Väike videoklipp kah sellest kiirenduse mõõtmisest, sellel katsel oli 0-100ni 4,81s
http://www.youtube.com/watch?v=y2Jz4WpD ... e=youtu.beRaceboy kirjutas:
Äkki viitsid kuskile ümberehituse käigu põgusalt kirja panna alates taotluse esitamisest kuni selleni, mida nad nõudsid ja kuidas heakskiiduprotsess üldiselt kulges? Oleks väga huvitav ja informatiivne lugemine, lisaks paljudele vajalik info, aitaks nii mõnedki "tänavalegaalsed" sõidukid legaliseerida
Alustada tuleb sellest, et tuleb maanteeameti tehnoosakonnale esitada digitaalselt allkirjastatud taotlus. Taotlusesse tuleb ka joonis kaarest teha. Kuna minul oli kaar juba valmis ehitatud selleks hetkeks kui taotlust tegin siis mina joonist ei lisanud ja panin juba valmis asjast pildid kaasa (olin muidugi juba eelnevalt suhelnud mnt. spetsialistiga ja põhimõtteliselt oli mulle juba roheline tuli antud). Siinkohal on soe soovitus lasta kaar teha tuntud tegija poolt, sest nii on kindlasti lihtsam luba saada. Minule tegi turvakaare Tambet Aidma. Samuti lihtsustab asja see kui asi on tehtud FIA standardi järgi (võimalik, et see on lausa nõue, kuid kuna minul on ta FIA standardite järgi tehtud siis ei süvenenud sellesse). Kaar peab olema tõmmatud torust.
Kui kõik on korras siis väljastab mnt. amet sellise teate ark. tehnoosakonnale:
Siit on juba ilusti näha mida kontrollitakse kui autot ette näitama lähed. Minu auto puhul oli ainult üks nõue, sest olin eelnevalt põhjaliku pildimaterjali saatnud mnt. spetsialistile, aga võimalik, et kui lihtsalt joonise alusel luba väljastatakse siis võib nõudeid rohkem olla mida ark onud kontrollima peavad. Kui ark onud auto üle vaatavad ja kaar vastab kõigile otsuses märgitud nõuetele siis sammud uue teh. passi järgi
. Riigilõiv 19€
Jaan kirjutas:
Natsa OT, aga endalgi on plaanis ümberehitus passi saada,sest põhimõtteliselt mootorivahetus ametlikult on aktsepteeritav, küsimus tekib ainult, et kas uue mootori korral on oluline ka katalüsaatori olemasolu, kuigi algselt konkreetsele autole tehasest ei olnud pandud. Ehk, kas agregaadid jäävad auto põhised või tulevad uue mootoriga kaasnevalt.
Pead anda ei julge, aga minuarust ikka oli nii, et heitgaasi näitajad ei tohtinud peale mootori vahetust ületada neid näitajaid mis antud autole on ette antud tehasepoolt, ehk siis uue mootori puhul ei pea ilmselt katti alla kruttima.
Minu autol passis olevad kaks ümberehitust tähendavad, et ebastandartne mootor ja istmekohtade vähendamine.