TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

VW Golf 1980 1.8t 20v+Haldex
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=9094
3. leht 9-st

Autor:  uzzac [ 21.02.2012 10:18 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf 1980 1.8t 20v

Näiteks
Pilt

Autor:  uq [ 02.09.2012 17:29 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf 1980 1.8t 20v

Natuke olen ennast suutnud liigutada. Hetkel sild värvis ja tala puksid treimises, loodan, et nädalalõpuks saab see auto üle pika aja ratastele.
Pilt
Pilt
Hoovastikus kasutasin passat b6,golf4 ja polo juppe.
Pilt
Tagumised kannud tegin uuesti ringi.
Pilt
Pilt
Eksentrik poldid tagasillale ja hoovastiku korpus mis sobib sellesse tunnelise ilma lõikumatta.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Autor:  uq [ 27.11.2012 21:33 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf 1980 1.8t 20v

Pole küll palju tehtud, aga midagi vaikselt koguaeg nokitsen, finantsi tõttu liigub ehitus teo sammul, aga vähemalt liigub. Kere ja mootorijuhtmestik valmis, vaja veel mõned pistikud teha. Sisu poolest veel juhiistmepadjad puudu, kui kuskilt ei saa peab uued tellima.
Pilt
Pilt
Pilt

Autor:  juku [ 01.12.2012 22:06 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf 1980 1.8t 20v

Väga vägev projekt. Edu sellega 8)

Autor:  uq [ 17.03.2013 21:01 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf 1980 1.8t 20v

Mootoriruum peaaegu valmis ja vaja veel haldexile paari jubinat, ning paarkümend pisiasja ja valmis ta olekski selleks aastaks.
Pilt
Pilt

Autor:  Motary1 [ 20.03.2013 11:05 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf 1980 1.8t 20v

Väga ilusasti ehitad seda autot :)
Üks küsimus ainult, et mis voolikud need kütuse omad on? Tunduvad suvalised majapidamise gaaasi või vee omad, mida siin foorumis nii palju näeb.

Autor:  Maik [ 20.03.2013 11:06 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf 1980 1.8t 20v

Tavalised kummivoolikuid ongi need,rüüga lihtsalt,et kenam vaadata oleks.
Mul samasugused pandud nt. oil catchcani jaoks. Suurt survet ei kannata.

Autor:  uzzac [ 20.03.2013 12:04 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf 1980 1.8t 20v

Bensuvoolikuna on need suur NO-NO! Sees on sel ainult kummivolla, ilma igasuguse riide või muu tugevduseta. Voolik muutub kergelt jäigaks ja ei ole ka kaugelt vaja otsida kurba tulemust.

Pilt

Autor:  uq [ 20.03.2013 18:31 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf 1980 1.8t 20v

Hydroscandist ostsin kütusevoolikuna, seda ei teadnudki, et ainult kummivoolik sees. Algselt tahtsin AN kütusevoolikud panna, aga siis oleks pidanud igast üleminekuid tegema, eks kunagi tulevikus saab korralikumad panna.

Autor:  mitsu_manic [ 20.03.2013 19:17 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf 1980 1.8t 20v

Kui Hydroscandist siis kindlasti tegu NBR voolikuga, millel vooliku kaitseks lihtsalt metallrüü lisaks.
Sobib igati kütuse ja õli tarbeks. Kannatab kõvasti rohkem kui 5 Bari rõhku, kuni lausa 16 bari, mõnede tootjate väitel.
Sama voolik müüdaval ka Tööriistamarket, Trabiflex, Laki Auto jne jne.

Pigem muretsegu need mehed, kes kasutavad tõesti aiatarvete poest rohelisi veevoolikuid ning neid juhtmekuusega ühendavad. Jah, neid on igas foorumis, 99% autodest ka neljapäeva õhtustel kogunemistel.

Autor:  hents99 [ 20.03.2013 21:00 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf 1980 1.8t 20v

Ma olen ka sellist rüüsiga voolikut kasutanud, sees on muidugi mingi teflon ja otsad on pressitavad.

Samas see "AN" liidetele käiv voolik on ka tavaline kummivoolik+rüüs ümber.

Autor:  uzzac [ 22.03.2013 10:23 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf 1980 1.8t 20v

Just tegelesime vooliku teemaga. Enne oli kasutusel samasugune voolik. Rüüs täpselt sama mustriga ja tõenäoliselt ka Dunlopist või Hydroscandist ostetud. Sobib ta muidugi, aga kauaks, on küsimus. Rõhku ja bensu ennnast kannatab see voolik küll, kuid pikemas perspektiivis võib aasta paari pärast jama majas olla. Lihtsalt tasuks üle kontrollida võimalusel kas on ainult tavaline 1-2mm seinaga kummivolla rüüsi sees. Meil läks ta üli kiirelt kangeks ja mõned korrad isegi klambri tagant väntsutas vooliku katki. AN õigel bensuvollal on 2 kihti rüüsi ja voolik sees kõvasti tuugam.

Autor:  uq [ 22.03.2013 17:32 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf 1980 1.8t 20v

Selge, arvestades, et see auto rohkem seisab garaazis kui sõidab siis panen kõrva taha :) . Kahe aasta pärast vast juba uued voolikud.

Autor:  hents99 [ 22.03.2013 17:49 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf 1980 1.8t 20v

Kummivoolikud hüdropoodidest hakkavad imelikul kombel mõranema suht kiiresti. "Riidega" kaetud voolikud kestavad hästi.

Ise olen AN liidete ja vooliku peale läinud. Tuleb tihtipeale odavam ja näeb mingismõttes ka esinduslikum välja. Eks ta ole kergem ja saab musta värvi valida :-D

Autor:  volvofan [ 08.04.2013 21:05 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf 1980 1.8t 20v

Need hüdrovoolikud ei kannata kuuma, sellest ka kõvaks minek.

3. leht 9-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/