TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Subaru Impreza GT-RS ::: 1998 ::: Mihkel
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=964
43. leht 49-st

Autor:  Mihkel [ 27.11.2009 12:20 ]
Teema pealkiri: 

Rellakat ei hakka küll sinna näitama esialgu.
Eile haamrit veidi proovisin aga see on krdi nurga koht ja jube sitke, värv tuleb enne ümbertrinig maha, kui asi kuju võtma hakkab.
Lihtsaim lahendus oleks siiski üritada cooler kuidagi lähemale tuua segusiibrile.

Hetkel on asi nii: http://m-tuning.ee/galerii/albums/SubaruPPRZ/aai.jpg
Originaalis käib nii: http://m-tuning.ee/galerii/albums/ImprezaIntake/aai.jpg

Eile õhtul vahetasin käigukasti tala ka ära 6-e käigulise oma vastu aga muutust ei toimunud.
Mootori nurk ikka sama. Algul küll lootsin, et äkki siiski on mingi väike vahe sees.
Aga tõesti 6-ese ja 5-ese talad on lõpptulemuses identsed kuigi tootekoodid erinevad.

Hommikul lasin Renaldol keskmise reso ka ära vahetada, kuna vana oli seest tühjaks põlenud.
Hääl on veidi mahedam aga ikkagi võiks vaiksem olla.

Autor:  Astrona [ 27.11.2009 12:50 ]
Teema pealkiri: 

Mihkel kirjutas:
Rellakat ei hakka küll sinna näitama esialgu.

Pidasin silmas, mitte kere vaid IC lõikumist.
Aga pildilt vaadates tekib küsimus, miks sinna nii pikka IAT lõdvikut on vaja? S.t., et lõika IC "kuusk" 1cm lühemaks ja pealt näha jääb kõik endine.

Oot kast ja mootor nüüd taga pool? Mootorikäpad ja poolassid samas jäid vanad?

Autor:  _siim_ [ 27.11.2009 14:27 ]
Teema pealkiri: 

Nurk muutus,alt ikka sama kohapeal.

Autor:  Astrona [ 27.11.2009 15:01 ]
Teema pealkiri: 

_siim_ kirjutas:
Nurk muutus,alt ikka sama kohapeal.
Nurga muutusega võiks see ic ju mingi 2-10mm liikuda.
Ma üldse ei imestaks, lugedes, mis teised mihkli pedantsuse kohta kirjutavad, kui enne oli see vahe igaksjuhuks 15mm, nüüd aga 10mm sellest alles, midagi kuskil vastu veel ei käi, aga on vaja see varu 15mm peale tagasi saada :lol:

Autor:  Mihkel [ 27.11.2009 15:09 ]
Teema pealkiri: 

Tegelt oli enne vaid 5-10mm vahet nüüd on 0-2mm ja koliseb kohati rõvedalt vastu.
Seda vollat ei anna enam eriti lühemaks teha, kuna tal on küljepeal ka väljund ja kui veel lühemaks teha, siis pole kuhugi enam klambrit panna.
Eks korra võin mõnipäev lahti võtta ja vaadata, kas annab millimeetri või kaks kuskilt juurde näpistada.

Samas ega suur FMIC ka paha ei tee perfoormancile. ;)

Autor:  HoCi [ 27.11.2009 15:13 ]
Teema pealkiri: 

Mihkel kirjutas:
Mulle hakkab asi igatahes aina rohkem meeldima.
Auto tunduks nagu kiirem kui varem.
Vahepeal olen saanud ka mõned järsemad käiguvahetused teha ja tunne on mõnus :evil:
Esimese käiguga ka väikse hoo pealt kiirendades võtab isegi esimese diffrilukuga mõlemad rattad tühja käima, kui boosti üles lööb.
Peaks taha ka mingi aeg selle uue diffri alla aretama.


Hea, kui lõpuks saad funnida ka autoga :) Maru masendav on muidu siin seda teemat vaadata, et auto on iseenesest kiire aga kuna ei püsi väga hästi koos kõik see kompott, siis sa ei julge väga kiiret sõitu teha...kaob nagu selle auto mõte ära.

Autor:  RICE BURNER [ 27.11.2009 15:50 ]
Teema pealkiri: 

..

Autor:  Mihkel [ 29.11.2009 21:22 ]
Teema pealkiri: 

Sai siis täna Haapsalus veidi autot häälestamas käidud.
Põhjagaasi osa sai enamvähem heaks aga light load tuleb veel üle teha, kuna keerasin kütuserõhku veidi madalamaks,
sest segu normaalseks sättimisega kukkus piiraja lähedal ka duty normaalsusesse väiksema kütterõhuga.
Pole mõtet pumpa tühja piinata.
Pimedaks läks ära, seega light loadi teha ei jõudnud, paneb auto talveseadesse ja siis saab maanteel light load-i osa teha.
Igatahes tunde järgi liigub auto nüüd mõnusalt ühtlaselt.

