Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 04.06.2024 1:55

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 200 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 14  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.03.2007 17:40 
Eemal

Liitunud: 08.06.2005 13:00
Postitusi: 44
Asukoht: Tallinn
ranz kirjutas:
Laisu kirjutas:
aga anna teada mis see remondi kalkull tuleb..

60K ja natuke peale... nüüd kindlustus mõtleb :?


See on siis revalist tellides tutikad osad+ töö?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.03.2007 18:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 14:17
Postitusi: 423
Asukoht: Tallinn
jannyy kirjutas:
ranz kirjutas:
Laisu kirjutas:
aga anna teada mis see remondi kalkull tuleb..

60K ja natuke peale... nüüd kindlustus mõtleb :?


See on siis revalist tellides tutikad osad+ töö?

Ei tea ausaltöelda, mina läksin töökotta ja lasin sealt pakkumise teha.
Ise sain täna revalist juppe kokku lüües ainult varuosade peale ca 50K juba... ehk siis arvan, et kasutatud seal hinnapakkumises kõiki vähemalt küll mitte revali osasid ei ole... kipun arvama, et suuremosa sellest hinnast võtab enda alla töömaht.

_________________
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.03.2007 18:18 
Eemal

Liitunud: 15.01.2005 1:15
Postitusi: 244
Asukoht: Tallinn
Kui tõesti suurem osa sellest 60k´-st võtab enda alla tööraha, siis peaks vist hakkama sellega leiba teenima....
Sinu autol pmst siiski väga väiksed vigastused võrreldes paljudega, mis üles pekstakse...kas plekitööd peale selle tagumise tuledealumise riba ka on? või on ülejäänud ainult uute juppide külgeladumise + värvimise vaev?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.03.2007 19:57 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 14:17
Postitusi: 423
Asukoht: Tallinn
altz kirjutas:
Kui tõesti suurem osa sellest 60k´-st võtab enda alla tööraha, siis peaks vist hakkama sellega leiba teenima....
Sinu autol pmst siiski väga väiksed vigastused võrreldes paljudega, mis üles pekstakse...kas plekitööd peale selle tagumise tuledealumise riba ka on? või on ülejäänud ainult uute juppide külgeladumise + värvimise vaev?

Kahjuks jään vastuse võlgu, töökoda tegi pakkumise sellise nagu tegi ning detailselt pole mina veel midagi näinud... ka selle juppide ning tööraha osas mõtlesin pigem selle suuremosa all üle 50% koguhinnast, samas kuna ise sedalaadi tööd ei tee siis ei saa kindlalt midagi väita (oma ala töös on küll paljud asjad nii, et töö hind on kallim kui paigaldatav seade ise).

_________________
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.03.2007 20:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Tööraha seal poolt kindlasti pole.
Enamjaolt maksavad siiski stanged. Kas S-i stanget üldse on B osana saada?
Esimene stange ometigi originaali pähe ei lähe?
Avarii pool on piltidelt vaadatuna siiski kökimöki.
Esiosas ainult väike kõks, cooler vajab vahetust nagu sa ütlesid.
Tagaosa tahab natuke rohkem vaeva aga kui tegu oleks tavalise kupeega, siis vast tagaotsa remont~10k-15k kanti jääks.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.03.2007 20:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 14:17
Postitusi: 423
Asukoht: Tallinn
Mihkel kirjutas:
Tööraha seal poolt kindlasti pole.
Enamjaolt maksavad siiski stanged. Kas S-i stanget üldse on B osana saada?
Esimene stange ometigi originaali pähe ei lähe?
Avarii pool on piltidelt vaadatuna siiski kökimöki.
Esiosas ainult väike kõks, cooler vajab vahetust nagu sa ütlesid.
Tagaosa tahab natuke rohkem vaeva aga kui tegu oleks tavalise kupeega, siis vast tagaotsa remont~10k-15k kanti jääks.

Stangesid B osana vaevalt saada on jah. Esistange on ainus mis jäi minu enda peale, seda küsis kalkulatsiooni teinud mees kohe, et mis me stangega teeme, ma siis pakkusin välja ICE poolt pakutud variandi ja selle hinna ta sinna kirja ka pani.
Esiosa väike kõks tähendab kaht uut udutuld (kasutatuna praktiliselt võimatu leida, B osa pole, originaalis kokku 3400.-), vahetamist vajavad mõlemad tuled (kinnitused kõik puru, klaas ise terve, reval pakub ka ainult raami ennast mis on kokku hinnaga 2K), cooler... peab otsima, ehk leiab 1500.- eest nagu eelmise kasutatuna sain, kui mitte peab minema custom made cooleri teed sest originaal on 7K+, custom made omaga saaks 5-6K hakkama, stange, kokku 2700.- + stange viimistlus ja värvimine... stange tagust tala mille sees jookseb ka cooleri toru veel näinud ei ole, luugi tuledevaheline osa on sees, nurkades voldid sees, paika venitamine, eeltöö, värvimine. Juba siit tuleb kokku ainult juppide peale kõvasti üle 10K (oleneb kuidas mida saab) + töö ja keegi ei ütle, et ootamatusi ei tule sealt tagant.
Tagastange hinda ei teagi kuna reval ei anna tootekoodile vastet :(

_________________
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.03.2007 20:44 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
No esiosal on kõik kõverad asjad stangega seotud.
Seda ma väikese kõksu all silmas pidasingi.
Avarii on ikka siis, kui juba lansekad ka kõverad on.
Tagaosast ei saa pildilt nii täpselt aru aga rattakoobaste juurest tundub sirge olevat, seega ka ei midagi väga hullu.

