TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Toyota GT4 ST185 (müüdud)
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=12290
18. leht 26-st

Autor:  cb4_335 [ 06.01.2017 10:46 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Üv niisama teha vist odavam ja mõistlikum :)

Autor:  jeff01 [ 06.01.2017 10:50 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Laki autost saab sport katti kuid €€€ 200+€ lett kui ma ei eksi.
Kui pikemaks ajaks alla jätad siis sobib ka lahendus, kui 2 odavat väikest paralleelselt paned. (a-la 50€ lett)
Kui puhtalt ÜV jaoks siis piisab ka ühest väiksest kuid ära siis talda anna sest saad sellest ilmselt kiiresti lahti
Siiski kõik need 3 varianti on üsna lühiajalised.....esimsed 2 kestavad igapäevast pähesaamist vast aasta kuni 2 ja viimane vaid loetud päevad ja märkad ka spoolivahet ja see on ka reaalselt ohtlik...oleneb kui piiripeal on seade ja kas ka detot jälgitakse.

Autor:  SleepersGarage [ 06.01.2017 11:31 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Pane Etanool paaki ja mine ÜV.

Autor:  onesuspect [ 06.01.2017 14:43 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Ise olen ka vaadanud 100cel ja 130pikk 3" auk ca450hp jaoks on ok ja loodust säästad ka! Tee nii nagu erc-s paned kati täitsa lõppu, rluiga pikem ja tuli torus koguaeg :-D

Autor:  LordVampire [ 06.01.2017 19:29 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Võtsin seal Laki autost kõige suurema "tavalise" katalüsaatori(kuni 2,5l). Ja kas siis kuskile tahapoole on parem panna, või väga vahet pole?

Küünlad peab ka ära vahetama. Vähe külmemate vastu, Internetist tuli sellele "tjuunitud" mootorile: "NGK iridium BKR7EIX"
http://www.driftworks.com/ngk-iridium-spark-plugs-bkr9eix-individual.html
Tundub loogiline?

Aga see selleks, täna oli esmene päev kus autoga vähe rahulikumalt ringi sõitsin. Kookisin pardakast ka widebandi näidiku välja... JA OH KRÄPP...
Ei ole ilusad numbrid, (kõik peaks olema ju ilus, Soomes seadistatud ja puha.) aga numbrid on räigelt pahad... auto kaua seisnud, kas midagi järgi andnud või mis!?
Tühikäik 13, soojast 12 ... kruisides 14...15...16 kui vajutad siis 17,18... ja rõhu alas ei lähe ilusamaks ikka 17, 18 kui mitte hullem. Türbel oleks enne teadnud. Palju pole vajutand aga mõned kiirendamised ikka... üldse ei meeldi. Tellin uue kütsepumba ja peab voolud üle vaatama, kütuse regulaatori ja Viljari juurde dünopinki. Lihtsalt loodan, et paha pole teinud motole...

Autor:  woush [ 06.01.2017 20:31 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

kui kindel oled, et wideband õigeid näite näitab ? Anduri rikked ei ole kuigi harvad nähtused, et hakkaks valesid numbreid näitama.

Autor:  onesuspect [ 06.01.2017 20:42 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Soome poisid suht asjalikud tavaliselt. Tee widebandile reset ja vaata uuesti. Kõrgelt tuunitud pillidel on heat range 7 suht sobilik jah.

Autor:  murjam [ 06.01.2017 20:52 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

LordVampire kirjutas:
Võtsin seal Laki autost kõige suurema "tavalise" katalüsaatori(kuni 2,5l). Ja kas siis kuskile tahapoole on parem panna, või väga vahet pole?
Katalüsaator tahab korralikult toimima hakkamise jaoks kuuma saada ehk ettepoole paigutamine on üldiselt just parem.

Autor:  LordVampire [ 06.01.2017 21:19 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Ok, asjalikud mõtted.
See miks mind see nii ehmatab, on see et ma pole üldse rahul kuidas elekter/ühendused/maandused tehtud on sel autol. Ei tea mis volt üldse kütusepumbal on. Relee pealt on küll bensupumba ühendus, see ok, aga mis volt on. Võibolla pole hullu, nagu räägite, eks vaatab üle. Tänud igaljuhul kaasamõtlemast...

Autor:  hents99 [ 06.01.2017 21:28 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Volte saab ju mõõta, ei pea ennustama või Soome ekspertide juurde sõitma.

Kindlasti soovitaks proovida uut WB andurit ja võimalusel ka kontrollerit. EGT andurit pole?

Autor:  LordVampire [ 06.01.2017 21:50 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

hents99 kirjutas:
Volte saab ju mõõta, ei pea ennustama või Soome ekspertide juurde sõitma.

Kindlasti soovitaks proovida uut WB andurit ja võimalusel ka kontrollerit. EGT andurit pole?


Jep, tester ütleb, ei pea ise leiutama :-D irw@ennustamine. Seal on elektriühendused kehvad, lepime. EGT näitab et temp on madal. Vaatan äkki homme lähen süvenen natuke...

Autor:  cb4_335 [ 07.01.2017 0:02 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

17 boosti alas on ikka väga hull.

Loodame, et sul oli õnne ja sees kõva kolb või on miski kala ja näitab lihtsalt valesti!

Autor:  onesuspect [ 07.01.2017 14:13 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

murjam kirjutas:
LordVampire kirjutas:
Võtsin seal Laki autost kõige suurema "tavalise" katalüsaatori(kuni 2,5l). Ja kas siis kuskile tahapoole on parem panna, või väga vahet pole?
Katalüsaator tahab korralikult toimima hakkamise jaoks kuuma saada ehk ettepoole paigutamine on üldiselt just parem.

Seal ei ole tava "kone" ja temperatuurid torus hoopis teised, ees ta lihtsalt põleb ära.

Autor:  murjam [ 07.01.2017 16:39 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Selle auto võimsust harilik katalüsaator niikunii läbi ei lase. Eeldasin, et katti on ÜV jaoks ajutiselt vaja.

Autor:  jeff01 [ 07.01.2017 17:20 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

17nega boosti all oleks ta juba katki kuid lisaks ka see, et pole absoluutselt jõudu. Andurid surevad selles suunas, et hakkavad lahjat näitama muide. Lahjat näitab ka vahelejätmise korral kui ei süüta mingil põhjusel.

18. leht 26-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/