Suurem probleem on hoopis see, et peab boosti ikkagi ajust juhtima hakkama mitte manuaalselt.
Nimelt tuleb hakkata antud kuumakojaga boosti juba ~6000rpm-ilt kõvasti piirama, sest lihtsalt EGT sõidab nii lakke ära ja ka süütenurka ei saa enam varasemaks deto tõttu keerata.
Vemsi kella järgi nägin isegi 1000c hetkeliselt ära 5. käik 6000+ rpm enne piirajat.
Mootor tundub siiani veel ilusti töötavat, loodame et midagi halba veel ei juhtunud.
Kella täpsus pole ka 100% kindel, kuna kalibreerimise ajal asja näit kõikus ja võtsin kõikumise amplituudist enamvähem keskmise.

Panin ka ajule uue softi peale mis tegelikult omakorda veel 2h valgest ajast ära röövis aga asi läks paremaks selle arvelt.
Nüüd on tahhokal fääncy sweep süüte sisse keeramisel, ning ka on-board logimine lisaks.
Samuti hakkas tööle ka TIP-i logimine ajusse aga selle kalibreerimist ma väga täpselt ei teinud, kuna polnud map-sensori datasheeti käepärast.

Peaks dynos ka mingi hetk nüüd vähemalt praeguse seadega ära käima.
Kas päris piirajasse saab lasta on küsitav aga vast 6000rpm ikka, et ära näha, kuhu poole graafik sõidab.
EBC külge tuunimine eeldaks suure tõenäosusega ka boosti all tabelite korrastamist, kuna boosti hoidmine ei pruugi päris samamoodi toimuda.

Autor:  Carshop.ee [ 30.11.2009 14:32 ]
Teema pealkiri: 

Tehnika tundub juba päris hea. Iseenesest võiks vaikselt ka välimuse peale mõtlema hakata. Näiteks:

Pilt

:-D

Autor:  Roltzz1 [ 30.11.2009 16:29 ]
Teema pealkiri: 

mida asja :p :p :p

Autor:  taxu [ 01.12.2009 0:39 ]
Teema pealkiri: 

Mihkel kirjutas:
Suurem probleem on hoopis see, et peab boosti ikkagi ajust juhtima hakkama mitte manuaalselt.
Nimelt tuleb hakkata antud kuumakojaga boosti juba ~6000rpm-ilt kõvasti piirama, sest lihtsalt EGT sõidab nii lakke ära ja ka süütenurka ei saa enam varasemaks deto tõttu keerata.
Vemsi kella järgi nägin isegi 1000c hetkeliselt ära 5. käik 6000+ rpm enne piirajat.

Tundub et see võiks olla hoopis koht veepritsile. Kui mitte muud, siis temperatuure toob see edukalt alla.

Autor:  Mihkel [ 01.12.2009 0:42 ]
Teema pealkiri: 

Enne tahaks olla 100% kindel, et see VEMS-i EGT näit täpne on.

Autor:  635Driver [ 01.12.2009 20:41 ]
Teema pealkiri:  heissa

Mida sul väljalaske koldes rõhk tegi kui temp kõrgele tõusis???

Autor:  Mihkel [ 01.12.2009 20:58 ]
Teema pealkiri: 

TIP tõuseb lõpus kõrgeks, selles ilmselt mure ongi. Aga see on hetkel paratamatus. Subaru mootor on lihtsalt selline imelik, et normaalne turbo algul ei spooli ja pärast on umbne.
Pean vaatama kui täpselt mul TIP-i logimine ajusse kalibreeritud oli, siis saab suhte välja võtta eri pööretel.
Siiski jäi viimati see TIP alla 1:2-ele suhte (õige tagapütiga), seega talutav.

Esialgu ei taha esimese asjana suurema A/R-iga kuumakoda ka veel panna.
Talvel ei ole selleks ilmselt ka põhjust, kuna rattad käivad enivei tühja enamuse ajast.

Nüüd väike paus autode ehitudes tervislikel põhjustel aga eks ma vahepeal otsin mingit lahendust EGT täpsuse kontrollimisele.

Autor:  cthen [ 01.12.2009 21:17 ]
Teema pealkiri: 

Mihkel kirjutas:
Nüüd väike paus autode ehitudes tervislikel põhjustel


Seagripp? :badgrin:

43. leht 49-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/