Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 23.05.2024 8:06

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 379 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 26  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 29.12.2016 10:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.04.2012 23:39
Postitusi: 647
Asukoht: Keila
Oleks siis enda autost video pannud. :)

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 29.12.2016 11:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2009 22:55
Postitusi: 394
Asukoht: Tallinn
jeff01 kirjutas:
Ilmselt näed siis lahtivõttes, et ketas pole kogu pinnaga tööd teinud hooratas või ka korv olid kõverad.
Lisaks võib mõõtmata ja lihtsalt kokkuvisatud clampi vahe olla vabalt 10-20% pidavusest.
Ma oleks teinud seda küll esimesel korral kuid arvan, et selle siduri pidamisest kasutasid ära vaid mingi osa ning kui tahad täit pidamist siis treid üle korvi, mõõdad clampi, treid üle hoorattapinna ja korvi kontaktpinna vastavasse suhtesse, et clamp oleks maksimaalne.


Järgminekord targem...

cb4_335 kirjutas:
Oleks siis enda autost video pannud. :)


Iga asi omal ajal ... :-D Natuke peaks "meediat" ülesse panema jah, siis on vähemalt teada millest jutt käib :-D

_________________
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 29.12.2016 16:37 
Eemal

Liitunud: 30.12.2004 9:49
Postitusi: 13
jeff01 kirjutas:
Ilmselt näed siis lahtivõttes, et ketas pole kogu pinnaga tööd teinud hooratas või ka korv olid kõverad.
Lisaks võib mõõtmata ja lihtsalt kokkuvisatud clampi vahe olla vabalt 10-20% pidavusest.
Ma oleks teinud seda küll esimesel korral kuid arvan, et selle siduri pidamisest kasutasid ära vaid mingi osa ning kui tahad täit pidamist siis treid üle korvi, mõõdad clampi, treid üle hoorattapinna ja korvi kontaktpinna vastavasse suhtesse, et clamp oleks maksimaalne.

Panustan 6-packi, et mõlemad olid kõverad :)
Tüüpiline viga keraamilise kattega sidurite koostamisel on see, et ei arvestata, et see ketta kate ei ole sisuliselt kokkusurutav ja juba 0,1mm koonilisus tähendab seda, et enamus sidurikettast ei tööta.
540 Nm kannatav sidur peaks 3 käigu ja 17" ratastega sinu autot edasi viskama umbes 0,7G kiirendusega (3.k 1,33, peaülekanne 4,3, ratta läbimõõt 620 mm, auto mass 1400 kg). Ma ei viitsi praegu arvutada, missugust hõõrdetegurit see vajab, aga tunde järgi pakuks, et just sedasama 0,7. See ei olegi väga vähe. Paljud kohad annavad tänavarehvi ja kuiva asfaldi vaheliseks hõõrdeteguriks just sellesama 0,7. Seega oleks tõenäoliselt pidanud see sidur ideaalselt koostatuna sul kolmanda käigu ilusti ära kestma ja rattad ringi võtma.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 29.12.2016 19:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2009 22:55
Postitusi: 394
Asukoht: Tallinn
Lembit kirjutas:
"0,1mm koonilisus tähendab seda, et enamus sidurikettast ei tööta."


Natuke sidurit libistada ja siis "sööb ennast sisse" ja hakkab paremini tööle? :-D

Lembit kirjutas:
"540 Nm kannatav sidur peaks 3 käigu ja 17" ratastega sinu autot edasi viskama umbes 0,7G kiirendusega (3.k 1,33, peaülekanne 4,3, ratta läbimõõt 620 mm, auto mass 1400 kg).
Ma ei viitsi praegu arvutada, missugust hõõrdetegurit see vajab, aga tunde järgi pakuks, et just sedasama 0,7. See ei olegi väga vähe. Paljud kohad annavad tänavarehvi ja kuiva asfaldi vaheliseks hõõrdeteguriks just sellesama 0,7. Seega oleks tõenäoliselt pidanud see sidur ideaalselt koostatuna sul kolmanda käigu ilusti ära kestma ja rattad ringi võtma.


