TurboClub http://foorum.turboclub.ee/ |
|
Ford Sierra 2.0 8V 'ROTIKAS' ::: 1988 ::: Mihkel http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=7329 |
3. leht 6-st |
Autor: | Mihkel [ 08.11.2010 12:54 ] |
Teema pealkiri: | Re: Ford Sierra 2.0 8V 'ROTIKAS' ::: 1988 ::: Mihkel |
Nii ongi parim lahendus, lihtsalt vahest ei ole kõige lihtsam sellist lahendust tekitada, kui seda stockis ette nähtud pole. Mul jääb ka väljalaskekolle veidi jalgu aga ringiga vedades saab asja ära ühendada. |
Autor: | Mihkel [ 12.11.2010 1:25 ] |
Teema pealkiri: | Re: Ford Sierra 2.0 8V 'ROTIKAS' ::: 1988 ::: Mihkel |
Nüüd siis lõpuks turbol vesijahutus ka küljes. Üllatavalt viisakas jäi IMO kogu kompott isegi välja nägema. Mingi hetk peaks kapotialt ka mõne uue pildi tegema. Õli tagasivoolu tihendi tegin ka uue aga mulle tundub juba, et see õli tuleb kuskilt mujalt ja valgub sinna. Kuumaosa vahelt on nagu õline, samas tagant ei suitse ega haise. Või kuumaga ronibki äkki õli äravoolu ümbert pealevoolu kõrguseni välja? Järgmine nädal saab ehk mõned reaalsed rattanumbrid ka ära näha. EGT võimendi mille tellisin olen lihtsalt ära suutnud kaotada kuhugi, tahaks selle ka lõpuks külge saada aga ei leia krt üles. BP ja TIP kellad pean ka homme uued soetama, et saaks ilusti täis pildi kogu süsteemist silme ette. |
Autor: | Astrona [ 12.11.2010 9:52 ] |
Teema pealkiri: | Re: Ford Sierra 2.0 8V 'ROTIKAS' ::: 1988 ::: Mihkel |
Ma kah nägin kurja vaeva tagasivooluga... Ei ma usu, et õli sul seal ronib, kui just õhuvoolud nii pole sätitud. Pigem ikka pealevoolust pihustab kuskilt vahelt kui täis rõhu üles saab, ja sealt siis ehk valgub. Ostsid selle kasutatuna, siis pole välistatud ka pragu korpuses vms... |
Autor: | Mihkel [ 12.11.2010 11:20 ] |
Teema pealkiri: | Re: Ford Sierra 2.0 8V 'ROTIKAS' ::: 1988 ::: Mihkel |
Pealevool on kompressori poolses küljes, märg on kuumakoja poolt. Pealevoolu ümbert on kõik ilusti kuiv. Vaatan nüüd valges uuesti, kas on sama märg kui enne äravoolu ümbert. |
Autor: | Astrona [ 12.11.2010 13:23 ] |
Teema pealkiri: | Re: Ford Sierra 2.0 8V 'ROTIKAS' ::: 1988 ::: Mihkel |
Mihkel kirjutas: Pealevool on kompressori poolses küljes, märg on kuumakoja poolt. Pealevoolu ümbert on kõik ilusti kuiv. Mihkel kirjutas: Kuumaosa vahelt on nagu õline, samas tagant ei suitse ega haise. Kumb siis? Et õli siiski "ei roni"? Või kuumaga ronibki äkki õli äravoolu ümbert pealevoolu kõrguseni välja? GT28 seerial oli õli äravool teise flantsiga kui näiteks T28. Tihti-peale häkitakse GT külge T seeria flants puurides poldi auke parajaks ja ikka juhtub, et siis natuke lekib. Ise ostsin hongkongist spets GT flantsi + stutsi ja ütleks, et sellel on tihendav pind veel väiksem ja leke oli veelgi kergem tulema... |
Autor: | Mihkel [ 13.11.2010 14:24 ] |
Teema pealkiri: | Re: Ford Sierra 2.0 8V 'ROTIKAS' ::: 1988 ::: Mihkel |
Pealevoolu kõrgusel ehk siis sama kõrgel kui pealevool aga teises keskosa servas. Mul on originaal K24 flants kasutusel ja originaal tihendi järgi tehtud tihend. Hetkel tundus, et ei leki enam tagasivoolu vahelt, haiseb ikka ja kuumaosa ning keskosa vahelt on märg. Tegu vist mingi mikro mõraga kuskil. |
Autor: | Siller [ 16.11.2010 22:33 ] |
Teema pealkiri: | Re: Ford Sierra 2.0 8V 'ROTIKAS' ::: 1988 ::: Mihkel |
Ma olen alati püüdnud aru saada, mida tähendab NM ja mida HP. Nm näitab seda, mis jõuga mootorit väänatakse, 1m õla otsas. Ja suurem hp nr näitab seda, kuidas paremini autot müüa. Äkki keegi viitsib võimalikult lihtsalt lahti seletada, mida tähendab Nm ja kuidas seda kõige paremini "tunneb"? Miks kukub vääne peale tippu jõudmist ära, kuid Hp jääb enam-vähem konstantseks? |
Autor: | Maik [ 16.11.2010 22:36 ] |
Teema pealkiri: | Re: Ford Sierra 2.0 8V 'ROTIKAS' ::: 1988 ::: Mihkel |
http://www.tqhq.ee/dir.php?id=30 siin on päris hästi seletatud (ma arvan). |
