Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 16.06.2024 0:41

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 379 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 26  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 17.11.2016 1:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R4 ... h&_sacat=0

Neid mõtled?

Iseenesest olen ostnud selle Corvettele, hetkel isegi ei mäleta kas stage 2 või stage 1.
Probleeme ei täheldanud (samas neid poleks ka müügis niipalju,kui kõigil probleeme oleks)

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.11.2016 9:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2006 9:45
Postitusi: 769
Asukoht: Tallinn
Mul oli spec stage 5, aga ketas hakkas suht kiiresti peale drage laperdama.
Mihkli sõnul oli ka selle korvi surve suht lahja ja haakumine oligi vaid materjalide valikus kinni.
Nüüdseks ehitas mulle kombo Audi korvist ja spec stage 3 leevendite/labadega kettast ning väga hea sai.
Praegu auto igapäevasõidus ja probleeme pole.

_________________
0,5 MW


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.11.2016 10:52 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.11.2007 12:21
Postitusi: 342
Asukoht: tln
Spec-i hinnaklass järgmine
http://www.garagewhifbitz.co.uk/toyota/ ... heels.html
Kas siis mini twin vöi triple.
Os giken hinnaklass
https://www.nengun.com/search/#t:n:u;b:180;m:48;d:1;g:1
Ja kui on idas tutvusi, siis vöid ka sealt vaadata
http://www.farpost.ru/vladivostok/auto/ ... _suggest=1

_________________
Nitrous is like a hot girl with an STD. You know you want to hit it, but your scared of the results. If everything seems under control, you're just not moving fast enough.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.11.2016 23:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:24
Postitusi: 273
Kahju, et ORC ei paku Celicale kahekettalist.
Spec sidurilt soovitan ainult twin-i. Tomz sõitis 2JZ drifti. Kordagi ei pidanud siduri pärast muretsema ja lahti võttes oli nagu uus. Uuele pillile läheb ka Spec Twin.
OS on ka ok. Sõidetud drifti ja kestab väga hästi.
Neid Audi korvist ise aretisi on põletatud kinni küll ja küll. Seal peab korralikult pinged välja mõõtma. Ühekettalise ja kahe kettalise suurim vahe on ikka pedaali kergus. Kuigi saab seda siduri silindri suhetega kergendada, aga ühekettalise rõveda clamp loadiga siduri koormus pikkilõtku saaledele on meeletu.

Ma olen oma ORC 709-ga väga rahul praegu. Kuigi leevenditega, on paigalt saamine tükk tegu. Lihtsam on rehve osta kui sidurit libistada.

_________________
73 Datsun 240Z RB26
http://www.facebook.com/ZerialModified


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.11.2016 11:50 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.11.2007 12:21
Postitusi: 342
Asukoht: tln
Os gikeniga on see ka veel hea, et saab köikki juppe eraldi tellida ja hinnad pole ka köige hullemad.
Tihtipeale kasutatakse valet survelaagrit ja see teeb ka pedaali raskemaks aga jah single clamp load on kohati ulme.

_________________
Nitrous is like a hot girl with an STD. You know you want to hit it, but your scared of the results. If everything seems under control, you're just not moving fast enough.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23.11.2016 20:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2009 22:55
Postitusi: 394
Asukoht: Tallinn
Sattus näppu OS Giken Super Single sidurikomplekt... ketas on läbi aint... (mida saab tellida, pole probl.)

Pilt

Probl. on et see ilgelt piiri peal... 400whp(480hp) ja 539nm. See jääb vist ikkagi lahjaks? Starte ei tee, aga nii palju seal varu vist ei ole... turbo suur ja tuleb järsku ikkagi järgi...
Natuke blond küsimus aga kui kasutada mingit 6 labaga keraamilist ketast või midagi, ei saa numbreid ilusamaks?

_________________
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23.11.2016 22:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.11.2007 12:21
Postitusi: 342
Asukoht: tln
Kaas vist mängib rolli, see jääb nörgaks(clamping load) ja twinnil on kinnitus polte rohkem, muidu vöiks sinu hoorattale topelt ketastega sisu peale panna.

_________________
Nitrous is like a hot girl with an STD. You know you want to hit it, but your scared of the results. If everything seems under control, you're just not moving fast enough.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23.11.2016 22:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2009 22:55
Postitusi: 394
Asukoht: Tallinn
Eks siis peab ikka "shoppama" minema. Krt peaaegu oleks võind portsu raha kokku hoida... :-D

_________________
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 24.11.2016 19:43 
Eemal

Liitunud: 30.12.2004 9:49
Postitusi: 13
Pildilt ei saa päris täpselt aru, kas see kaas on lahtikäiv või mitte.
Veidi saaks sidurikäigu arvelt clamping loadi juurde, kui vähendada kaane ja vedru vahel oleva traatrõnga toetuspinna ja surveplaadi toetuspinna vahekaugust. Sisuliselt suurendad jõuõlga.
Kinnituspoltide ning siduriketaste arvu vaheline seos jäi mulle veidi tabamatuks. Kui kaks ketast sisse mahutad, siis on kinnipeetav vääne umbes poole suurem sama kaane juures.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 24.11.2016 20:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2009 22:55
Postitusi: 394
Asukoht: Tallinn
Siit on parem ülevaade... netist virutatud pildid... aga vaja siis võin midagi lahti keerata... ja paremad pildid teha...

