Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 23.05.2024 8:26

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 361 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 25  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22.03.2009 2:23 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.11.2008 21:27
Postitusi: 210
Asukoht: Soome/Eesti
V8 :o
Oii jh :-D see peaks driftima küll hakkama :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22.03.2009 3:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2007 20:48
Postitusi: 48
Asukoht: EST - GER
Kas tõesti läheb 4,2 vahele?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22.03.2009 17:10 
Eemal

Liitunud: 01.03.2007 14:03
Postitusi: 69
Asukoht: Võrumaa
V8 mis v8 Henri mainis et kui jõudu väheks jääb lükkab kaks vilet ka peale

_________________
S4 2,7 BiT ja Impreza wrx Sti Type Ra


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.03.2009 1:22 
Eemal

Liitunud: 25.06.2008 22:08
Postitusi: 19
Asukoht: Eesti
4.2 V8 Audi S4-jalt.

_________________
RB26 Pwns!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.03.2009 8:42 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.03.2006 21:10
Postitusi: 30
Asukoht: Võru
Kas selle V8 mootoriga kaalujaotus väga paigast ei lähe?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.03.2009 10:50 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 20:12
Postitusi: 664
Ma ei usu et läheb. See mootor lühem kui R5 ja ka alu plokil.

_________________
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.03.2009 11:01 
Eemal

Liitunud: 04.02.2007 11:01
Postitusi: 360
Asukoht: Võru
Silwer kirjutas:
Ma ei usu et läheb. See mootor lühem kui R5 ja ka alu plokil.

Tegelikult on nii et V8 on kergem kui R5 oma kõikide lisavidinatega mis turbotamise juurde käivad.
Loodan et ülejäänud Foorum ei pahanda kuna esialgu turbot ei tule. Kuid tuleviku plaanides on turbotamine ikkagi olemas ka selle V8 mootoriga.

_________________
BEST ET11.051@207km/h


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.03.2009 11:03 
Eemal

Liitunud: 04.02.2007 11:01
Postitusi: 360
Asukoht: Võru
Siia poole liiguvad saksamaalt Bilstein B8 amortisaatorid ja peagi saavad tellitud vedrud 7"pikkad 60mm siseläbimõõduga ja 500lba jäikusega ees ja 400lbs taga.
vedrutele teen ise keermetega toosid et saab kõrgust reguleerida.
Ära tarvis otsida ka tagumised powrfleks kiigepuksid ja stabilisaatorivarda puksid.
Mootoriga on keerulised lood. Lähemal uurimisel selgus et silindriseinad lootusetult kulunud ning nikasiiliga karastatud pinnast on järel ainult mälestus. Seega läheb plokk hülsimisse sisse lähevad mosse malm hülsid
Sebitud said veel motosse teised kolvid mis surveastme 12.5-1 tõstab nig parema voolavusega väljalaske kollektorid audi vanemalt V8 mootorilt.

_________________
BEST ET11.051@207km/h


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.03.2009 11:08 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Isegi uurisin mõni aeg tagasi R6 malmplokk vs alu V8 kaalu - omalgi suvel plaan vahetada 190E mersul 3.2 R6 mootor 5.0 või 5.6 V8 vastu, kaalujaotuse huvides.
Edit: Häda muidugi käigukastis, kuna MB`l pole manuaalkasti V8 otsa, tuleb mõni odav kast (nt corvette 6-speed) otsa aretada.

Audil õnneks selliseid probleeme pole ja performance kola liigub lademetes.

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.03.2009 11:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 18:45
Postitusi: 109
Asukoht: Tallinn
Minu leitud info kohaselt on V8 ikka karvakese raskem kui turboga R5 (a la 215 kg vs 200kg), kuid selle kompenseerib kuhjaga mootori lühidus + aku pagassi kolimine. Minu Kuubik istub V8'ga täpselt samal kõrgusel nagu enne ilma turbota 20v R5'ga, juhitavuses pole samuti midagi negatiivset märganud. Karteripõhi on ainult paar-kolm cm madalamal, mis driftiauto jaoks ei ole teema. Vanad Audi 5-, 6- ja 8-silindrilised plokid on kõik sama poldivalemiga, ehk kastivalik on suur ja lai...

_________________
Liikurid


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.03.2009 12:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.11.2008 21:27
Postitusi: 210
Asukoht: Soome/Eesti
Kus on HP´l hakkamist ja viitsimist tegeleda :) loodan et auto saab varsti valmis :bb


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.03.2009 14:48 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2005 20:48
Postitusi: 735
Asukoht: Western Australia
Lisaks, minuteada lükkab Henri seda mootorit omajagu salongi poole kah :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.03.2009 14:52 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.11.2008 21:27
Postitusi: 210
Asukoht: Soome/Eesti
Seda mainitud juba eespool 8)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.03.2009 22:00 
Eemal

Liitunud: 23.09.2007 10:47
Postitusi: 51
Asukoht: haapsalu
Tann, see ei ole sr siin, sa ei pea postituste arvu meeleheitlikult kasvatama, medalit sulle keegi selle eest ei anna, ka ei pea sa minu postitusele vastama, mis on sul peale selle lugemist 100% plaanis.


Henri, kuidas lahendad roolivarraste ja roolilati paigutuse kui liigutad kasti ja mootorit tahapoole?
Pidurivõim?
Väljalase?
Kummast otsast/kuidas lühendad kardaani või leidsid mõne sobiva pikkusega?

_________________
http://tarmotomson.net


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.03.2009 23:34 
Eemal

Liitunud: 04.02.2007 11:01
Postitusi: 360
Asukoht: Võru
tonny kirjutas:

Henri, kuidas lahendad roolivarraste ja roolilati paigutuse kui liigutad kasti ja mootorit tahapoole?
Pidurivõim?
Väljalase?
Kummast otsast/kuidas lühendad kardaani või leidsid mõne sobiva pikkusega?


Roolivarraste asendiga ei võta eriti midagi ette. liigutan nii palju tahapoole kui kannatab.
Pidurivõimendit ma lihtsalt ei kasutagi.
Väljalake teen ise kuni sillatalani sealt edasi s2 summuti.
Gardaani teen kokku b3q ja c3g kardaanist kasutades ühe esimest teise tagumist osa.

_________________
BEST ET11.051@207km/h


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 361 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 25  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11