TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Opel Vectra Turbo 1993.a Siim
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=2139
3. leht 5-st

Autor:  Robo [ 04.03.2007 20:53 ]
Teema pealkiri: 

No ma tegelt mõtlesin peaasjalikult kasutada just seda flantsi ja siis kõik need neli toru kohe flantsi juurest maha lõigata ja nurkka muutes kokkupoole suunata ,et turbo jääks ikka normaalsesse kohtta ;) :!: parim varjant oleks ikka see mille ma ennist välja tõin (Kuuno ja Marko autodel) - -siis muidugi oleks kasutada ainult flants :!: Mingi 500.- on mõtet maksta isegi siis kui ainult flantsi sellest kolldest kasutada - ega vesilõikkuseski odavamalt läbi saa :!:

Autor:  Siim [ 06.03.2007 19:11 ]
Teema pealkiri: 

Tekkis üsna lolli poolne küsimus.
Nimelt TOTALSEAL ei paku C20LE/C20XE mootorile kolvirõngaid. Tekkis küsimus, et kui on antud mõõdud (silindri läbimõõt (nt 86mm) ja rõngaste kõrgused (NT 1.5/1.5/3.0)) siis kas on ka määrav veel rõngaste pesa sügavus?
C20LET-le küll ei pakuta midagi, kuid täpselt samade mõõtudega on SR20DET-i rõngad

Total Seal
CR1064 (Classic Race)
4cyl
3.386 (86mm)
1.5/1.5/3.0

Mahle rõngad on C20LET ja C20XE-l samad, ehk teisisõnu NA ja Turbo on ühtedel rõngastel, selle pärast liigub mõte vähe paremate suunas, hindade vahe ka suht väike.

Nädalavahetusel peaks minu valdusse sattuma VDO "oldschool" kellad, mis on pärit kuni 87 aastani toodetud Audidest. Õlirõhu anduri suutsin ära lõhkuda mis autol küljes oli nii, et uus andur tuleb nii või naa sebida mis istuks VDO kellale.
http://www.zone.ee/819atp/album1/

Vaikselt on ka salong oma algset kuju saavutama hakanud. K.Postilt sain mõned vajalikud detailid ning mõned asjad leidsin Rene antud jupi hunnikust. Paar päeva tagasi vaatasin ka kapoti üle mis on ilma auguta. Kaopott täiesti korralik, nii et see praegune peal olev kapott hakab kevadel relakat ja keevitust saama. VT
Külmaga on andnud ka kapoti hüdrad otsa, mis ei jõua üleval hoida kapotti enam.

Autor:  Reims [ 07.03.2007 9:30 ]
Teema pealkiri: 

Kolbenschmidt -i rõngaid on ju küll saadaval ja nendel pole ju häda midagi

Autor:  Siim [ 07.03.2007 16:15 ]
Teema pealkiri: 

Reims kirjutas:
Kolbenschmidt -i rõngaid on ju küll saadaval ja nendel pole ju häda midagi


Ei oska kommenteerida,
On keegi nende rõngastega 1.5+bariga sõitnud?
Suurt isu seda mootorit rohkem käpida pole, tahaks et jääks viimaseks korraks see aasta vähemalt.

Autor:  Siim [ 11.03.2007 16:33 ]
Teema pealkiri: 

Keisei Racing suutis päevaga koju uksetaha ära saata KolbenSchmidt-i saaled ja kolvirõngad.
Nädalavahetus on üldiselt kulunud detailide puhastamisele (karter, rõngaste pesad, plokk, klapikambrikaas)
vartsi saab uuesti kokku laduma hakata mootorit.
Klapikambrikaas sai uue värvi veel ning auto veljed alla. 215/40 ZR17
Plokikaane tihendi hinna ning tarneaja saab teada esmasp. esindusest.