G-jõu ma saan ära mõõta pullipärast, kui sellest oleneb midagi.

_________________
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 29.12.2016 19:56 
Eemal

Liitunud: 13.09.2005 18:14
Postitusi: 41
Asukoht: Tartu
Ei ole küll eriline siduri spets ja ei tea kas Sinu auto juures sellest kasu, aga on nagu meelde jäänud, et sellised uhkemad sidurid tahavad ka päris pikka sissesõitu. Osadel kohati 500km ja rohkem ning seda nö. linnas, mitte a-la Tallinn - Tartu - Tallinn.
Ei ole harvad juhused, kus peale siduri vahetust on ahastus suur, kui esimestel proovisõitudel selgub et sidur ei pea, aga mõne nädalaga on sidur ennast ära "remontinud" ja kõik toimetab edaspidi laitmatult.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 29.12.2016 20:23 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitusi: 496
Uued tahavad kõik kerget sissesõitu. Alguses pole ükski uus sidur oma võimete maksimaalses osas. (isegi SAC vajab alguses sissesõitu, kuid tema on algusest lõpuni pea muutumatu clamp loadiga)

See läbilibisev sidur on nüüd uus või oli vanast jutt?
Huvitav, et kuidas saab suvaline Taketi sidurketas 620Nm kinni hoida igal ajal ja igal pinnasel ka 18" rattaga 4wd autot, kui 500+Nm perf sidur oma 539Nm juures ei suuda?

Üks küsimus tekkis veel: mitmes diffris sul lukud sees on ja mis tüüpi lukud?
Teine küss ka: mis rehvimõõduga hetkel kulged?
Kolmas: mis turbot kasutad?

_________________
Daily stock 400hp/620Nm


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 29.12.2016 21:37 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Treitud pindadega pole mul MITTE ÜKSKI sidur vajanud sissesõitu. Vastupidi, minul on äsja koostatuna nad reeglina rohkemgi pidanud kui mõne aja pärast mil pinnad on siledaks lihvitud. See pigem nende jutt, kel 1 või teine komponent enam sirge pole. Ja keraamilise kettaga kokkupanekuks pole ükski kasutatud korv ega hooratas sirge olnud. Nagu mainiti ei paindu keraamiline absoluutselt läbi võrreldes tavakettaga ja vajab siledaid pindu.
Kaku lahti, mõõda Mihkli juures ideaalne clamp välja ja lase pädeval treialil asi ideaalseks teha - naudi
Kui libistamisega paika kulutada loodad siis võin öelda, et väga pikalt rahulikult sõites asi küll paraneb kuid libistades saavad asjad kuuma ja samas suunas paindumine / kõverdumine jätkub.
Teemaväline kuid ehk mõnele abiks - Tavaketas ei pea enam ka peale õliseks saamist kaugeltki samahästi kui uus ja isegi sadu kilomeetreid hiljem tekib kuumenedes õlikärsast aur mis muudab asja aina hullemaks. (A-la vändasimmer või lekkiv kalpikambri kaas suudab väga edukalt siduri libisema panna.
VÄGA hästi aitab atsetoon, kui on võimalus ketas ööseks likku visata. Kõik vaseribad ilusti säravad pärast ja ketas peab nii hästi kui ta üldse vähegi suudab. Mul hakkas kunagi ühel opelil sidur libisema kui klapikambri kaanest pidevalt õli lekkis ja kasti ja ploki vahelt alla imbus. Lahtivõttes oli hämming nähes, et ketas vaid 1mm õhem kui uus...pinnad küll kõverad kuid samas suunas ja ketas ka õigeks kulunud. Piisas vaid atsetoonipesust ja õlilekke likvideerimist. See on küll uskumatu sest õli sai vaid hooratta taha mitte siduri sisse kuid ilmselt tekib seal tsentrifugaaljõu, kuuma hooratta või kurat teab milletõttu õliaur mis kettasse imendub.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 29.12.2016 22:33 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitusi: 496
Üks asi on õli sattumine ketta peale (sidurikotta), teine sissesõit ning kolmas on kõverad pinnad.
Me eeldame hetkel, et asjad on sirged ja KORRAS, mitte põlve peal viiliga siledaks lükatud, ainult üks detail uus vms.

