Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 16.06.2024 2:12

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 458 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 31  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.07.2005 11:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Super! Eriti Kert "läbi" filtri õlle joomas :lol:

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.07.2005 12:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
very nice 8)

Selliset piltide vaatamine teeb kohe väheke kadedaks ;)

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.07.2005 12:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 20:12
Postitusi: 664
Nüüd tuleb loota et selle turboga "lag" ei lähe liiga suureks, muidu on nagu üks Supra millel on küll 7000rpm üle 60 hobujõu aga 5000rpm on vaid 150hp... :)

_________________
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.07.2005 12:56 
Eemal

Liitunud: 22.12.2004 10:17
Postitusi: 570
Asukoht: Pärnu
Ma eriti selle turbo suuruse osas ei muretsegi, sama turbo 1.8 liitrise golfi mootori peal saavutas 400 hj, 1.2 bar-ise boostiga max rõhk oli üleval 3500 rpm. Autol oli custom intake manny ja fuel management.

Minu autol on 2.5 liitrit, gas velocity peaks olema teoorias isegi suurem. ehk siis spoolida võiks see turbo jub varem.

Panen siia ühe video, kus samal autol on samat turbot kasutatud:

http://sites.vwsport.com/944turbo/GT30R0-100.wmv

http://sites.vwsport.com/944turbo/GT30Rburn.wmv

Niipalju veel, et selle tüübi turbo ei istu päris K26 kolle otsa kuna tal on T4 tüüpi kuum osa, kuhu on flants vahele aretatud, mis omakorda tegelikult segab veid gas velocitit, mul on turbo kuumaosa flantsid K26 omad ehk siis mingeid vahetükke tegema ei pea hakkama.

Aga see on kõik teooria ju, eks praktika näitab

Veel on vaja uued poolteljed panna, kasutan BMW M535 omasid koos vahetükkidega. Originaalid jäävad nõrgaks. Kast peaks ilusti selle võimu välja kannatama.

Veel on lisandunud autosse nahast korviste, koos sparco istmekinnitusega.

Siin väike pilt veel Autometeri näidikutest ja AEM Wideband kellast:
Pilt

Muuses, minu turbo ei ole CMF-i garaazis suurim :D:D:
Pilt

Kapotialune võiks kunagi tulevikus välja näha midagi sellist:
Pilt
Pilt

Cheers

_________________
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.07.2005 13:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 20:12
Postitusi: 664
Njah, video pealt tundub, et sobib küll see turbo - 3000rpm hakkab juba päris ilusasti elama... :)

Ja piltidel näidatud sisselaske kolle oleks ka päris asjalik - juba selle pärast, et seda kasutades on lihtsam igasugu asjadele ligipääseda mis jäävad praegu sisselaske kolle alla.

_________________
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.07.2005 23:43 
Eemal

Liitunud: 22.12.2004 10:17
Postitusi: 570
Asukoht: Pärnu
Nii

Nüüd vaja veel muretseda Oil Catch Tank, ehk õlikoguja kapoti alla. Kas teab keegi, kas kohalikes tuningupoodides midagi sellist leidub. Usa Ebay pakub hinnavahemikus 20-200 daala neid vidinaid! Anybody? See peaks olema iseenesest hea müügiartikkel, kuna ei maksa palju ja engine bay on palju ilusam kohe :).