Autor: | Mihkel [ 16.11.2010 22:50 ] |
Teema pealkiri: | Re: Ford Sierra 2.0 8V 'ROTIKAS' ::: 1988 ::: Mihkel |
Hp näitab sisuliselt seda, kui kaua jõutakse võimalikult suurt nm hoida. Hp on funktsioon pöördemomendist läbi mootori pöörete. hp = torque * RPM / 5252 |
Autor: | jeff01 [ 17.11.2010 9:17 ] |
Teema pealkiri: | Re: Ford Sierra 2.0 8V 'ROTIKAS' ::: 1988 ::: Mihkel |
Siller kirjutas: Ma olen alati püüdnud aru saada, mida tähendab NM ja mida HP. Nm näitab seda, mis jõuga mootorit väänatakse, 1m õla otsas. Ja suurem hp nr näitab seda, kuidas paremini autot müüa. Äkki keegi viitsib võimalikult lihtsalt lahti seletada, mida tähendab Nm ja kuidas seda kõige paremini "tunneb"? Miks kukub vääne peale tippu jõudmist ära, kuid Hp jääb enam-vähem konstantseks? Nm on see mida sa kiirendades tunned. väiksema kw-ga kuid sama nm-iga autos on kiirendus sama....kuniks peab käiku vahetama sest suurema kw-ga auto veab tinglikult pikemalt. |
Autor: | murjam [ 17.11.2010 16:25 ] |
Teema pealkiri: | Re: Ford Sierra 2.0 8V 'ROTIKAS' ::: 1988 ::: Mihkel |
Ei tohi jah unustada, et suure kw, kuid väikese nm-ga mootor suudab tegelikult kiirendada väga hästi, kuna vahepeal on meil alati käigukast, kus ülekandega suurendatakse nm-i (kiirendab ratasteni jõudev nm). Superbike (palju kw, vähe nm) suudab esimese käiguga kiirendada väga pikalt, samas kui väiksemate kw-dega mootor nõuaks juba ammu käiguvahetust. Järgmise käigu kasutamine vähendab drastiliselt ratasteni jõudvat nm-i. |
Autor: | Astrona [ 18.11.2010 4:04 ] |
Teema pealkiri: | Re: Ford Sierra 2.0 8V 'ROTIKAS' ::: 1988 ::: Mihkel |
jeff01 kirjutas: Nm on see mida sa kiirendades tunned. väiksema kw-ga kuid sama nm-iga autos on kiirendus sama....kuniks peab käiku vahetama sest suurema kw-ga auto veab tinglikult pikemalt. Mihkel ja murjam saavad asjast aru õigesti. Nm on see, mida tunned, aga ratta Nm, mitte mootori Nm. Kui käiku ei vaheta, siis mootori nm on otseses seoses ratta nm'ga. Dünod väljastavad segaduse tekitamiseks ratta-nm nime all aga "rattast-mõõdetud-mootori-moment", mis on mootorist mõõdetud momendist lihtsalt kadude võrra väiksem. Tsiteeri: http://www.tqhq.ee/dir.php?id=30 siin on päris hästi seletatud (ma arvan). Kunagi lugesin ja sellega saab vaieda.piltlikult riisiga, mille mootoril vähem momenti, aga näiteks võimsust tiba rohkem, tõmbad käigu alla ja sõidad usarauast mööda... Kuna rattasse jõudev nm on suurem, kuna mootori moment korrutatakse suurema käigunumbriga läbi. Segadust tekitab siin võibolla ka see, et atm kastiga enne stalli lööb pöörded üles, kus on suurem võimsus, jagab selle suurema võimsuse madalama kiiruse peale libistades ära, ja on piltlikult veel suurem ülekanne, aga see lõpeb stalli juures, mis tõttu pedaalivajutades võib usarauaga madalal kiirusel veelgi suurema momendi saada. GT jääb 4500 peal juba väikseks või hakkab mootor pooma? Meenus, et mul sel hetkel alles 100hj ja alustab spoolimist ja nii madalale järgmiste käikudega pöörded ei lange EDIT: Unustasin mainida muidugi, et respect et sellise poweriga 13'sse vist sõitsid. Tõnuri kah kunagi sõitis oma 3L vabalthingava Caliga olematu võimsusega 13. |
Autor: | altz [ 18.11.2010 11:06 ] |
Teema pealkiri: | Re: Ford Sierra 2.0 8V 'ROTIKAS' ::: 1988 ::: Mihkel |
Astrona kirjutas: GT jääb 4500 peal juba väikseks või hakkab mootor pooma? Meenus, et mul sel hetkel alles 100hj ja alustab spoolimist ja nii madalale järgmiste käikudega pöörded ei lange See on ikka kkk K24-jaga mõõdetud graafik, GT vist alles läheb peale millalgi... |
Autor: | Ragnar [ 18.11.2010 11:30 ] |
Teema pealkiri: | Re: Ford Sierra 2.0 8V 'ROTIKAS' ::: 1988 ::: Mihkel |
Tegelikult võiks võrdluseks Sierraga käia ka Kostiveres. Mind hirmsalt huvitab see vahe mis nendel dünodel. |
3. leht 6-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |