TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Nissan Silvia S12 1,8T 87a
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=4460
5. leht 13-st

Autor:  Astrona [ 24.09.2009 0:19 ]
Teema pealkiri: 

silvia kirjutas:
huvitaks mida targemad inimesed sellisest asjast nagu arvaks...ecu tuning

Mis sa täpsemalt teada tahad? Olen sellega kuid tegelenud. Esiteks on sul vaja chip välja joota, pesa asemele joota ja siis romulaatori taoline karp osta. 1 variant on ka NisTune. Romulaator on mul olemas ja võiks isegi 3000'ga müüa, samas selle raha ees on sul ka muidugi alternatiive nagu MS, millelel palju eeliseid ja mõned miinused.

Autor:  silvia [ 28.09.2009 17:17 ]
Teema pealkiri: 

Tegelt vist ei tasu ca18et peale sellist systeeni ehitada. Aga mõtlesin jah, et aju õmber programeerida, et tehase seadistust natukene premaks saada aga läheb vist selle mootori suhtes sutsu liiga kalliks.

Autor:  Astrona [ 28.09.2009 18:28 ]
Teema pealkiri: 

Eino seda kah jah, et ega ma ei tea mis seal ca18ET ajus toimub. Ainus variant oleks siis uuem aju panna. Ja siis soovitaks juba SR mootori aju, kuna seda saab Consult kaudu "pealt kuulata", samas on siis juba kahte emulaatorit vaja. Mine korralikku firmasse oma aju sooviga ja lõpuks oled 30-60k võrra vaesem ja autol pole külmkäivitustki. Stock ecu + selle custom-chippimine on suht odav selle kõrval, kui muudatused mootoris on väiksed ja kui sa ei plaani iga kuu uut nukkvõlli panna vms nii et seade läheks paigast. Emulaatori võib peale seadistamist maha müüa ja viimase seadega chip sisse põletada, aga noh kui sul sõpra pole :lol: kes tasuta seadistaks ja kui ise seda ei tee, siis emulaatori maksumus on tühised kilod :). Kui võimalik, ära näpi midagi, jäta stockiks, kuni CA, SR või RB peale paned, nendega saaks isegi aidata kui väga vaja, loodetavasti aasta kahe pärast... kui rohkem aega ja ehk ma targemaks kah saand :)

Autor:  silvia [ 28.09.2009 21:29 ]
Teema pealkiri: 

Ega jah tabasid kümnesse SR oleks tore asi jah. Ja olen juba maad uurinud ja kindel on see, et see juhtub alles tulevikus kuna läksin uuesti kooli ja tööl pole eriti aega käia. Aga präegusel juhul on ikka stock ca18et parim lahendus. :)

Tänud siiski!

Autor:  silvia [ 17.02.2010 22:25 ]
Teema pealkiri: 

vahepeal olen valmis saanud karbiotste katted.
Pilt
Nüüd vaja leida põhjus miks mootor tühikäigul ebaühtlaselt käib ja miks ta sõiduajal gaasi lahti laskes välja sureb.

Autor:  murjam [ 17.02.2010 22:34 ]
Teema pealkiri: 

Sisselase lekib. Lahe masin. :)

Autor:  silvia [ 17.02.2010 22:53 ]
Teema pealkiri: 

Tänud ja uurin asja, kui leian miskit annan märku 8)
ahjaa eba ühtlase käimise all mõtlesin seda nagu jätaks üks pütt vahele.

Autor:  Astrona [ 18.02.2010 12:40 ]
Teema pealkiri: 

Tsiteeri:
miks ta sõiduajal gaasi lahti laskes välja sureb.


Sul on MAF otse turbo otsas? MAF hakkab nii valetama.
Kui sul on ka BOV, siis asi veel hullem.

Autor:  silvia [ 18.02.2010 19:39 ]
Teema pealkiri: 

MAF on hetkel nii nagu pildil, sutsu lähemal (5-10cm) turbole kui originaalis. BOV-i pole vahel ja õhulugeja on töökorras kuna pistiku tagant võttes ei käi mootor enam yldse. Pilt

Autor:  Astrona [ 19.02.2010 11:11 ]
Teema pealkiri: 

silvia kirjutas:
MAF on hetkel nii nagu pildil, sutsu lähemal (5-10cm) turbole kui originaalis. BOV-i pole vahel ja õhulugeja on töökorras kuna pistiku tagant võttes ei käi mootor enam yldse. Pilt

Originaalis on ju põlv vahel. Nüüd ilma põlveta ja veel ligemal. Pole ka takistavat õhufiltrit, mis aitaks ehk müra vähendada.
See, kui õhulugeja on töökorras, ei tähenda, et ta ka päris õigust näitab. Kui ta näiteks valetab 10%, siis aju mäpib end ümber, juhul kui lambda on korras ja täpne. Kui aga lugeja juba nii tahmane vms, siis aju annab oma parima, aga päris ära ta ei suuda korrigeerida. Aga õhulugeja viga arvatavasti pole.
Proovi turbo ja mafi vahele panna 2x 90kraadist põlve, nende sirgete lõdvikute asemele.

Autor:  silvia [ 22.02.2010 12:34 ]
Teema pealkiri: 

Avastasin, et Lamda anduri juhe oli puru: Parandasin ära ja asi läks paremaks, kuid kõrgematelt pööretelt madalamale langedes langevad pöörded väga madalale korraks ja siis lähevad tühikäigule üle. Lugesin kuidas diagnosti sellele ajule tha ja tõmbas kuuli kinni :( päris keeruline teema, kui keegi natuke aidata viitsib võin saata manuali. Systeem käib seal 2 tulukese kaudu ja nende tulukeste vilkumise lugemisega.

Autor:  Astrona [ 22.02.2010 13:33 ]
Teema pealkiri: 

silvia kirjutas:
Lugesin kuidas diagnosti sellele ajule tha ja tõmbas kuuli kinni :( päris keeruline teema, kui keegi natuke aidata viitsib võin saata manuali. Systeem käib seal 2 tulukese kaudu ja nende tulukeste vilkumise lugemisega.
Ära alahinda ennast. Proovi ikka ise neid tulukesi vaadata.

Autor:  silvia [ 22.02.2010 22:24 ]
Teema pealkiri: 

Aga kas üks lahendustest poleks see, kui viia MAF peale turbot? :-D

Autor:  Astrona [ 23.02.2010 13:07 ]
Teema pealkiri: 

silvia kirjutas:
Aga kas üks lahendustest poleks see, kui viia MAF peale turbot? :-D
Mis selle postituse mõte oli? Ise ju saad kah aru, kui loll "mõte" see on.

Autor:  twist [ 24.02.2010 20:03 ]
Teema pealkiri: 

Astrona kirjutas:
silvia kirjutas:
Aga kas üks lahendustest poleks see, kui viia MAF peale turbot? :-D
Mis selle postituse mõte oli? Ise ju saad kah aru, kui loll "mõte" see on.


Siit saab lugeda, on see loll mõte või mitte:
Õhulugeja rõhu poolele

5. leht 13-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/