M

_________________
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.07.2005 8:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:31
Postitusi: 655
Asukoht: Tln
Audiophile kirjutas:
See peaks olema iseenesest hea müügiartikkel, kuna ei maksa palju ja engine bay on palju ilusam kohe :).
M


tüüpiline mõtlemisviis :lol:

_________________
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.07.2005 9:24 
Eemal

Liitunud: 22.12.2004 10:17
Postitusi: 570
Asukoht: Pärnu
Tsiteeri:
tüüpiline mõtlemisviis


Dont get me wrong here. :) Pidasin silmas tuuningupoodnike kes sellisest mötteviisist lähtuvad. Mulle sobiks ka alumiiniumist kokku keevitatud poleerimata, oma eesmärki täitev paak. Lihtsalt konstanteerisin fakti :lol: :lol: :lol:

_________________
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.07.2005 9:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
kas 951-l pole seda tehasest? :shock:
931-l on pandud selline asi:
Pilt

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.07.2005 9:33 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:31
Postitusi: 655
Asukoht: Tln
ok ;)

_________________
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.07.2005 19:23 
Eemal

Liitunud: 22.12.2004 10:17
Postitusi: 570
Asukoht: Pärnu
Nii,

Originaalturbo on maas. Ja see mis KKK turbote kohta räägitakse, et nad ühed vastupidavamad üleüldse on täiesti tõsi. Minu turbol pikilõtk puudub. Autol on kellas 142 tuhhi. Üles alla käib umbes veerand mm.

Aga turbote võrdluseks siis

KKK Kuuma osa tiiviku läbimõõt garretiga sama ainuke mis eristab on labade arv ja disain. Garrettil 10 laba KKK-l 12 laba. Garreti kuum osa on ka väliselt suurem. aga Külma osa poolepealt Garretil 56mm ja KKK omal 43mm tiiviku diameeter kohast kus õhk sisse tuleb. Labade arv ka teine.

Vahepeal sai veel muretsetud 100mm silikoonvoolikut, silikoonist üleminek 60mm<70mm, silikoonist vaakumvoolikut. Homme peaks saama ka 100mm roostevabast 90 kraadise põlve mis on vajalik filtri ja turbovahelise toru tegemisel.

Kuna Garretti center section on veidi teise disainiga (loe väiksem), siis on veel vaja teha vaheflants mis kinnitab turbo mootorikäpa külge kust kaudu käib porschel turboõlitus, siis veel hüdroscannis lasen teha ühe õlitoru mis tuleb ploki küljest turbosse. Jahutuse otstega sama lugu mõlemad otsad on vaja ringi teha, aga midagi ületamatut ei ole, saab hakkama.

Varsti ka pildid

Veel, konditisoneer peab ruumipuuduse tõttu rändama garaazinurka, ehk saab seda nuppu salongis mingi muu asja aktiveerimiseks kasutada :D

Cooleri torud tuleb arvatavasti ka uued teha, praeguste 50mm asemele 63,2 mm-d (sam?)

Klapikambrikaas, läheb ka pulbervärvi, hiljem poleerin sealtki porsche kirja välja. Midagi sellist:
Pilt

max

_________________
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.07.2005 8:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:31
Postitusi: 655
Asukoht: Tln
2.5" teeme, ehk kui väga täpne olla siis 63.5mm.
kkkaane pulbervärvimisega ole ettevaatlik. Ühel tuttaval värviti kkkaan nii, et hiljem oli kogu õlisüsteem täiesti destroyed, kui hakkas eralduma terakesi. Kaan värviti nimelt ülenisti (ka seest), tehnoloogia on selline. Ma pole kindel, aga võibolla on võimalik värvida ka nö käsimeetodil, ehk ainult soovitud pinda :roll:

_________________
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.07.2005 8:50 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.12.2004 4:06
Postitusi: 44
Asukoht: Laulasmaa
mina lasin enda mootoril kaaned ära värvida pulbriga ja värviti kyll ainult väljast.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.07.2005 16:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.03.2005 22:48
Postitusi: 131
Asukoht: Tallinn
olen täiesti kindel, et saab ka ainult väljast värvida!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.07.2005 18:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.02.2005 18:09
Postitusi: 31
Asukoht: Tallinn
meeldiv on vaadata kui inimesed on hingega asja juures.. :) arvata on, et sellest autost saab väga kõva pilli;)

edu edaspidiseks!!;)


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 458 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 31  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 22 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11