Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 04.06.2024 7:14

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 462 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 31  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
PostitusPostitatud: 27.08.2014 7:52 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Mul on valida ka suurema ja hõredama tiiviku ja avarama kojaga TDSi turbod aga ma lihtsalt ei viitsi järgmine aasta teha enam "võibolla töötab" lahendust. See mootor vajab tänu nukkvõllile ja ITBdele vabamat hingamist ja kõrgemat surveastet. Tõstan seda vähemalt ühe ühiku kui mitte poolteist. Ja siis lähen turbodega pigem suurest väiksemaks kui väiksest suuremaks....seda siis ühe turbo näol sest ma kuulsin seda response vahet ja tundsin mineku vahet ning ei tahaks teda kuidagi piirata, mida need 2 väikest turbot igal juhul teevad. Mulle meeldiks ikka nii, et wastegate ei pea olema lahti, et mootor saaks oma vabalthingava hobused välja pressida.....Eks praegu teeb ka karuteene see, et väljalase on valesti paaritatud ja kui ühes silindris lõpeb väljalaske takt siis naabersilindris see algab kuid kangema nukkvõlli tõttu on kattuvus sisselaskega suurem ja põlenud gaase sisaldav kollektorirõhk mis ületab turborõhu surub end tagasi silindrisse....üsna detoaldis ja jõuvaene kooslus.
Bmw 524 ja 525 turbod on kui öö ja päev. 524 oma oli mul 1600sel peal ja vedas end alles 3500 juures tööle olles väga sarnane saabi turboga....525 oma on aga väga miniatuurne selle kõrval. 525 oma tundub mulle selline hübriid mida kõlbaks ka pagasnikusse paigaldada sest sealmaal on gaasid jahtunud, mahtu vähem kuid külma osa toodab tublisti et pikka toru pidi ette suruda :) IAT oli nendega üllatavalt madal. 1 bariga oli ilma vahejahutita IAT umbes 10-20c kuumem kui välisõhk ja 2 bariga ca 40c kuumem kui välisõhk.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
PostitusPostitatud: 27.08.2014 18:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Siin 1 näide kui erinevad võivad olla ühe ja sama auto pealt tulnud turbod:
Pilt
Minul olid peal siis need tihedama labaga 5mm väiksema rattaga turbod kartuses, et teised ei tule ehk järgi :-D
Tiivikute järgi ütleks küll, et panen teised peale ja mure murtud.....Siiski arvan, et probleem on kojas ja mitte niivõrd turbiinirattas. Uurisin siis erinevaid kodasid mis mul on ja pildistada küll nii sugaval avas ei saanud kuid enne kui gaas pääseb sealt soonest tiivikuni ja tekib nö vaba ruumi viiakse kogu gaas nii väiksest avast läbi kui mu pöial. Absoluutselt ei imesta, et mootor ei jaksa käia niiviisi. Ma saan aru, et gaasi liikumiskiirus on vaja muuta suureks, et võllile pöördeid anda kuid seal turbo kojas viiakse ristlõike pindala umbes 7cm pikkuse osaga liialdamata 7-8 korda väiksemaks.....tundub veidi liiga järsk......Malm on sealt küll päris paks kuid portida ma neid ei viitsi.....võtan ikka moto maha sest 13sept peaks teise "talverallika" kere kätte saama :) Tolle auto teeme kergeks ja võiks 600ga midagi kaaluda stiilis 200 esisillal ja 400 tagasillal (Tollel ka IRS vedrustus mis peaks aitama jõudu lumme ja jäässe suunata :)
Ratastelt loodan 20+kg alla saada.
Klaasid pleksist 15-20kg
Kere pole laiemaks keevitatud ja puuduvad ka astmelauad 15-20kg
Esiots on ära lõigatud ja kapott + esitiivad tuleb monoliitne klaasplastist tükk = 20kg
Vaipa ja läpprarit pole sinna kah vaja.....turbod minema....sisselaske plenumid, torud jne = 15-20kg

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
PostitusPostitatud: 03.01.2015 22:50 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Võib vist "turbo" clubi teema kinni panna kuna vähemalt aasta ma ülelaadimisele ei mõtle kuna uus süda on S8 pealt pärist 340HP / 420Nm

Pilt

ka kast ja poolteljed saavad nüüd tugevamad ja igast lammutusest leitavad. (Koos mootoriga tõin diisli 6se manuaali ) Topin tuppa ära....teen silla valmis ja kui kuidagi jõu maha saab mõtleb alles ülelaadimisele.