Pilt

Pilt

_________________
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 24.11.2016 20:58 
Eemal

Liitunud: 30.12.2004 9:49
Postitusi: 13
Ma ei tea, missugused on su võimalused metallitöödele, ning sõnaliselt on veidi keeruline selgitada, mida silmas pidasin, aga proovin:

1. Clamping loadi suurendamine ühekettalisena:
Vedru on sidurikaane küljes kinni astmeliste "poltidega" ja mutritega. Kui mutrid lahti keerad, on vedru ja kaane vahel samasugune traadist rõngas, nagu paistab pildil teisel pool vedru.
Selle alumise traadist rõnga toetuspinna ja surveketta toetuspinna raadiuste vahet vähendades suureneb sama protsendi võrra clamping load, kui palju raadiuste vahet vähendasid.
Oletame näiteks, et vedru toetava traatrõnga ja surveplaadi vastu vedru käiva toetuspinna raadiuste vahe on 10 mm.
Kui paned nedele vedru kinnihoidvatele poltidele millimeetrise seinapaksusega torujupikesed peale nendesse kohtadesse, kus vedru toetav rõngas on ja teed 2mm suurema läbimõõduga toetava rõnga, väheneb raadiuste vahe 10mm -> 9mm ehk -10% ja peaksid saama uue clamping loadi, mis = vana / 0.9.
* uue traatrõnga toetuspind kaanele ei tohi välja minna profileeritud alale (usun, et seda probleemi ei ole)
* üle ei tohi pingutada selle protseduuriga kuna see kaas ei ole ilmselgelt lõpmatu jäikusega ja võib läbi painduma hakata.
* Siduri lahutamiseks vajalik pedaalikäik suureneb selle lahendusega umbes samaplju, kui suurenes clamping load

2. Kahekettaliseks tegemine:
* Otsid sama läbimõõdu ja nuutidega kahekettalise sidurikettad (ilmselt leevenditest pead loobuma)
* Piltidelt ei saa aru, kas need klotsikujulised tükid hooratta küljes on hoorattaga ühest tükist või mitte - igatahes neid on pikemaid vaja. Lahendus vastavalt sellele, kas on ühest tükist või mitte
* Surve ja vaheketas:
A. ostad uue surveketta ja lihvid olemasolevast vaheketta (seda on ilmselt niikuinii lihvida vaja kulunud siduri korral).
B. Lased teha sobivast materjalist õige kujuga vaheketta
* Survelaagri pead viima sügavamale sidurikotta, kuna sidurikomplekti paksus suureneb.

3. Mõlemat teed pidi minnes on sul vaja kindlustada, et nii hooratta pind, vaheketta pind, kui ka surveketta pind ei ole üldse koonuses. Lisaks tuleb sidur koostada niimoodi, et kaane kinnituspolte kinni keerates jääks vedru maksimaalselt tasapinnaliseks - nii on hoidev jõud kõige suurem.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25.11.2016 17:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.03.2014 12:35
Postitusi: 8
kunagi ammusel ajal oli kahekettaline suht sama välimusega kinnituselt ja piltide põhjal ytleks et oli surveplaat ainult õhem. Kiiruga ei leia pilti sellest vanema malli kahekettalisest.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 15.12.2016 19:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2009 22:55
Postitusi: 394
Asukoht: Tallinn
Ostsin Jaapanist ikka uue ketta korvile, proovin ära ikka ja eks siis näeb... kui jääb lahjaks siis mõtleb edasi...

Pilt

Pilt

_________________
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.12.2016 1:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Tee vähemalt korvi ja hooratta tööpinnad uueks.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23.12.2016 18:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2009 22:55
Postitusi: 394
Asukoht: Tallinn
Vana auto osteti ära... aga kuna uus auto täpselt sama... (värv ka) ... siis vast ei hakka uut teemat tegema...

Uus sidur korv/ketas all ja toimetab... väga pikki tiire ei saa teha kuna dokid on vaja ilusaks teha...
aga üldiselt vihmaga ja lamell peab kenasti. :D "pühib" küll... ... ei väga mõnus praegu "SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH!... aga eks 17" slick ja kuiv suve ilm on teine teema, talve saab vähemalt ära sõita ja siis näeb kas jääb väheks...

Turbo lag vähe annab tunda.... peale lag-i on elu ilus :D ... aga jah... tegelt peaks rullikutel ka ära käima... vaatama mis seis on... Viljari juurde minnes on jutt ette teada... aga no peaks ikka tiiru tegema... sest "supra bena pump" ei ole kaugeltki viimane sõna tänapäeval ja selle auto küljes kõik el. ühendused minu elukutse juures karjuvad appi... no ei tea 10 aastaga äkki ehk ajaga maha käind... aga ikkagi...
Üldiselt need on detailid... jõud on olemas ja ... eks seda on näha et autosse on investeeritud... vaatame, eks kere tahab järgi aitamist ja... eks investeerime edasi :D ... pidurid on head aga mitte raja jaoks... (8kolbi brembo riiulis ootab) jne jne jne... eks see lõputu ring ...

_________________
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 379 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 26  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 21 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11