Võta poest uus korv, pane metall joonlaud peale....

Ning mine käi KA Sachs tehase vendade koolitusel ära, siis räägi uuesti, siduri sissesõidu MITTE vajamisest (koolituse lõpus jagatakse nimelisi certe)
Googelda natuke clamp loadi muutumisest ketta kulumisel, on olemas graafik, kus on ideaalselt ära toodud korvi lamellide poolne surve kettale, kui ketas on uus, keskmise kulumisega (töö alas) ja kulunud.

EDIT: loe oma teist lauset. Ja mõtle mu jutu peale.
EDIT 2: SAC sidurite peale pole mõelnud? Pigem võiks suuna sinna poole võtta, kui kangemate korvide tegemiseks läheb.

_________________
Daily stock 400hp/620Nm


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 29.12.2016 22:44 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2009 22:55
Postitusi: 394
Asukoht: Tallinn
mitsu_manic kirjutas:
Uued tahavad kõik kerget sissesõitu. Alguses pole ükski uus sidur oma võimete maksimaalses osas. (isegi SAC vajab alguses sissesõitu, kuid tema on algusest lõpuni pea muutumatu clamp loadiga)

See läbilibisev sidur on nüüd uus või oli vanast jutt?


Kasutatud OS Giken SuperSingle, uue kettaga.

mitsu_manic kirjutas:
Üks küsimus tekkis veel: mitmes diffris sul lukud sees on ja mis tüüpi lukud?
Teine küss ka: mis rehvimõõduga hetkel kulged?
Kolmas: mis turbot kasutad?


Diffrid on: Taga on torsen, keskel visco ja ees lahtine.
Rehvid on 225/45/17 continental lamell.
Turbo on Garret Motorsport, külm A/R .58, soe A/R .83

Pilt


Edit: Eks natuke vaatab seda asja. See kast ei ole väga mugav sealt äravõtta-tagasipanna :-D. Pigem kaldun arvama, et kogub raha natuke ja vaatab twin-i või miskit. See mis all, sellest saab veel kellegile hea sidur... aga teistkorda teda alla vist ei pane. Ikkagi 480hp on kirjade järgi selle lagi,...

_________________
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 30.12.2016 11:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
mitsu_manic kirjutas:
Üks asi on õli sattumine ketta peale (sidurikotta), teine sissesõit ning kolmas on kõverad pinnad.
Me eeldame hetkel, et asjad on sirged ja KORRAS, mitte põlve peal viiliga siledaks lükatud, ainult üks detail uus vms.

Võta poest uus korv, pane metall joonlaud peale....

Ning mine käi KA Sachs tehase vendade koolitusel ära, siis räägi uuesti, siduri sissesõidu MITTE vajamisest (koolituse lõpus jagatakse nimelisi certe)
Googelda natuke clamp loadi muutumisest ketta kulumisel, on olemas graafik, kus on ideaalselt ära toodud korvi lamellide poolne surve kettale, kui ketas on uus, keskmise kulumisega (töö alas) ja kulunud.

EDIT: loe oma teist lauset. Ja mõtle mu jutu peale.
EDIT 2: SAC sidurite peale pole mõelnud? Pigem võiks suuna sinna poole võtta, kui kangemate korvide tegemiseks läheb.