Miks V8? sest see plaan on mul peas keerelnud 3-4 aastat kuid olen igasugu prügiga oma aega raisanud. Õhkjahutuse puhul imponeeris mind olematu kaaluga sõidetavad ajad stiilis 200kw NA ja 10s aga reaalsus on see, et müüsin oma ühe mootori ja kolme mootori jagu juppe hinnaga, mille eest saaks 2 tk S8 mootoreid + käigukasti kuid selle jaoks see 100% turvaline stock jõud mida ma püüdsin eelajaloolisest "mootorratta" mootorist kätte saada.

Auto kaalus vana mootorig 720kg seega oleks uuega tore 8xx (kasvõi 899) aga kuna nüüd tuleb ilmselt ka turvakaar siis ilmselt lähen veidi lõhki ja auto saab kaaluma 9xx (Loodan et siis vähemalt koos minuga)

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
PostitusPostitatud: 03.01.2015 22:59 
Eemal

Liitunud: 23.02.2006 17:50
Postitusi: 190
Asukoht: Tartu
Ma ei tea kuidas selle s8 mootoriga on, aga s6 ja üldse c5 kerega a6 4.2 jube kehvakesed. Neil kuluvad juhtpuksid ja klapid tükivad murduma. Minu käe alla vist lausa 5tk selliseid juhtunud. Soovitan uurida selle s8 mootori kohta ka, et kas neil esineb sama probleemi ja kui vaja siis eoses need välja vahetada :)

_________________
e36 compact 2jz


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
PostitusPostitatud: 03.01.2015 23:02 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitusi: 495
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
PostitusPostitatud: 03.01.2015 23:10 
Eemal

Liitunud: 26.06.2008 10:40
Postitusi: 226
Asukoht: tartu
:burn

Kui juba 4 aatat oled mõelnud ja kalkuleerinud siis kindlasti nende turbode lisamine on kõige väiksem probleem. Isiklikult arvan, et sa sööd oma sõnu turbo asjus ja võta juba kohe käsile ja ehita siis 1. korraga turbo V8 sest ruumi on seal mehiselt ja kui kardad, et pidamine kaob täielikult siis maha saab alati keerata :D NA-l aga juurde lihtsalt ei saa keerata, kui peaksid soovima ja pead otsast ehitama hakkama. Paljud projektid seisavad, ega siis sellepärast veel teemat kustutama pea, kui HETKEL turbot pole.

Jõudu tööle
Heikki


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
PostitusPostitatud: 03.01.2015 23:19 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
redline kirjutas:
Ma ei tea kuidas selle s8 mootoriga on, aga s6 ja üldse c5 kerega a6 4.2 jube kehvakesed. Neil kuluvad juhtpuksid ja klapid tükivad murduma. Minu käe alla vist lausa 5tk selliseid juhtunud. Soovitan uurida selle s8 mootori kohta ka, et kas neil esineb sama probleemi ja kui vaja siis eoses need välja vahetada :)


Loodan siis sellele, et Puhmas sõitis 2 aastat drifti ainsagi sellise probleemita. Piiraja oli tõstetud 7400le ja 220kw mootorisse olid pandud vsit 250kw mootori nukad ja klapid (need on erinevad, kuna sellel 250kw isendil on sisselaske klapid mehhaaniliste tõukuritega) iseenesest on see Lemansi sidemetega mootor mis 220nese edasiarendus kui ma ei eksi. Ja kui lähebki katki maksab lammaris uus süda samapalju kui mul eelmisesse mootorisse se nukkvõll maksis :-D 246 ja 265 kw 5 klapi tehnikas mootoritest peetakse teda oluliselt paremaks nii mitmeski osas.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
PostitusPostitatud: 04.01.2015 0:18 
Eemal

Liitunud: 08.06.2014 9:41
Postitusi: 11
Kas sobiva hooratta said ka mootoriga kaasa? Nende 32 klapiga v8 swappide osas on just see 10 poldiga hooratta leidmine kõige raskem/kulukam.

_________________
Competition Quattro


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
PostitusPostitatud: 04.01.2015 10:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Ei saanud. Manuali hooratta kohta ma ei taha isegi teemat teha sest nii naiivne ei saa olla, et lihtsalt lähen ja ostan sellise asja :D
olen kuulnud VR6 hooratta sobivusest kuid pole kontrollinud
olen kuulnud, et 40 klapise vänt sobib sisse ja sinna R5 hoorattad
olen kuulnud, et tehakse automaadi "ratta" külge kontaktpind

Arvan, et kaalun seda viimast ja kui vaid kasti sisse mahub kasutaks ära oma nurgas seisvad nissan 300zxi keraamilise kettada sidurid (240mm) Kui see variant ei toida uurin vast esimest....

