TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Toyota GT4 ST185 (müüdud)
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=12290
20. leht 26-st

Autor:  LordVampire [ 10.01.2017 21:18 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Kas kellegil on seda "AfreshTiny" programmi. Saab äkki maili peale saata või miskit?
VEMS -i kodulehel on aint vemstune mis peaks kõik ära tegema ja vana versiooni ära uuendama. AfreshTiny enam pole kuskil....
http://www.vems.hu/wiki/index.php?page=AfreshTiny


AINULT et see krdi vemstune, connectib ära, aga ei hakka toimetama, ütleb et näidikul/kontrolleril liiga vana firmware.
Pilt

Muidu mingi vana "mega tune" vmt oli seal... üks vanemaid. 2007 äkki, connectis ära ja see näidas et kui sensor väljas siis O2% on 20,3 . tegelt peaks vist 20,9 peal olema. Et ega ma ei tea mis selle AfreshTiny-ga teha saab, kui widebandi saaks sellega ära kalibreerida oleks küll ok. Nii et õlled minupoolt kui kellegil on programm, mis ära connectib ja saab widebandi ära kalibreerida.

Autor:  Mihkel [ 10.01.2017 21:33 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

ES-Racingu stend näitab nii ratta, kui mootori numbreid (läbi aeglustuse mõõtmise nagu Bosch stendid juba väga ammu).
Näide mu enda auto ES-Racingu dynosheetist (punane mootori hp, roheline ratta hp, sinine pöördemoment):
Pilt

Mis segukella puudutab, siis sul ilmselt väga firmware seal.
Tarkvara, millega kellale ligi saad on mälu järgi ikkagi VemsTune.
MegaTune on Vems-i puhul sama vana tarkvara nagu auto millele see kell installitud on :)

Autor:  jeff01 [ 10.01.2017 21:34 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Peep Päädam ehk Raceboy aitab Sind kindlasti. Lappan homme oma kolm arvutit läbi, ehk on soft alles kusagil (Suvel kasutasin viimati) kuid võiksid proovida viimase firmi pele laskmist ja siis connectimist.

mitsu_manic kirjutas:
Jeff01: otsi tegevust....
Ja jätkuvalt, ka aasta hiljem on VKM huumori võtmes. Ja kui sa irooniast aru ei saa, siis mine õpi kuskil.

Ära lahmi lammas, esitasin konkreetse küsimuse kuid keerad vastuse taas eitea kuhu nagu alati. Koolipink oli rohkem Sinu rida.

Autor:  jeff01 [ 10.01.2017 21:37 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Mihkel kas seletaksid veelkord seda veermikukulude arvutanist. Ega mitte ometi gaasi maha lastes alustata veeretakistuse mõõtmist? Ehk, et mõõdetakse siis kui differ töötab vastupidi ja koormus on kümneid kordi väiksem?

Autor:  Mihkel [ 10.01.2017 21:45 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

jeff01 kirjutas:
Mihkel kas seletaksid veelkord seda veermikukulude arvutanist. Ega mitte ometi gaasi maha lastes alustata veeretakistuse m66tmist?

Füüsikaliselt korrektset seletust küsi otse Samvel-ilt aga antud pingiga nagu ka kahe Bosch-i pingiga kus ma käinud olen
pannakse peale tõmmet auto vabakäigule ning lastakse rullidel vabalt intertiga maha pidurduda (ilma auto pidurit kasutamata).

Antud graafikul on ka ilmekalt näha, kuidas veermiku kadu ei ole fikseeritud number vaid muutub koormusega.
Ehk siis lihtsalt mingi protsent otsa panna rattatulemusele on väga umbkaudne, kuid samas hädaga võrreldav number.

Autor:  jeff01 [ 10.01.2017 21:56 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Jah, erineval veermikule mõjuval koormusel on kadu kindlasti erinev nagu graafikult ka paistab. Täiesti usutav. Pigem küsimus selles, kuidas diffri ja käiguhammasrataste veeretakistus muutub seoses vägasuurte jõudude mõjudes.
Diffri ühtpidi jõuga vedamine ja diffriga väikese koormuse pidurdamine on kindlasti väga erineva energiamuundumisteguriga. Reaalselt 1 tegevus ajab mõnel juhul õli 10 tõmbega keema

Autor:  LordVampire [ 21.01.2017 13:57 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Uus lamda küljes ja näidud samad. Nii et ei olnud vigane andur.
Helistasin eelmisele omanikule ja no kütuserõhu keeramisega läks heaks. 3bar üldiselt võiks arvata et peaks ok olema... aga ju siis ei olnud. Kütuse rõhk on nüüd alla 4 bari natuke. Segu on 11,8@2bar. Eks peenem häälestamine pingis. Väga ei paarutand vale seguga, pikalt ei lasnud kordagi... ei saandki lasta, polnud ju sidurit :) ... ehk ei teinud väga kurja aga noh ei tea. praegu toimib igaljuhul. Tellisin endoscope-i ka igaksjuhuks... et mootori sisse piiulda, visuaalselt vähemalt....
Sidur ka tundus et hoiab nüüd.
Bosch-i double palatinum küünad aint ei toimind. Vahetasin vanad tavalised NGK-d tagasi, nendega toimib. Peab vaatama seda küünla asja veel.
Nüüd jääb oodata millal vband-id jõuavad ja kati alla kruttima üv jaoks.

