingenfelter High-Flow Fuel Pump
36# Injectors
1.85:1 Rockers
3.73 gears
2400 Pro-Torque Converter
Breathless Stepped 1-7/8 Long-Tubes
2.5" Dual Exhaust with X-pipe and 2.5" Dynomax Ultraflow Ovals

Automaatkast - veerandmiilil 11.0 ja OMC 278kmh jooksis ca mõnisada meetrit enne lõppu piirajasse.

Mina ise usun, et kõige olulisem detail selles kompotis on see - Lingenfelter 66cc Stage 1 LS1 heads.

Kas sa ei ole mõelnud kõikvõimalikud kaanetööd ära lasta teha (pole väga kallis lõbu) - näiteks kasvõi sealsamas kus Shabalini Civicu plokikaas imeliseks lihviti :)

Autor:  Maik [ 19.03.2009 10:57 ]
Teema pealkiri: 

Milleks rabeleda, kui saab niisama kiire tänavaauto alustuseks ;)
Hundi sõnul oli tema autol tänavale juba liiga palju jõudu. Ja ma sõitsin enamuse eelmisest suvest corvetiga. :)

6. leht 28-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/