TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Audi 90T Driftprojekt HP
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=3862
19. leht 25-st

Autor:  tann15 [ 22.03.2009 2:23 ]
Teema pealkiri: 

V8 :o
Oii jh :-D see peaks driftima küll hakkama :)

Autor:  Tan [ 22.03.2009 3:49 ]
Teema pealkiri: 

Kas tõesti läheb 4,2 vahele?

Autor:  rosenberg [ 22.03.2009 17:10 ]
Teema pealkiri: 

V8 mis v8 Henri mainis et kui jõudu väheks jääb lükkab kaks vilet ka peale

Autor:  RB26DETT [ 23.03.2009 1:22 ]
Teema pealkiri: 

4.2 V8 Audi S4-jalt.

Autor:  Greatmaster [ 23.03.2009 8:42 ]
Teema pealkiri: 

Kas selle V8 mootoriga kaalujaotus väga paigast ei lähe?

Autor:  Silwer [ 23.03.2009 10:50 ]
Teema pealkiri: 

Ma ei usu et läheb. See mootor lühem kui R5 ja ka alu plokil.

Autor:  HP [ 23.03.2009 11:01 ]
Teema pealkiri: 

Silwer kirjutas:
Ma ei usu et läheb. See mootor lühem kui R5 ja ka alu plokil.

Tegelikult on nii et V8 on kergem kui R5 oma kõikide lisavidinatega mis turbotamise juurde käivad.
Loodan et ülejäänud Foorum ei pahanda kuna esialgu turbot ei tule. Kuid tuleviku plaanides on turbotamine ikkagi olemas ka selle V8 mootoriga.

Autor:  HP [ 23.03.2009 11:03 ]
Teema pealkiri: 

Siia poole liiguvad saksamaalt Bilstein B8 amortisaatorid ja peagi saavad tellitud vedrud 7"pikkad 60mm siseläbimõõduga ja 500lba jäikusega ees ja 400lbs taga.
vedrutele teen ise keermetega toosid et saab kõrgust reguleerida.
Ära tarvis otsida ka tagumised powrfleks kiigepuksid ja stabilisaatorivarda puksid.
Mootoriga on keerulised lood. Lähemal uurimisel selgus et silindriseinad lootusetult kulunud ning nikasiiliga karastatud pinnast on järel ainult mälestus. Seega läheb plokk hülsimisse sisse lähevad mosse malm hülsid
Sebitud said veel motosse teised kolvid mis surveastme 12.5-1 tõstab nig parema voolavusega väljalaske kollektorid audi vanemalt V8 mootorilt.

Autor:  hents99 [ 23.03.2009 11:08 ]
Teema pealkiri: 

Isegi uurisin mõni aeg tagasi R6 malmplokk vs alu V8 kaalu - omalgi suvel plaan vahetada 190E mersul 3.2 R6 mootor 5.0 või 5.6 V8 vastu, kaalujaotuse huvides.
Edit: Häda muidugi käigukastis, kuna MB`l pole manuaalkasti V8 otsa, tuleb mõni odav kast (nt corvette 6-speed) otsa aretada.

Audil õnneks selliseid probleeme pole ja performance kola liigub lademetes.

Autor:  Joel [ 23.03.2009 11:35 ]
Teema pealkiri: 

Minu leitud info kohaselt on V8 ikka karvakese raskem kui turboga R5 (a la 215 kg vs 200kg), kuid selle kompenseerib kuhjaga mootori lühidus + aku pagassi kolimine. Minu Kuubik istub V8'ga täpselt samal kõrgusel nagu enne ilma turbota 20v R5'ga, juhitavuses pole samuti midagi negatiivset märganud. Karteripõhi on ainult paar-kolm cm madalamal, mis driftiauto jaoks ei ole teema. Vanad Audi 5-, 6- ja 8-silindrilised plokid on kõik sama poldivalemiga, ehk kastivalik on suur ja lai...

Autor:  tann15 [ 23.03.2009 12:09 ]
Teema pealkiri: 

Kus on HP´l hakkamist ja viitsimist tegeleda :) loodan et auto saab varsti valmis :bb

Autor:  mart154 [ 23.03.2009 14:48 ]
Teema pealkiri: 

Lisaks, minuteada lükkab Henri seda mootorit omajagu salongi poole kah :)

Autor:  tann15 [ 23.03.2009 14:52 ]
Teema pealkiri: 

Seda mainitud juba eespool 8)

Autor:  tonny [ 23.03.2009 22:00 ]
Teema pealkiri: 

Tann, see ei ole sr siin, sa ei pea postituste arvu meeleheitlikult kasvatama, medalit sulle keegi selle eest ei anna, ka ei pea sa minu postitusele vastama, mis on sul peale selle lugemist 100% plaanis.


Henri, kuidas lahendad roolivarraste ja roolilati paigutuse kui liigutad kasti ja mootorit tahapoole?
Pidurivõim?
Väljalase?
Kummast otsast/kuidas lühendad kardaani või leidsid mõne sobiva pikkusega?

Autor:  HP [ 23.03.2009 23:34 ]
Teema pealkiri: 

tonny kirjutas:

Henri, kuidas lahendad roolivarraste ja roolilati paigutuse kui liigutad kasti ja mootorit tahapoole?
Pidurivõim?
Väljalase?
Kummast otsast/kuidas lühendad kardaani või leidsid mõne sobiva pikkusega?


Roolivarraste asendiga ei võta eriti midagi ette. liigutan nii palju tahapoole kui kannatab.
Pidurivõimendit ma lihtsalt ei kasutagi.
Väljalake teen ise kuni sillatalani sealt edasi s2 summuti.
Gardaani teen kokku b3q ja c3g kardaanist kasutades ühe esimest teise tagumist osa.

19. leht 25-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/