Siin 1 näide kui erinevad võivad olla ühe ja sama auto pealt tulnud turbod:
Minul olid peal siis need tihedama labaga 5mm väiksema rattaga turbod kartuses, et teised ei tule ehk järgi
Tiivikute järgi ütleks küll, et panen teised peale ja mure murtud.....Siiski arvan, et probleem on kojas ja mitte niivõrd turbiinirattas. Uurisin siis erinevaid kodasid mis mul on ja pildistada küll nii sugaval avas ei saanud kuid enne kui gaas pääseb sealt soonest tiivikuni ja tekib nö vaba ruumi viiakse kogu gaas nii väiksest avast läbi kui mu pöial. Absoluutselt ei imesta, et mootor ei jaksa käia niiviisi. Ma saan aru, et gaasi liikumiskiirus on vaja muuta suureks, et võllile pöördeid anda kuid seal turbo kojas viiakse ristlõike pindala umbes 7cm pikkuse osaga liialdamata 7-8 korda väiksemaks.....tundub veidi liiga järsk......Malm on sealt küll päris paks kuid portida ma neid ei viitsi.....võtan ikka moto maha sest 13sept peaks teise "talverallika" kere kätte saama
Tolle auto teeme kergeks ja võiks 600ga midagi kaaluda stiilis 200 esisillal ja 400 tagasillal (Tollel ka IRS vedrustus mis peaks aitama jõudu lumme ja jäässe suunata
Ratastelt loodan 20+kg alla saada.
Klaasid pleksist 15-20kg
Kere pole laiemaks keevitatud ja puuduvad ka astmelauad 15-20kg
Esiots on ära lõigatud ja kapott + esitiivad tuleb monoliitne klaasplastist tükk = 20kg
Vaipa ja läpprarit pole sinna kah vaja.....turbod minema....sisselaske plenumid, torud jne = 15-20kg