TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Subaru Impreza GT-RS ::: 1998 ::: Mihkel
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=964
39. leht 49-st

Autor:  marauder [ 25.06.2009 22:39 ]
Teema pealkiri: 

Evo ei meeldi? :roll:

Autor:  tann15 [ 25.06.2009 23:04 ]
Teema pealkiri: 

Auto ilus,nüüd tuli meelde et mainisin juba eelmisel lehel midagi :-D
Aga kahju küll et jälle nii läks :(

tann15 kirjutas:
Et varsti siis pane kalendrisse käigukasti vahetus jälle :lol:

Tsiteeri:
Järgnevalt vaja siis veidi mootori tööd analüüsida ja vaadata, kust saaks selle turboga veel veidi jõulisa näpistada.

Autor:  Mihkel [ 25.06.2009 23:52 ]
Teema pealkiri: 

EVO raip ju raske ja ei käi stockis eriti hästi edasi.
Vähemalt Reno ex Evo IX küll mingi ulme püss polnud, liikus küll aga alati võiks paremini liikuda :-D
Samas muidugi tuunides on resurss tunduvalt rohkem.
Hinnaskaala oli ka toona Evo-l umbes 2 korda kõrgem kui Imprezal.

Tegelikult oleks kunagi algul teadnud milliseks kolgatateeks see auto kujuneb siis oleks ükskõik mida muud ostnud.
Samas kogemuste kohapealt ehitamises ja teoorias on asi hindamatu ;)

Ega suurt muud üle ei jäägi, kui 6-ene kast, uus turbo ja uus mootori sisu.

Sai täna Assakult Mustakale kruisitud ~20km ja 20-25km/h.
Jumal tänatud, et auto nii vara ära lagunes, ei kujuta ette kuidas oleks 100km maha sõitnud.

Autor:  tmac [ 26.06.2009 10:14 ]
Teema pealkiri: 

50 tuhat raha ja on evo meeldivalt üle 400hj. Juhitavuses ei jõua subaru nii pea järgi

Autor:  Maik [ 26.06.2009 10:18 ]
Teema pealkiri: 

tuttaval on evo9 ja 400hp ca (dynos mõõdetud ja käis ka haapsalus miilisõidul - musta värvi). Täiesti stock ja ainult softi muutmine. Mitu mitu kuud juba ringi sõitnud probleemivabalt. 1,4 maad oli vist 12,6 sec tänavarehviga.

tehtud soomes ja minuarust see summa jäi ikka alla 50 000 kindlasti.
EDIT: Täpsustan, summa oli ca 30 000 olnud.

A sa Mihkel tõesti müü parem see ilus aga mitteliikuv auto maha.... ;) Mul oleks ammu kass peal selliste teemadega.

Autor:  Jõuvanker [ 26.06.2009 10:33 ]
Teema pealkiri: 

Mihkel kirjutas:
No ega seal muud suurt olla ei saa nagu. :)


Jutu lõpuks jääb vaid vanduda, et TRA oleks pidanud ikka kohe S4 Audi ostma :(


Kahju, et alles nüüd jõuab kohale :)
Kui mõtled S4/B5 2.7 biturbot, siis 500HJ on väga nobedasti tulemas sellest mootorist, mis põhiline ,asi kestab sellise jõu juures ja väga hästi, nõrk koht on ainult sidur ja hooratas.

Autor:  Mihkel [ 26.06.2009 10:46 ]
Teema pealkiri: 

Noh samas Subaru on Subaru, boksermootori müdinat EVO kahjuks ei anna.
Auto mulle iseenesest meeldib ja tõesti ei viitsi hakata järgmist autot uuesti nullist tegema.
Rääkimata summadest mis selleks kulub.
Õnneks enamus inimesi kasutavad Subarut lõhkumiseks ralliradadel mitte ilusaks ehitamiseks, jääb ka mingi unikaalsus erinevalt näiteks Opel Calibrast :-D

Autor:  silvwer [ 26.06.2009 17:06 ]
Teema pealkiri: 

Mis seal ikka,saab taaskord üritada kasti demoteerimise rekordit,mõnel vähem-ilusal reedeõhtul

Viskan ka omaklõpsitud..
Pilt Pilt

Autor:  tmac [ 26.06.2009 18:36 ]
Teema pealkiri: 

mihkel mis on kastilahendus jõle nukker on iga kvartal kasti vahetada.

Autor:  Mihkel [ 28.06.2009 13:02 ]
Teema pealkiri: 

Tuleb 6-esele kastile üle minna ja loota, et see on nii tugev nagu räägitakse.

Autor:  IvarR [ 28.06.2009 22:18 ]
Teema pealkiri: 

Mihkel kirjutas:
Tuleb 6-esele kastile üle minna ja loota, et see on nii tugev nagu räägitakse.


Mul on garaazikaaslasel 2003a STI millel on 6ne kast. Rõhku on tõstetud ja natukene ka mujalt järgi aidatud. On sõitnud nüüd mitu aastat rahvasprinti või rahvarallit (ei ole süvenenud täpsemalt) ning tal pole kastiga probleeme olnud siiani.

IvarR

Autor:  Mihkel [ 28.06.2009 22:22 ]
Teema pealkiri: 

No pole ka mina väga palju nurinat 6-ese kasti kohta kuulnud, pigem seda, kui normaalselt vastu pidanud on eri jõudude juures.

Autor:  IvarR [ 28.06.2009 22:27 ]
Teema pealkiri: 

Mihkel kirjutas:
No pole ka mina väga palju nurinat 6-ese kasti kohta kuulnud, pigem seda, kui normaalselt vastu pidanud on eri jõudude juures.

Mhmh seda minagi.
Samas naljakas on see et mul vennal olnud kaks GT-d. MY97 sai rämedalt vatti. Mootorit oli ehitatud igast võimalikust otsast ja rõhku oli üle 2bari ning 3a jooksul ei olnud ühtegi probleemi ning müües oli läbisõiduks 380K ning sõidab siiani ilma probleemideta. MY00 samas oli stock ning alla 120K sõitnud. Venna käes küll pidas vastu aga järgmine omanik lasi hetkega kasti laiali.

IvarR

Autor:  tann15 [ 29.06.2009 3:14 ]
Teema pealkiri: 

Ilmselt viga selles et mihkel ei kasuta "sidurit" see siiski manuaal kast mitte automaat :lol:

Autor:  RFL [ 29.06.2009 8:51 ]
Teema pealkiri: 

Kas ei saa olla midagi mootori flantsiga, mille otsa käigukast halvasti istub ja sellest kohe sisepinged kastis? Kastivõllid väntvõlliga nurga all vms? Ainult "nõrk kast" ei saa enam kuidagi ainus põhjus olla.

P.S. tann15-suvi on puhkuste aeg, lase oma klaviatuuril ka vähemalt suve lõpuni puhata.

39. leht 49-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/