Autor:  Robo [ 11.03.2007 20:51 ]
Teema pealkiri: 

Ega sa ometi originaal kaanetihendit ei plaani vahele pista :shock: :?: märksõnaks "Cometic"
Ja ega see siduriketas seal piltidel originaalkatetega pole - kui on siis ei soovita seda kasutada - kui sa just kasti mahavõtmist ei taha harjutada :-D :!:
Edu.............Deiv

Autor:  tt [ 11.03.2007 21:11 ]
Teema pealkiri: 

Sellele kettale lasin ma isiklikult Pidurimeistris tugevad katted peale panna.

Autor:  Siim [ 11.03.2007 21:40 ]
Teema pealkiri: 

Robo kirjutas:
Ega sa ometi originaal kaanetihendit ei plaani vahele pista :shock: :?: märksõnaks "Cometic"
Ja ega see siduriketas seal piltidel originaalkatetega pole - kui on siis ei soovita seda kasutada - kui sa just kasti mahavõtmist ei taha harjutada :-D :!:
Edu.............Deiv


Ausalt öelda ma ei ole siiamaani leidnud ka põhjust panna Cometicu tihendit. Originaal ka metallist ning peab rõhku kenasti.
Ise asi kui Cometicu ja originaali hinna vahe mõtetult väike on siis langeb otsus Cometicu kasuks.

Autor:  Laisu [ 11.03.2007 22:34 ]
Teema pealkiri: 

Siim kirjutas:
Robo kirjutas:
Ega sa ometi originaal kaanetihendit ei plaani vahele pista :shock: :?: märksõnaks "Cometic"
Ja ega see siduriketas seal piltidel originaalkatetega pole - kui on siis ei soovita seda kasutada - kui sa just kasti mahavõtmist ei taha harjutada :-D :!:
Edu.............Deiv


Ausalt öelda ma ei ole siiamaani leidnud ka põhjust panna Cometicu tihendit. Originaal ka metallist ning peab rõhku kenasti.
Ise asi kui Cometicu ja originaali hinna vahe mõtetult väike on siis langeb otsus Cometicu kasuks.


vahest on originaalid paremad kui mingid aftermarketi omad, nt mk4 supra orig. kaanetihend pidi peajagu üle olema enamusest aftermarket toodetest. Loomulikult ei ole siis midagi mõelda kui originaal on mingi papijunn nagu enamusel.

Autor:  Mihkel [ 12.03.2007 0:37 ]
Teema pealkiri: 

Mul sesiab üks tutikas uuema OPEL-i turbonmootori metalltihend riiulis (pakendis).
Selle pidi kerge vaevaga saama LET-ile ka installida.

Autor:  Siim [ 12.03.2007 15:59 ]
Teema pealkiri: 

Mihkel kirjutas:
Mul sesiab üks tutikas uuema OPEL-i turbonmootori metalltihend riiulis (pakendis).
Selle pidi kerge vaevaga saama LET-ile ka installida.


Z20LET oma peaks see sul olema
1)pidi tugevam olema
2)selline tihend oli minu autol vahel ennem lahti kakkumist.
3)Tee mulle pakkumine privasse :)

Esindus magab igatahes, helistanud nad veel pole tihendi asjus.

Autor:  Robo [ 12.03.2007 18:54 ]
Teema pealkiri: 

See sinu originaal metalltihend on Mardil paigaldatud ----- originaal on tavaline papitükk nagu vabalthingaval mootorilgi !!!

Autor:  Siim [ 14.03.2007 17:53 ]
Teema pealkiri: 

Siiski uusi kolbe ka vaja, kulunud teised üsna palju.
Eriti just rõngaste pesad, mis on enam kui poole võrra lubadud mõõdust väljas. ( rõnga ja pesa vahe clearance peaks olema 0.12 MAKSIMAALSELT, alla .35 ei tulnud minu omadel ükski.)

Autor:  jannyy [ 14.03.2007 20:58 ]
Teema pealkiri: 

Mis firma kolvid tulevad?

Autor:  Siim [ 14.03.2007 21:38 ]
Teema pealkiri: 

jannyy kirjutas:
Mis firma kolvid tulevad?


Ei ole otsustanud

3. leht 5-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/