Eeldada, et kõik on sirge - on siin teemas ...rumalus.
Jupitootjate ja veelvähem jupimüüjate koolitused jätavad mind külmaks. See on vaid teatud sihtgrupi jaoks tehtav ajupesu, et neile rohkem müüa. Või arvad siiralt, et selleks on muid argumente miks neid koolitusi kinni tampida? See serdi teema...nojah....ma parem ei ütle midagi
Ja lihtsaid ja loogilisi asju ei pea ma samuti googeldama. Reaalne kogemus ja elementaarse füüsika algteadmised on piisavad, et neid protsesse mõista. Me ei ela õnneks ameerikas, kus akutrelli kasutamiseks läbitakse kursus ja saadakse siis nimeline diplom. (See on reaalne olukord mitte väljamõeldud näide)
Topfuelid ka oma sidureid sisse sõidavad? Kas koolitatu kirjeldaks ketta hõõrdeteguri paranemise tagamaid kui sissesõit treitud metallpindade h66rdetegurit vähendab?

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 30.12.2016 20:04 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitusi: 496
jeff01 kirjutas:

Eeldada, et kõik on sirge - on siin teemas ...rumalus.
Jupitootjate ja veelvähem jupimüüjate koolitused jätavad mind külmaks. See on vaid teatud sihtgrupi jaoks tehtav ajupesu, et neile rohkem müüa. Või arvad siiralt, et selleks on muid argumente miks neid koolitusi kinni tampida? See serdi teema...nojah....ma parem ei ütle midagi
Ja lihtsaid ja loogilisi asju ei pea ma samuti googeldama. Reaalne kogemus ja elementaarse füüsika algteadmised on piisavad, et neid protsesse mõista. Me ei ela õnneks ameerikas, kus akutrelli kasutamiseks läbitakse kursus ja saadakse siis nimeline diplom. (See on reaalne olukord mitte väljamõeldud näide)
Topfuelid ka oma sidureid sisse sõidavad? Kas koolitatu kirjeldaks ketta hõõrdeteguri paranemise tagamaid kui sissesõit treitud metallpindade h66rdetegurit vähendab?


Jälle aasta möödas, ning remondime autosid kasutatud juppidega ning siis tekib küsimus, miks asjad ei tööta nii nagu nad peaks.......

Jupimüüjad...... luba naerda. Olgugi et Sachs (Lemförder, Boge, ZF) on üks suurimaid originaal varuosade tootjaid maailmas, siis peaks sul olema maani häbi sellist juttu kirjutada! Kuid sa ju oled neist targem...
PS: Nende poolne koolitus oli nende kulude-kirjadega.

Kas mõlemad hõõrdpinnad on 100% identselt treitud (toodetud)?? Sul on selline treipink???? Vaevalt.
Me sinu MS jootmiskunsti juba nägime siin kevadel.....

Aga teemasse ka: LordVampire
Aitäh asjaliku vastuse eest

_________________
Daily stock 400hp/620Nm


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 30.12.2016 20:42 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
mitsu_manic kirjutas:
jeff01 kirjutas:

Eeldada, et kõik on sirge - on siin teemas ...rumalus.
Jupitootjate ja veelvähem jupimüüjate koolitused jätavad mind külmaks. See on vaid teatud sihtgrupi jaoks tehtav ajupesu, et neile rohkem müüa. Või arvad siiralt, et selleks on muid argumente miks neid koolitusi kinni tampida? See serdi teema...nojah....ma parem ei ütle midagi
Ja lihtsaid ja loogilisi asju ei pea ma samuti googeldama. Reaalne kogemus ja elementaarse füüsika algteadmised on piisavad, et neid protsesse mõista. Me ei ela õnneks ameerikas, kus akutrelli kasutamiseks läbitakse kursus ja saadakse siis nimeline diplom. (See on reaalne olukord mitte väljamõeldud näide)
Topfuelid ka oma sidureid sisse sõidavad? Kas koolitatu kirjeldaks ketta hõõrdeteguri paranemise tagamaid kui sissesõit treitud metallpindade h66rdetegurit vähendab?