Autor:  LordVampire [ 21.01.2017 18:34 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Kuna wideband teemaks, siis tekitasin näidikule vähe parema koha ka kui kindalaegas.

Pilt

Autor:  jeff01 [ 22.01.2017 9:57 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Suht uskumatu, et nii lahja seguga käis ja katki ei läinud. Kui minupärast uue lambda ostsid võid selle mulle ära myya. :bb Tegelesin üleeile miski evo tehnikaga Coldi keres ja seal oli leedukate seade selline, et segu hoiti lambda järgi emuga kuni 2,4 barini :-D relaalne tabel oli aga piisavalt mööda, et kui katkise (lahjat näitava) lambda kontrolli välja lülitasin ei olnud võimalik ilma hüppamata kulgeda ja kuna boosti juhiti open loopis siis segu õigeks pannes oli see kohe overboost protectionis. Kusjuures turbo äratamiseks kasutati kuni -6 kraadi syytenurka :D Ju ma nii võhik seadistaja, et sellistst asjadest aru ei saa kuidas evost 400kw võtma peab.

Autor:  LordVampire [ 22.01.2017 13:34 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Kui enda ehitatud ei ole asi siis ei oska kõike arvata kohe. Eks ma pean õnnelik olema, et enda pada kokku jäi. Tead kaua see Leedukate seadistus vastu on pidand/töötand nii?

Autor:  jeff01 [ 22.01.2017 14:12 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

See on väga imelik sest pada on koos seisnud kaua ja mitte dragil või drifti mõistes vaid osales ka fastlapil. väiksema hoo pealt neli värsket 265 michelini slikki tühja kui boost tuleb teisega :-D Koos seismise edu on sellel autol etanool + see, et süüde on detopiirist 5-8 kraadi kaugusel tegelikult. Küll saab maksimumi võtta kui kord uuesti pinki saab aga saatsin ta esialgu Mihkli jutule :-D
Kahandasin vaid veidi jõudu sest mina ei julgenud 2,4 bariga 0.8-0.82 lambda peale jätta ja lasin boosti vaid kahele...talveperiood ikkagi :D

Autor:  hents99 [ 22.01.2017 19:42 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Sul on ju EGT andur ka. Selle järgi saadki teada, mis mootoris toimub.

Kas lisaõhu juurdepääs lambdale on välistatud?

Autor:  LordVampire [ 30.01.2017 11:01 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Projekt ülevaatus: :-D

Eelmisest korrast kästi see "solgitoru" ära koristada tagant ja no ilmselgelt CO ei olnd ka korras ilma catita.
Ajas lausa naerma alla panekul viimase pütti uued dimensioonid ja hernepüssi suurune toru. Keevitasin ekstra ÜV meeste jaoks nikkel otsa ka sinna :-D Imelik on kohe kui auto nii vaikne... väike kõmin ikka on, aga väga harjumatu :-D ... ühesõnaga, mul oli veel varus kuuskant võti millega vajadusel bens kinni keerata, aga ei läinud vaja. Olid näidud ilusti paigas niigi. Tehtud, olemas, Super!

Pilt

Autor:  cb4_335 [ 30.01.2017 11:18 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Nii lihtsalt läks? :)

See ei huvitanud, et turbo 4x suurm ja jube palju läikivaid torusid on?

Aga väga hea, ma siis tean mida omal pean tegema. :-D

Autor:  LordVampire [ 30.01.2017 11:30 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

"Solgitoru"(viimane pütt) häiris kohe kindlasti neid esimesel korral kõige rohkem, oli nagu punane värv härjale :-D ei jõudnud neid kommentaare ära kuulata... :-D Ilma CO-ta ka pikka juttu ei ole, see ka selge. Kapotti alla natuke ikka vaatasid kahtleva pilguga, aga CO oli paigas... mis seal siis ikka... Mootor pole ju teistpidi vahele pandud. Ei suitse. tulemüüri pole keegi näppind. Tuled, pidurid kõik töötavad, uued piduritorud. Korralikud rehvid ja sillad tihedad. Kui rajal 180kh/h külg ees saab sõidetud, vast 50-ga tänaval saab ka sõidetud. kõik ilus ju, töötab ilusti..

20. leht 26-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/