Poleks see auto S2 oleks kalkull tunduvalt odavam.
Enamus rahast on siiski varuosad.

Olen ka ühe Subaru ainult esiotsa (esiosa oli ilusti alles veel) avarii kalkulli näinud ja
selle raha eest saaks sinu auto korda + 3 korraliku S2-te lisaks :-D

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.03.2007 23:19 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.02.2005 17:06
Postitusi: 285
Asukoht: TLN
Stangetaguse cooleri toru saad minult ilma rahata.
RS2 cooler on kohe üle jäämas: max 1000.-
Läti kärakas koos värvimisega 2500.-
Tagastange sama mis tavalisel Coupel (ka esistange on sama).
Tulede teema ongi kõige karmim, aga ei ole olemas ületamatuid asju.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.03.2007 11:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 14:17
Postitusi: 423
Asukoht: Tallinn
Ei ole see asi nii roosiline midagi nagu eespool kirjutasite...
Peale erinevaid läbirääkimis kindlustusega saime asja niikaugele, et kindlustus maksab mulle 40K ja ma pean sellega ise hakkama saama. Minu enda tehtud kalkulatsioon tuli küll paartuhat üle selle... kuid ehk leian mõned jupid veel kasutatuna ning siis peaksin omadega mäel olema.

_________________
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.04.2007 0:52 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 14:17
Postitusi: 423
Asukoht: Tallinn
Asjalood nüüd niikaugel, et sai käidud ja ühe laksuga coupe küljest tagumik maha lõigatud, sama masina küljest sain ka lisaga tagastange... selline vägagi tagasihoidlik, kuid märkimisväärne. Täna sai käidud ka talinas ning sealt ära toodud tutikad valged suunad ning udutuled, samuti tõin uhiuue cooleri (pea 2x suurem kui originaal:P) ja MBC. Viimati nimetatu läheb muidugi külge siis kui auto uuesti liikuv on. Leidsin ka ühe puuduva tagatule :D kuna teisel on ainult kinnitused puruks siis püüan nood lihtsalt kinni uuesti panna ja sellega asi piirduks. Ette tuleb uuesti RS2 replica stange kuid siis väikeste modifikasioonidega:P
Nüüd esmaspäev anna tellimuse revalisse ning ootan sealt viimaseid juppe ja siis jääb üle ainult töökoja aja ootamine.

_________________
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.04.2007 8:58 
Eemal

Liitunud: 07.03.2007 22:32
Postitusi: 69
to ranz:
Sa siin eespool mainisid et keerad teiselt autolt WG maha ja paned enda autole kuna ei jõua lahti keerata seda polti või mida iganes WG peal..
Seda asja tehakse ju kuumutades lahti.
Siin ühel Audi 200-l hakati kah WG-lt nö süütust võtma :p ja see polt ei tulnud üldse kergelt lahti..kui aga WG-i kaan kuumax sai aetud siis tuli väga lihtsalt.

_________________
Powered by K04


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.04.2007 11:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 14:17
Postitusi: 423
Asukoht: Tallinn
Tamar kirjutas:
to ranz:
Sa siin eespool mainisid et keerad teiselt autolt WG maha ja paned enda autole kuna ei jõua lahti keerata seda polti või mida iganes WG peal..
Seda asja tehakse ju kuumutades lahti.
Siin ühel Audi 200-l hakati kah WG-lt nö süütust võtma :p ja see polt ei tulnud üldse kergelt lahti..kui aga WG-i kaan kuumax sai aetud siis tuli väga lihtsalt.

Korra käis ka see mõte peast läbi jah, et võibolla peab kuum olema jne... kuid kõikidel teistel milledel neid maha võtnud olen on asi kohe lahti, ei miskit kuumutamist. Kuna teine kaan oli kohe võtta siis ei hakanud sellega mässama ka.

_________________
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.04.2007 14:04 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.02.2005 22:50
Postitusi: 387
Asukoht: Tartu/Tallinn
gaasikeevitus aitab, selka tuleb ilusti siis maha:)

_________________
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.04.2007 14:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 14:17
Postitusi: 423
Asukoht: Tallinn
Renn kirjutas:
gaasikeevitus aitab, selka tuleb ilusti siis maha:)

Nu "selka" tuleb sealt lihtsalt maha... kruvi keerata vot aga ei õnnestunud.

_________________
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.04.2007 17:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 14:17
Postitusi: 423
Asukoht: Tallinn
Cooler siis näeb vana kõrval välja selline:

Pilt

Pilt

Ja seest siis taoline:

Pilt

Nüüd pean mõtlema ja vaatama kui palju ning milliseid klambreid, põlvi, üleminekuid ja torusid mul vaja läheb, et ka need ära osta. Kindel on see, et ringlus tuleb originaaliga võrreldes vastupidine, puhutakse torusse ning coolerist väljuv ots läheb kohe ülesse edasisise sisselaske toru peale.

Lisaks selgus täna ka üks halb asi.... ostetud udukad ja suunad ei lähe omavahel kokku :( või tähendab, et läheb kokku kuid klaasid jäävad eri tasapindadele... siinkohal on ainus hea asi see, et asjad ostetud uutena ning vahetus pole nagu raske ju.

_________________
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 200 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 14  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11