Jälle aasta möödas, ning remondime autosid kasutatud juppidega ning siis tekib küsimus, miks asjad ei tööta nii nagu nad peaks.......

Jupimüüjad...... luba naerda. Olgugi et Sachs (Lemförder, Boge, ZF) on üks suurimaid originaal varuosade tootjaid maailmas, siis peaks sul olema maani häbi sellist juttu kirjutada! Kuid sa ju oled neist targem...
PS: Nende poolne koolitus oli nende kulude-kirjadega.

Kas mõlemad hõõrdpinnad on 100% identselt treitud (toodetud)?? Sul on selline treipink???? Vaevalt.
Me sinu MS jootmiskunsti juba nägime siin kevadel.....

Aga teemasse ka: LordVampire
Aitäh asjaliku vastuse eest


Mul on niisuhusele hülgemölale raske vastata kuid proovin siiski.
Hr teoreetik kes sa internetis ehitad ja koolituspinke hõõrud, ole siis hea ja vasta alustuseks mu küsimustele mis ma sulle juba eelmises postituses küsimärgiga vormistasin.

Ei ma pole nendest targem, olen targem Sinust, kes arvad, et jupitootja maksab kinni selliseid koolitusi selleks, et SIND TARGAKS teha :-D No nii loll ei saa ju olla :-D Palun pane oma maili aadress mulle, kingin sulle AD balticu poolt 10-12 koolitust aastas, siis saad meid nii kojameeste, akude, piduriklotside või summutite tundmisega peksma tulla ja oled peagi sertifitseerituim teoreetik keda nähtud.
Mida vedelat sa nüüd selle treimiskvaliteedi või jootmisega silmas pead?
Kas keegi treib hoorattaid ja korve kõveraks või on pinna sirgeks treimine sinu jaoks tõesti nii mõistetamatult keeruline??? Kas sinu palvenurgas rippuva sachsi plakati ees julged tõesti öelda, et nad toodavad kõveraid asju mis tuleb "sirgeks kulutada" ??? appi :-D
EDIT: Selle kevadel nähtud jooteteema kohta ootan konkreetset pilti, muidu ei saa ma aru mis sind torgib ja on see vaid sisutu soe aur su suust.
EDIT 2: Kas asi selles: viewtopic.php?f=15&t=840&start=600
Lasid seal juba omale vee peale, miks tahta seda, et teised seda uuesti loeksid? Väike täpsustus ka, see aju pole kindlasti mitte minu koostatud ega moditud :-D Sadat MSi seest näinuna tunnen ära küll autori kuid see pole ju teemaks.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 30.12.2016 23:02 
Eemal

Liitunud: 26.06.2008 10:40
Postitusi: 226
Asukoht: tartu
Polegi rohkem midagi rääkida kõverad asjad vaja omavahel lihtsalt paika kulutada. Kõver on siis sidurikets, ilmselt siis isegi A-varuosal :badgrin:
https://www.youtube.com/watch?v=9ktwHjZdniA

Jõudu tööle :-D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 31.12.2016 11:39 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitusi: 496
Silvia postitus on näide mida silmas pidasin.

Ning sa jeff loed vastupidist mida kirjutan. Või sa lihtsalt ei saa aru...

Koolitused on selleks, et sa teaksid mida teed ja miks mingi asi nii juhtub. Põhikooli füüsikatunnis seda ei õpetata.

_________________
Daily stock 400hp/620Nm


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 06.01.2017 10:39 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2009 22:55
Postitusi: 394
Asukoht: Tallinn
Kust saada katalüsaatorit hää hinnaga, ÜV jaoks... kasutatud/uus peaasi et töötab. Peaks vaatama 3Liitrilise auto oma?
Bensu ka ei põleta kõike ära.

Natuke selles suunas liikuma, et asja vähe legaalsemaks saada.

_________________
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 379 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 26  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11