TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Subaru Impreza Wrx 2001a Jarmo
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=4951
3. leht 4-st

Autor:  HoCi [ 15.02.2009 23:02 ]
Teema pealkiri: 

marauder kirjutas:
väga ulme sel juhul. Aga söidrööm vast katab selle paar lisaliitrit :)


No kui säästusõitu teed, siis pole ju sõidurõõmu :)

Autor:  Reno [ 16.02.2009 0:55 ]
Teema pealkiri: 

taxu kirjutas:
Kuna maanteel on mu celical ka mingi 9l kulu, siis ei tule vahe ilmselt masinast, vaid just sõidustiilist. Mis te siis raiute iga foori tagant vinega minema? Tuleb aeg ajalt käia kuskil rinkal paarutamas, siis pole nii suurt vajadust masinat linnaliikluses proovile panna.


Sõidan evo IX ja benakulu on pehmelt öeldes 15-16l/100km kohta. Samas ei ütleks et ma vajutan IGA foori tagant minema nii et naelad tagasõitjal esiklaasis. Seega ei tasu lahmida tühja ...
Raja elamuse saan kätte oluliselt kiirema autoga kui seda on evo IX

Autor:  Mihkel [ 16.02.2009 1:03 ]
Teema pealkiri: 

Reno säästab kütust, ta laseb alati gaasi siis lahti, kui magus osa (loe:boost) hakkab :-D

Autor:  Simso [ 16.02.2009 12:05 ]
Teema pealkiri: 

Minu evo 8 võtab ka 15-20 olenevalt sõidustiilist keskmiselt.

Autor:  taxu [ 17.02.2009 1:17 ]
Teema pealkiri: 

Reno kirjutas:
... Samas ei ütleks et ma vajutan IGA foori tagant minema nii et naelad tagasõitjal esiklaasis. Seega ei tasu lahmida tühja ...

See foorijutt oli küsimus. Huvitab tegelt ka kuidas sellised kulunumbrid teistel tekivad. Või nagu mainiti et kuni 20 isegi. Minul on selline kulu jäärajal näiteks (tavanaelaga). Männikul 3h-ga 100km sõitu ja 20l kütust umbes. Aga seal ju pöörded pidevalt üleval jne. Linnas ikka madalate pööretega liikumine, nii mitte üle 2,5...3k, enamus ajast 2k piiril. Jah, see on rahulikult kulgemine, aga kasutan ka seda masinat tööle tagasi käimiseks ja seetõttu jälgingi kulunumbrit. Vajutan vaid siis kui tegelt ka seda tarvis. Ja kui just ei otsi, siis ega kuigi tihti polegi. Ja niisama eputada enam ei viitsi. Piisavalt kaua selle masinaga juba sõitnud.

Autor:  ivar [ 17.02.2009 2:12 ]
Teema pealkiri: 

Minu poolt väike üleskutse: ärge vaielge kütusekulu üle linnasõidul. Mõjutegureid on liiga palju. Olen erinevatel aegadel ja erinevate sõidustiilidega saanud pea kahekordseid erinevusi ühe ja sama autoga.

Autor:  mart154 [ 17.02.2009 10:16 ]
Teema pealkiri: 

fueleconomyclub.ee ? :lol: :lol:

Autor:  rosenberg [ 17.02.2009 12:04 ]
Teema pealkiri: 

sellise auto juures ei tasu küttekulu vaadata , mina sain eelmise paagitäiega keskmiseks kuluks 30 sajale , sest sai parasjagu fun-itud masinaga ja piike katsetatud

Autor:  Rommi [ 17.02.2009 16:29 ]
Teema pealkiri: 

miks osta omale kiire/võimas masin mis sööb nagu elajas kui sa loed igat liitrit paagis.Pointless.Kõik oleneb ühest tegurist.Istme ja rooli vaheline tihend;)

Autor:  Reno [ 17.02.2009 17:52 ]
Teema pealkiri: 

kahjuks antud autol ei ole asi kinni vaid tihendis, sest ma arvan et jarmo vajutaks seda pedaali päris mõnuga ka jäärajal jne kuid selle asja juures on üks suur AGA ja seda on siis super hüper võimas käigukast, see ei kannata vabsee mitte mingisugust kriitikat ega vajutamist :-D

seega õige küsimus oleks miks osta selline võimas pill, kui seda ei saa isegi proovida ilma suuremate tagajärgetetta :lol:

aga no vähemalt on ägeda välimusega väikevenna auto 8)

Autor:  HoCi [ 17.02.2009 18:23 ]
Teema pealkiri: 

aa, sina oledki Jarmo venna EVO9'ga, kes mulle kunagi proovisõitu tegi, et näidata kuidas uuepoolne evo nagu labidaga selga lööks käiguvahetusel :) Impreza tundub kahjuks jah kuidagi maru nõrk auto olevat (ärge loopige nüüd kividega mind aga see on reaalsus).

Autor:  taxu [ 18.02.2009 15:41 ]
Teema pealkiri: 

Piisab tugevast sidurist ja suure kineetilise energiaga pöörlevast massist et käiguvahetusel labidaga saada. Mootori võimsus ei puutu siin asjasse.

Autor:  taxu [ 18.02.2009 15:48 ]
Teema pealkiri: 

Rommi kirjutas:
miks osta omale kiire/võimas masin mis sööb nagu elajas kui sa loed igat liitrit paagis.Pointless.Kõik oleneb ühest tegurist.Istme ja rooli vaheline tihend;)

Noh nii ja naa. Isegi vormelitel loetakse iga liitrit, mis sest et võtavad palju. Teiseks, eks võib muidugi parafraseerida seda tõde, et kui tahad head ja odavat, siis tuleb osta 2 erinevat- üks hea ja teine odav. Ehk siis konkreetsel juhul et üks on kiire aga õgard, teine uimane, kuid säästlik. Tänapäeval on autotööstus siiski püüdnud neid kahte poolt võimaluste piires ühitada. Ja see pole üldse paha ikkagi, kui saad rahulikult punktist a punkti b kulgeda minimaalsete kuludega. Kuid samas vajadusel äratad samas autos tema sisemise elaja ja raiud nii et tuli taga.

Autor:  Mihkel [ 18.02.2009 16:40 ]
Teema pealkiri: 

taxu kirjutas:
Piisab tugevast sidurist ja suure kineetilise energiaga pöörlevast massist et käiguvahetusel labidaga saada. Mootori võimsus ei puutu siin asjasse.

Noh "õige" labidaga selga effekt peab ikka ilma käiguvahetuseta tulema, kui boost üles tuleb, siis on mootor enamvähem talutav juba.

Autor:  HoCi [ 18.02.2009 16:44 ]
Teema pealkiri: 

Ei mõtle seda mineku "labida effekti" vaid seda, et selline rõve laksakas käib läbi käiguvahetusel, nagu midagi loksuks ilgelt kardaanil...ei oska seletada eriti hästi aga vast saate aru :) Peaks olema tavaline asi vist kardaaniga autol?!

3. leht 4-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/