Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 04.06.2024 2:32

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 385 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 26  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: BMW e36 325i - ivar
PostitusPostitatud: 13.03.2011 22:28 
Eemal

Liitunud: 10.09.2005 21:47
Postitusi: 398
Asukoht: Harjumaa
Masin on nüüdseks seisma pandud ja natuke lahti harutatud. Tasapisi edeneb.
Pilti kah.
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e36 325i - ivar
PostitusPostitatud: 15.07.2011 17:23 
Eemal

Liitunud: 10.09.2005 21:47
Postitusi: 398
Asukoht: Harjumaa
Vahepeal oli auto jälle vanade juppidega kasutuses aga nüüd sai kollektori ehitus lõplikult kätte võetud.
Hetkeseis:
Pilt
Kaalub see rauajurakas 2x rohkem kui originaal. Loodetavasti on ta vähemalt niipalju parem, et kaaluvahet õigustada :).

Tahhokat juhib nüüdseks tehase aju. Pikema skaalaga näidik on abiks käiguvahetuse ajastamisel.
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e36 325i - ivar
PostitusPostitatud: 16.07.2011 10:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2005 0:16
Postitusi: 589
Asukoht: Võru
nimelt tegid pikkade runneritega? :)

_________________
- KKD Motorsport - EstPerformance -


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e36 325i - ivar
PostitusPostitatud: 16.07.2011 22:51 
Eemal

Liitunud: 10.09.2005 21:47
Postitusi: 398
Asukoht: Harjumaa
Runnerid on ca 3cm lühemad kui plastkollektoril.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e36 325i - ivar
PostitusPostitatud: 22.07.2011 15:43 
Eemal

Liitunud: 10.09.2005 21:47
Postitusi: 398
Asukoht: Harjumaa
Testisõidu tulemused: 7000rpm ja üle hingab paremini, 6000 ja alla halvemini.
Moment on 5000 kuni 7000 vähemikus üsna ühtlane.
Seda siis tagumikudüno ja logi põhjal.

Vabalthingavana ilmselt võimsust juurde ei tulnud. Samas, veojõudu jätkub nüüd kuni piirajani ja auto tundub kiirem.

Pihusti kohad sai algselt runneri tagaosasse tehtud. Juhtaju seadistamine on aga suht keeruline nendega ja hetkel pole ka näha mingit eelist. Seetõttu kolivad ette tagasi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e36 325i - ivar
PostitusPostitatud: 01.08.2011 21:48 
Eemal

Liitunud: 25.09.2006 12:59
Postitusi: 14
Asukoht: Tallinn
Käisime piilusime mis teoksil.

Photos by Madis Pilt

Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e36 325i - ivar
PostitusPostitatud: 08.08.2011 16:19 
Eemal

Liitunud: 10.09.2005 21:47
Postitusi: 398
Asukoht: Harjumaa
Tulemus Pärnu kiirenduselt: 14,5@190.
Stock 325i sõidaks vast ideaaljuhul sama aega Toyo rehviga :).

Peale sõitu oli mootorist kuulda korralikku tiksumist, mis õnneks oli vaid hüdrotõukur.
Tundub, et kipuvad läbi vajuma kui veidi pikemalt pöördes hoida. Piiraja oli hetkel tõstetud 7900-ni.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e36 325i - ivar
PostitusPostitatud: 08.08.2011 18:33 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
Sinuga ma siis võidu sõitsingi järelikult. Mõtlesingi,et uuriks kuskilt välja palju hp oli,et ligi sama lõppkiirus tuli...

siinsamas foorumis olemas auto :badgrin:

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e36 325i - ivar
PostitusPostitatud: 18.08.2011 1:12 
Eemal

Liitunud: 10.09.2005 21:47
Postitusi: 398
Asukoht: Harjumaa
Niisugune näeb välja lõppviimistlus:
Pilt

Hüdrokatega pole enam probleemi olnud. Ehk oli tiksumine seotud värskelt tehtud õlivahetusega (surus õhu vahele vms)?

Paigaltstardi lihtsustamiseks sai üks aeglasema ülekandega differ koostatud ja alla visatud. Esialgu küll lahtine. Kui mõne aja vastu peab ja häälitsema ei hakka, siis võib vast lsd-ks teha.

Lahtisega on jube hästi tunda, kuidas Toyo oma pidamise praktiliselt kaotab suurema wheelspini korral.
Väike testisõit.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e36 325i - ivar
PostitusPostitatud: 18.08.2011 22:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2005 0:16
Postitusi: 589
Asukoht: Võru
Väga clean kapotialune 8)

_________________
- KKD Motorsport - EstPerformance -


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e36 325i - ivar
PostitusPostitatud: 19.08.2011 0:03 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
loll küsimus,aga kas te kõik auto(homod) pesete survekaga kapotialust ?
Ma ise üldiselt olen loobunud hetkel, ei viitsi nende korrodeeruvate juhtmetega riskida lihtsalt.... parem,et las töötab ja on nagu on?


Pesnud ka piisavalt aga ...ega see just eriti hea ei pidavat olema.

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e36 325i - ivar
PostitusPostitatud: 19.08.2011 0:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2005 0:16
Postitusi: 589
Asukoht: Võru
ise ainult tolmu võtnud, otseselt pesnud polegi ja püsib kenasti puhas kui õlilekkeid pole ;)
PS - Talvel ei sõida

_________________
- KKD Motorsport - EstPerformance -


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e36 325i - ivar
PostitusPostitatud: 19.08.2011 0:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
Miks sa selle bmw-ga talvel ei sõida? Tavaline auto ju suht-koht?
:?:

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e36 325i - ivar
PostitusPostitatud: 19.08.2011 1:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2005 0:16
Postitusi: 589
Asukoht: Võru
ei viitsi lund lükata, suht jäik vedrustus, alla 17" alla ei mahu
ja kõige suuremaks no-no'ks on sool mis kerega oma töö teeb

_________________
- KKD Motorsport - EstPerformance -


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e36 325i - ivar
PostitusPostitatud: 20.11.2011 23:55 
Eemal

Liitunud: 10.09.2005 21:47
Postitusi: 398
Asukoht: Harjumaa
Talveks nüüd natuke ehitamisrõõmu.
Juhtus nii, et väiksema tallamise käigus tekkis detonatsioon ja mootor viskas jahutusvedeliku välja.
Kartuses, et tuleb jälle hulga jubinaid välja vahetama hakata sai mootor maha võetud. Esialgu tundub siiski, et ainult tihend on järgi andnud. Kolbidel küll on ülaosas mõningaid kriipimisjälgi.

Silinder nr6:
Pilt

Kriipsud:
Pilt

Saaled tunduvad heas konditsioonis olevat:
Pilt

Samuti sidur:
Pilt

Ja ka turbo, kui välja arvata mõned sisselõiked kuumal tiivikul:
Pilt

Edasistes plaanides tahaks mootorile saada porditud kaane. Mõttes on ka kubatuuri muutus.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 385 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 26  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11