TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=9471
4. leht 21-st

Autor:  DioX [ 11.11.2011 8:50 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Sai eile siis masina korralikult soojaks aetud , mingi suits tuli koguaeg teibitud summuti juurest kas see teip peabki äkki nii sissetöötama ennast vms? Pärast sõitu muidugi ei suitsenud nii väga .
Hääl sai kuidagi väga vali (nagu chopperil) :evil: Tänu vabamale summutile turbo tuleb ülesse juba 1,5-2k juurest ja boosti tuli 0,8bar-i
aga tundub ,et sidur libiseb ,ehk varsti siduri vahetuse ette võtma ja muidugi selleks vaja mootor väljavõtta koos kastiga muidu vist ei saanud. :)
Intercooler tõmbas sellise külma õhuga suht härmatisse ennast. :)
Kohe hakkame installima wideband lambda ja siis vaatab edasi mis saama hakkab. :car

Autor:  vaskhann [ 11.11.2011 10:09 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

see värskelt teibitud kolle kärssabki mingi aeg, mul mosse oma sai teibitud siis algul tegi sama.

Autor:  DioX [ 14.11.2011 23:08 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Niih masinaga siis esimesed 100km sõidetud , peale ümberehitusi wideband installitud (küsimus,et kas auto käivitamisel peabki lairiba lambda nagu checki tegema vms ,et mingi mõned sekundid vilgub segu 7,4 ja siis järsku stabiliseerub 14,7 peale ja töötab edasi ilusti?)
spoolib väga hästi aga olen märganud sellist asja ,et soojast peast on hakkanud järsul kiirendamisel tõmblema.Nagu pooks kinni vms. Käisin Nissani Klubi guru juures diagnostikat tegemas ja leidsime ,et näitab koguaeg knocksensori viga jälgisime näite ning leidsime ,et süüde on kahtlane tühikäigul 20-18 kraadi vahel ja proovisime sõiduajal kah ja just siis kui hakkab pooma siis süüde kukub kuskil 5-4 vahele ja alla selle ei lähe.
Peab vist stroboskoobiga vaatama seda ja ehk natuke paika sättima. Vb see knocksensor laseb safe modi peal pragu ja keerabki süüte hilisemaks.

Autor:  Roltzz1 [ 15.11.2011 1:30 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

see lambda vilgubki esialgu.
Ja mul on täpselt sama pull,et näitsab knocksensori viga ja olen proovinud juba 3 me erinevat sensorit.Ja sõites teeb sama moodi,et poob korra kinni mingi 3-4 tuhande pöörde pealt,keerab süüte ära.Ei tea veel hetkel mis viga täpselt on.Kui saan targemaks annan teada.Auto on s13 200sx ca18det

Autor:  Mardo [ 15.11.2011 17:19 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

deto sensor märkab detot ja keeratakse süüde tagas? detost ka siis see tõmblemine?

Autor:  KaroK [ 15.11.2011 18:57 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Pane tühikäigul 10 kraadi juurde ja vaata, mis teeb.
Mis tal autodatas kirjas on ?

Autor:  KaroK [ 15.11.2011 19:13 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Lugesin veits sr20det kohta.
Soovitatakse töösooja mootori ja lahtiühendatud tps anduriga seada süüde tühikäigul (ca. 850 p/min) 15 kraadile.
Sul pole vist päris sr20det, aga võib proovida.
Kui ei aita, siis langeta boosti või tõsta kütuserõhku.
Pigem tõsta kütuserõhku :evil:

Autor:  Motary1 [ 15.11.2011 19:24 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

on küll SR20DET, kõige edevam neist, SR20VET on äge, aga haruldasem kui seegi auto

Autor:  KaroK [ 15.11.2011 21:52 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

...and a unique variant (coded 54C) of the SR20DET engine (not used on any other car).
:-D
Kuskil kirjutati, et sr20deti euroversioonide asemel on ajuhäki tulemusel originaalis 230 hobujõudu.
Aga noh - seoses kuuleri ja vabama väljalaskega ning tänu sellele suuremenud rõhu ja veelrohkem suurenenud värske õhu massiga on seal ka ilma ajumodideta 200 kW.

Autor:  DioX [ 15.11.2011 22:29 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

detonatsiooni andur ei anna signaali ja aju arvab ,et on detonatsiooni oht ning mootori nii öelda päästmiseks tõmbabki süüte hilisemaks nagu ma aru sain.
Vaja kuskil strobo sebida siis ehk proovin süüdet regullida.
Jah ise olen kah kuulnud ,et kuskil 15 kraadi juures peaks süüte nurk see olema tühikäigul.
Vaja veel see deto andur ülevaadata ,ehk annab parandada kuidagi.
Veel vaatasin ka jagajakaane alla ja seal olid kontakti kah suht põlenud vb see kah kuidagi mõjutab.Vahetan selle jagaja kaane ära koos süüte rootoriga siis vaatab mis teeb. :|

Autor:  onesuspect [ 16.11.2011 9:54 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

proovi alustuseks 20 kraadi ;)

Autor:  ahto42 [ 16.11.2011 10:46 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Vanasõna ütleb nii, et kui deto andur maha käest kukub, siis pole mõtet vaeva väha tema üles võtmiseks.

Autor:  tmac [ 22.02.2012 21:12 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Oled sa vahepeal uurinud arvele võtmise kohta. On teada kas neid tehti ka ainult parempoolse rooliga või mõned üksikud euroopasse kah?

Autor:  wilson [ 22.02.2012 22:14 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Gtir on tehasest väljunud vaid RHD

Autor:  tmac [ 23.02.2012 13:15 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Kuna sportlik huvi ajendas mind ennast uurima ,siis Wikipedia edastas järgmised andmed

Sunny:
Sunny was the badge used for the European-delivered GTI-R. They had a different chassis number of EGNN14, and came in both right hand drive and left hand drive variants. The engine output specifications (220 PS / 162 kW and 267 Nm / 197 lb·ft) were slightly less due to the ecu having different fuel and ignition maps to compensate for the lower octane fuel available in those areas. The Sunny GTI-R had several physical differences to the Pulsar, such as a the rear number plate surround and rear fog lights. The interior also varied from the Pulsar with some of the more basic trim from the RB model. In 1992 they were priced in the UK at £20,553.

4. leht 21-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/