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
PostitusPostitatud: 04.01.2015 12:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
A6 4.2 mootorid on totaalselt erinevad A8/S8 omadest, mis puudutab D2 põlvkonda. Uuemad 5v mootorid pole nii head enam.

VR6 hooratas ei sobi sinna otse. VR6 hooratast saab kasutada selleks, et treida sealt ebavajalik ära ja kuna see on samuti 10 poldiga, siis istutada see automaadi flexplate'i otsa. Kaks auku ei ole kohakuti, need tuleb sobitada.

Või leida S8 manuali hooratas.

40V väntvõlli korras mootorisse istutama hakata on mõttetu ettevõtmine, pealegi läheks see kallimaks kui suvaline VR6 hooratas leida.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
PostitusPostitatud: 04.01.2015 13:19 
Eemal

Liitunud: 15.01.2005 1:15
Postitusi: 244
Asukoht: Tallinn
250kw (AQJ) ja 265kw (ANK) 5klapilistel mootoritel on tegelikult nõrk koht ketipingutid/nukaketid, mis siis vastavalt kulumisastmele sisselaske nuka korralikult hiliseks jätavad ja kui asi väga kaugele lasta, siis võivad tekkida juba klappide probleemid jne. Isiklikult pooldan 5v 265kw mootorit, kuna neid käealt läbi käinud üle kümne, tegu siiski tunduvalt kaasaegsema mootoriga minu silmis....garage siiani varuosi/mootoreid täis kui kunagi peaks midagi vaja olema 5v-le. Tõsi, on küll keerukam ja kulukam, kuid tänu sisselaske nuka VVT-le saab väänet sujuvamaks, eriti madalamal pöördel, lisaks on võimalus ka kasutada RS6 juppe 40v-l bolt-on turbo lahenduse puhul. Samas kui tahta töökindlalt rajal paugutada enamasti kõrgel pöördel, siis tuleb tunnistada et 250kw 32v on tõesti parem 5v-st, vähem liikuvaid osi kaane all.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
PostitusPostitatud: 04.01.2015 13:23 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Pesin ploki puhtaks ja juhhuuuu.....ülelend....tavalise A8 mootor :-X
ABZ koodiga egk siis 94-99a A8 ja 220kw
Müüjaga sai korduvalt räägitud teemal, et kas on kindlalt 250ks ja S8 mootor.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
PostitusPostitatud: 04.01.2015 13:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.01.2008 23:16
Postitusi: 259
Asukoht: Tallinn
mitsu_manic kirjutas:
Pilt


Double that!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
PostitusPostitatud: 05.01.2015 1:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
Müüjalt peksa nüüd pisut vaheraha tagasi. Küll saab sellest 220kw mootorist ka asja, kui väikese ülerõhu all käima panna :)
Kui selle teema siiski kinni peaksid panema, viska link, kust tegemisi edasi saaks jälgida.

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
PostitusPostitatud: 05.01.2015 9:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Mina ei hakka ise seda teemat sulgema sest tegelikult ei ole ta vabalthingav vast üle aasta....maksimum kahe ma pakun. Kui moded seda soovivad siis palun. Olen tema ülelaadimises nii kindel, et ei hakka praegu isegi korralikku väljalaset tekitama ja kasutan originaali (Kusjuures ka seal on runnerid eraldatud erinevalt bmw V8sast. Ma lihtsalt ei oska ühe korraga ja lõpuni valmis teha ning nautida....tahan ikka NA V8sat tunda sel kerel veidi. Veidi autot õppida ja saada ta juhitavaks, pidurdavaks jne.

Pesin mootori korralikult puhtaks ja ühildasin mõõtmiste tarbeks ka käigukastiga. Veendusin ka selles, et mu 240mm nissani sidurid sinna mitte kuidagi ei sobi.

Pilt
Pilt

Pooltelje tsentrist mootori esimese otsani on vähem kui 70cm....seega on istmeni ca 20 cm miks ma tema mahtumises kindel olin tulenev sellest, et kunagi väga ammu oli mul üle audi R5 turbomootor mida ma sinna mõõtsin :-D ja too oli pmt täpselt vastu istet
Tirisin veidi laiali ka originaal juhtmestikku ja eraldasin sealt ühe aju, miski releekarbi, ühe kaitsmepesa ja mitukümmend meetrit kaablit.....vähemalt veerandi juhtmestiku kaalust. Ja tulemus on suht arusaadav ja minimaalne. Arvestades, et seal on ka 8 pihusti ja 8 süütepooli, 2 lambda, 2 deto anduri jne otsad siis võiks öelda, et pistikuid on üsna vähe. Ilmselt oleks neid poole rohkem 40v mootori korral.

Pilt

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 462 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 31  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 19 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11