Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 04.06.2024 14:03

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 188 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.01.2009 1:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.02.2005 17:43
Postitusi: 760
Masina tööd hakkab juhtima Vems. Kuuno tellib, paigaldab ja seadistab aju ning teeb originaal pistiku vahele vajaliku ühenduskaabli. Samuti tuleb vahetada väntvõlli pöörete lugemiseks mõeldud hammasratas. Kõige raskemaks võib kujuneda AMP 135 Pin connectori (Subaru 2.5L aju pistik) hankimine, ei taha korras aju ära lõhkuda pistiku pärast.

Miks Vems? minu jaoks kiireim ja odavaim lahendus. Kui rohkem aega kulutada siis võimalik selline laendus saavutada...
http://195.159.109.134/vemsuk/forum/ind ... 622.0.html

_________________
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni


Viimati muutis Marko, 05.03.2009 4:19, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.01.2009 2:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.04.2007 20:38
Postitusi: 134
Asukoht: rapla-tallinn
vemsil peaks subaru originaal pöörete hammasrata jaoks ka seting olema.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.01.2009 3:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.02.2005 17:43
Postitusi: 760
KungLao kirjutas:
vemsil peaks subaru originaal pöörete hammasrata jaoks ka seting olema.


kahjuks veel minu andmeil ei ole :? kui oleks lihtsustaks see veelgi toimingut. juhul kui leiad, et olemas anna märku

http://www.vems.hu/wiki/index.php?page= ... FSubaruECU
http://www.vems.hu/wiki/index.php?page= ... ruFeatures
http://www.vems.hu/wiki/index.php?page= ... aruTrigger

rohkem uurimist - võtan sõnad tagasi... tundub, et tõesti töötab ka originaal rattaga :)

_________________
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.01.2009 10:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.12.2004 15:09
Postitusi: 61
Selline pistik peaks tellimise vaev olema? Esimene googli link.
http://www.tfelectronics.com.au/PageFiles/connectors.html

_________________
Aftermarket.ee // Driftworks


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.01.2009 11:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Arvestage, et see pistik eeldab trükkplaadi kasutamist.
Selleks ongi Link-il vahejupp nimega AdaptaLink.
Need jalad pistiku taga on nii õrnad, et murduvad väga kergelt maha, kui eraldi trükkplaati ei kasuta nende jaoks.

Link pole kahjuks siiamaani vastanud, aga vaadates su triggerit, siis tavaline G3 juhib seda triggerit ka ilusti, sest mul on täpselt sama trigger.
Küsimus on pigem selles, kas neil on AdaptaLink vahejuppi selle pistikuga.
Link-i puhul meeldib see, et on nö. digitaalne triggeri dekodeerimine (nii nad ise nimetavad asja).
Piisab ühest valikust combobox-is ja asi toimib veatult, ei ole vaja mingite x parameetritega möllata.

Tundub, et Link-il on selline asi isegi täitsa olemas.
Seega nende juppidest saaks ka sobiva komplekti kokku panna, isegi kui nad ise seda ei tunnista.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.02.2009 0:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.02.2005 17:43
Postitusi: 760
Kuuno tegeleb sobiva Link aju tellimisega, VEMS ei suuda reguleeritavate nukkadega hakkama saada ja seega kukub valikust välja. Vahejahuti läbis "tuunimise" muudetud on alko pritse asukoht.

minule meeldib :)

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


selline käigukangi nupp tuleb originaali asemele

Pilt
Pilt

_________________
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.02.2009 0:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Võtad G4 Extreme või G4 Storm?

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.02.2009 17:10 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2008 22:31
Postitusi: 437
Asukoht: Tallinn
Kaotad vahejahutamise efektiivsuses kui blowoff peale jahutit on. Lased ju suure portsu juba jahutatud õhku lihtsalt korstnasse iga päästega. Laseks sa selle õhu siis vähemalt turbo ette tagasi, jahutaks turbotki.

_________________
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.02.2009 17:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Ei usu, et see enne/peale jahutit vahe väga märgatav on.
Sa võid ju asja ka nii pidi mõelda, et praegu on õhul lühem tee segusiibrist bov-ini, kui segusiiber boosti all suletakse.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.02.2009 19:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2008 22:31
Postitusi: 437
Asukoht: Tallinn
Blowoff pole ju siibri, vaid turbo hoidmiseks. Ideaalis ju võiks käiguvahetuse ajal turbo pöörlemiskiirus mitte langeda- ehk vähemalt me tahaksime et see nii oleks. Siis saaks uue käiguga kohe ilma lag-ta jätkata. Seega oleks vaja püüda kompressori taga rõhk võimalikult kiiresti võimalikult madalale saada, et tema pöörlemist mitte takistada. Siit mulle paistab küll, et ikka turbole võimalikult lähedal tuleks mingi klapp avada ja parimal juhul lausa imeda kogu vurts välja.
Ja vastupidiselt kompressoritagusele, tahaks me ju segusiibri ees just rõhku säilitada, et peale uut avamist kohe samaga jätkata. Kuna vahejahuti koos oma torustikuga (eriti FMIC korral) toimib muuhulgas ka mahutina, siis võtab temas rõhu alanemine aega. Seega võib vahe märgatav olla küll.

_________________
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.02.2009 19:44 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Sellisel viisil arutledes on tõesti mõtekam BOV panna kohe peale turbot.
Samas kui palju see reaalselt mõjutab, et mis ajaühikutest me räägime läg-i poolest?

Subarul on näiteks juba stockis by-pass peale coolerit ja enne seugsiibrit.
Tihti paneb ka ruumi olemasolu paika kuhu bov tuleb.
Reaalselt on vaja ikkagi lihtsalt rõhk maha lasta torustikust.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.02.2009 23:42 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2008 22:31
Postitusi: 437
Asukoht: Tallinn
Eks inimesed korraldavad igasugu katseid ja võrdlusi. Kui netis kaevata, kindlasti leiab ka sellel teemal üht teist.
Aga jah, näiteks mul celical ja ka supratel jälle stokis just kohe peale turbot läheb möödaviik.

_________________
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D


Viimati muutis taxu, 03.02.2009 0:02, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.02.2009 0:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.07.2006 10:37
Postitusi: 155
Asukoht: Kuressaare
Mis värviga seal plätserdatud on, et kena sile ja läikiv on jäänud?

_________________
Aitan Ebay'st asjade tellimisega või maksmisega.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.02.2009 2:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.02.2005 17:43
Postitusi: 760
marauder kirjutas:
Mis värviga seal plätserdatud on, et kena sile ja läikiv on jäänud?


Hammerite metallivärviga, 2 korda üle värvitud. Eelnevalt pinnad ainult puhastatud.
Bov`i asukoht on piisavalt hea, ringi pole seal midagi teha. Kui bov oleks kohe peale turbot siis reaalses elus mina küll mingisugust muutust täheldada ei suudaks.

_________________
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.02.2009 10:51 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Marko on vist Itaalia SR.org foorumis disainikoolitusel käinud :-D
Esimestel piltidel karjub küll see värv suhtkoht silma, viimasel juba vaikselt harjub.

Äkki lisad veidi kollast ja rohelist ka? :-D

Tegelikult on huvitav näha kaua see Hammerite kuumaga alumiiniumpinnal seisab üldse.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 188 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 15 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11