TurboClub http://foorum.turboclub.ee/ |
|
Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85 http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=5292 |
19. leht 24-st |
Autor: | Dc85 [ 13.06.2013 22:10 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85 |
Tänud! arxman kirjutas: ...ja kui antud üritusel teises voorus näed oma tahavaatepeeglis noort suurte päikeseprillidega nolki(loe: hästi säilinud 85a. väljalaskega noormeest) Nissan Primeraga |
Autor: | Astrona [ 17.06.2013 10:55 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85 |
Dc85 kirjutas: Boosti on ~1.85 bari. Vaatasin viimast logi. Boostiga selline jama, et väreleb 1.80-1.90bari. Sellest ka see "surge" heli mida kunagi kireldasin. Aru ei saa miks see tekib?! Logisse tõmbabki sakid sisse alates 1.75-1.80 barist. Pole seda heli küll kuulnud, aga jutujärgi arvan, et mingi lõdvik peeretab. Turbol seal üsna kitsas, aga ei usu, et seal turbo ees õhk kannakat tehes sellise hääle tekitab. Ja ei tahaks ka usukuda, see rõhukõikumine on vahelejätmisest, kuna number oli hea, pigem see ikka boostileke. |
Autor: | Robo [ 18.06.2013 12:39 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85 |
Kle. vana , sa ise peeretad . Ära risusta teiste teemasi oma fantaasiatega . Tahaks rahulikult foorumit lugeda . Mine tegele oma trigger erroritega Deivid |
Autor: | Astrona [ 18.06.2013 13:12 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85 |
Robo kirjutas: Kle. vana , sa ise peeretad . Ära risusta teiste teemasi oma fantaasiatega . Tahaks rahulikult foorumit lugeda . Ei viitsi isegi välja mõelda, mis fantaasiad sul on. Sul masinal pole vist kordagi lõdvik lekkinud nii, et otsast ära ei lenda.Mine tegele oma trigger erroritega Kirjeldasin ühe sõnaga kiiret gaaside väljumist nii, et keskkond hakkab spetsiifiliselt madalal sagedusel resoneerima, tekitades väga tuttava heli 1.8-1.9 pole väga suur kõikumine, sõltub, millega boosti juhid. 1 variant on ka, et karmim nukkvõll tekitab MAP-andurile müra ja keskmine boost on tegelikult stabiilne - sõltub kui kiired need kõikumised on. Mul näiteks väike filter MAP-voolikul vahel, igaks juhuks, et aju näiteks iga sisselaskeklapi kehvema sulgumise peale lolliks ei läheks. |
Autor: | Dc85 [ 18.06.2013 19:50 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85 |
Rahu rahu poisid http://www.youtube.com/watch?v=piiO1iORicQ Vähe veel liikuvat pilti. |
Autor: | janis [ 18.06.2013 22:00 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85 |
Ühel audil GT35R-iga samasugune rõhu värelemise probleem. |
Autor: | Dc85 [ 18.06.2013 22:27 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85 |
tekkis ka "surge´mise" hääl? |
Autor: | janis [ 19.06.2013 14:52 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85 |
konkreetset surge häält polnud. Elektrooniline rõhu juhtimine, rõhk kõikus ja tuli filtreid kasutada, et asja paremaks saada....väga heaks igal rõhul ei saanud. Rõhu signaal on sakiline (kuni 0,1 bar) ja on sõites häiriv. Kasutusel oli kõige väiksem kuumakoda. |
Autor: | Dc85 [ 25.08.2013 14:12 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85 |
289km/h OMC II 2013 1. katse: 1km peal 266 ja lõpp läks piirajasse 8000rpmi, pidi maha laskma ja tulemus 274km/h. Teiseks sõiduks tõstsin piirajat. 2. katse: 1km peal 262 ja miilil 289km/h - km tulemus halvenes ja lõpp sai ka kindlasti kannatada kuna 3 voi 4 käigu peal tõmbas siduri korraks libisema. |
Autor: | Maik [ 25.08.2013 15:19 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85 |
Sul peaks vist 600+ hp seal olema kirjas pigem :P Aga jah,kiire. Esimesed 3 käiku käisid küll tühja. |
Autor: | jeff01 [ 25.08.2013 15:49 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85 |
Tegelikult ei peaks...600ga sellises keres sõidab 300ni ära kui ülekanne lubab ja kotermanne pole. aga 289 on juba selline number mis sellise kerega enam minu mõistus kokku ei suuda panna :D Kilomeetri kiirus kah päris haige arvestades, et 3 käiku pole pidamist ning siis käib veel sidurisse kah Tubli tulemus. |
Autor: | Maik [ 25.08.2013 15:55 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85 |
Nagu aru saan siis preagu piirabki ju ülekanne 300 sõitmist,mitte jõud... 373kw auto sai 1km peale vaid 229km/h parema pidamisega....seega jõudu ju peab olema tunduvalt rohkem.. rada sajaga esimest korda läbi sõites pakkusin,et päris hull võib olla üle 200 seal sõita,aga polnud häda midagi tegelt. |
Autor: | Dc85 [ 26.08.2013 14:36 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85 |
Öö vastu võistlust läks teine kast alla ka, kuna paar päeva tagasi vahetatud kast otsustas taas 3nda käigu hüljata. Selle kastiga on kiirused tiba teised. 275 oli vana kastiga 7600rpmi. Nüüd 289 oli umbes 8100rpmi. Piiraja on 8500 peal. Ülekanne veel ei sega 300ga sõitmist :D Lennuväljal pidurdamine ka mingit probleemi ei tekitanud, olgugi, et ketas kõigest 257mm läbimõõduga. Tulemus tuli üsna magus, arvestades seda, et öösel sai 2.5 tundi magada ja mingit erilist seadistamist teha ei jõudnudki. Sügise poole võtame tee dynosse, et oletustele mingi vastus saada. Kui Liguri pingis hakkavad numbrid 6´ga nagu enamus ka ennustavad, siis olen ülimalt rahul! Edit: mõned videod OMC´lt http://www.youtube.com/watch?v=JeH8VdAb7QY&feature=share http://www.youtube.com/watch?v=tjs7-ZmJe7Y |
Autor: | Dc85 [ 08.10.2013 17:55 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85 |
SR lõpulaks |
Autor: | ott5 [ 09.10.2013 9:33 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85 |
ja 1/4 lõppkiirus? |
19. leht 24-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |