TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

BMW 316 'SLEEPER' ::: 1988 ::: Mihkel
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=2145
26. leht 32-st

Autor:  digimarket [ 09.01.2010 22:21 ]
Teema pealkiri: 

Kusjuures mina olen kindel, et need veljed on kõik ära kaalutud eraldi. Kas ka peale seda midagi tehtud on seda ei usu, aga teadmine on saadud, mis kaalus asjad on :-D Olen ma õigel teel?

Autor:  Mihkel [ 10.01.2010 13:17 ]
Teema pealkiri: 

Kaalutud muidugi :-D Peale poleerimist asjad paar grammi kergemad ka. :lol:
Hetkel autol all 17x8 OZ Supperleggera-d, mis on tunduvalt kergemad kui need BBS-id.
Vahe ilmselt üle 2kg per tükk, peast ei mäleta enam.

Autor:  Jaan [ 11.01.2010 0:53 ]
Teema pealkiri: 

Ja numbriks võiks olla 111(suur)EMM :-D
Sõbralik nöökamine lihtsalt, no hard feelings!

Autor:  tann15 [ 11.01.2010 2:49 ]
Teema pealkiri: 

veljed jähid päris ilusad,mitu miljonit maksis tegemine?

Autor:  stk [ 11.01.2010 11:05 ]
Teema pealkiri: 

tann15 kirjutas:
veljed jähid päris ilusad,mitu miljonit maksis tegemine?


sa seda läbi PM ei oska küsida?


ja kui kirjutad äkki saab ilma kirjavigadeta?

Autor:  TEH [ 11.01.2010 11:15 ]
Teema pealkiri: 

http://polishing.edicypages.com/

Autor:  Mihkel [ 11.01.2010 13:03 ]
Teema pealkiri: 

Seal need veljed tehtud on jah.

Hinna kohapealt oleks saanud päris mitu komplekti teisi velgi sama raha eest või siis 3-5 Sierrat või siis ühe tutika Garrett GT2860RS-i. :)

Autor:  jans [ 11.01.2010 13:53 ]
Teema pealkiri: 

Kust poldid tellisid? Spetsiaalselt komplekt kohe BBS velgedele, või sai ka tüki kaupa osta?

Autor:  Mihkel [ 11.01.2010 14:12 ]
Teema pealkiri: 

Saksast tellisin, olid jah spets BBS RS-i poldid, müüakse nii palju kui vaja neid.
~21 eek tk on poldid, mul kulus neid 144tk.

Autor:  Astrona [ 11.01.2010 17:00 ]
Teema pealkiri: 

Mihkel kirjutas:
Saksast tellisin, olid jah spets BBS RS-i poldid, müüakse nii palju kui vaja neid.
~21 eek tk on poldid, mul kulus neid 144tk.
Palun ütle, et need poldid on erinevate pikkustega, nii et neid saab kasutada ka tasakaalustamiseks.
Põhimõtteliselt tann15 võiks kah neid polte endale lubada, kui auto maha müüb ja paar tonni juurde paneb :lol:

Autor:  Mihkel [ 08.03.2010 12:46 ]
Teema pealkiri: 

Et seest asi võrreldes välimusega unarusse ei jääks sai juhuse tahtel soetatud ka selline vidin:
Pilt Pilt Pilt Pilt

Tegu Wiechers-Sporti poleeritud alumiinumist turvakaarega (puur on ju hetke driftipuuriehitusmaanias tabu öelda alu asja kohta).
Kuna ma ei ehita mitte võistlusautot vaid endale meelepärast hobiautot siis on asi rohkem välimuse aksessuaar kui elupäästja.
Saksas nimetatakse asja siiski "roll cage". Tegu Saksas täiesti tänavalegaalse asjaga, paberid ka olemas selle kohta.

Üks huvitav tähelepanek veel, et seoses massilise pro-klassi driftiautode ehitusmaaniaga (ei pea driftime foorumit silmas, kus on ka tõsisemaid vendi) peetakse piltidel nähtavat lahendust naljanumbriks.
Siiski on minu üks eeldus see, et saaksin autoga ka tänaval sõita, selle juures tuleb abiks asja teisaldatavus, juhuks kui teatud institutsioon mulle "ära keerab".
Mulle meeldib antud autoga ka igapäevaselt liigelda ning ei pea vaid rajal ja show-del käimiseks omatavat autot antud hetkel otstarbekaks.

Autor:  Mihkel [ 21.05.2010 21:07 ]
Teema pealkiri: 

Juhtus siis nii, et sai pool nalja pärast ühele sõbrale pakutud enda auto kere müügiks ning naljast sai koledal kombel reaalsus. :oops:

Olen juba mitmendat aastat tahtnud endale taaskord cabrio kerega autot soetada aga omades juba 4-ja autot on nende juurde ostmine väga mõtetu olnud.
Lisaks seis auto ilma mootorita viimased 8 kuud garaažis ning uue mootoriga läheks tükkide hinna tõttu veel teadmata kaua aega.
Samuti tuleks ka tagasild kõvema tehnika peale ringi ehitada, mis tähendab omakorda juba korra tehtud töö ringi tegemist.
Seega tundus mõistlik see auto AS IS maha müüa ja mingi hetk kui mootor valmis teine kere muretseda ja asjale juba ehk radikaalsemalt läheneda.

Pika jutu kokkuvõtteks saab see sama kere endale tagasi 1.8T mootori mis tal enne vahel oli ainult mingi hetk ~2x võimsamana kui enne.

BBS RS-id, S38B36 mootor ning puur jäid mulle endale hetkel veel alles. :p
Auto alla jäid 17"x8" OZ Superleggerad.

Viimasel ajal tundub üldse põnevamana ehitada teistele autosid, kuna siis ei kulu endal raha ning auto ei tüüta ära.
Saab esimeste proovide ja seadistamiste käigus isu täis sõita :-D

Autor:  Marko_N [ 22.05.2010 12:01 ]
Teema pealkiri: 

Ära jama Mihkel, annad ilusa asja käest ära?

Autor:  Mihkel [ 22.05.2010 14:41 ]
Teema pealkiri: 

Noh alati saab samasuguse auto uuesti ehitada :)

Ehitamise lõbu ei kadunud kuhugi ära, sõitmise lõbu on lihtsalt vähem aga tehingu 1 tingimus oli see,
et saan ise ka vahest sõita ja vanu aegu meenutada.

Autor:  jeff01 [ 22.05.2010 15:49 ]
Teema pealkiri: 

Kuidas se turvakaar pea suhtes asetseb? Sõidaksidki seepärast sellisega linnas ringi, et lihtsalt cool näeb välja? (Seda ta muidugi on, selle vastu ei vaidle)

Mõtlen pigem seda, et kui selline asi vaid poldikestega läbi pleki paigaldatakse mitte ei keevitata korralikke majakaid siis äkki temast rohkem ohtu kui kasu? Sõidab keegi kuhugi nurka sisse ja saad toru jälje pähe omale.

Auto müük igati OK otsus ma arvan.
Teatud aja tagant peabki autot vahetama sest pidevalt on ju tunne et iga järgmise ehitaks paremini ja nii se ka välja kukub :)

26. leht 32-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/