TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Nissan 200 SX '91 RFL
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=2232
13. leht 21-st

Autor:  Mihkel [ 23.08.2009 13:09 ]
Teema pealkiri: 

Sealt need ajad siis ka tulid, 60FT on küll kena.

Autor:  Astrona [ 23.08.2009 13:20 ]
Teema pealkiri: 

Mihkel kirjutas:
Nüüd siis kasutusel õiged drag-i slickid?
Nüüd õige burnout - auto kadus valge suitsu sisse ära :) Hea ilm oli kah abiks! Ja stardialasse võis jalgupidi kinni jääda :)

Oled arvestanud, kas tuli EMV C klassi 4. kohta ära?

Autor:  RFL [ 23.08.2009 13:58 ]
Teema pealkiri: 

Tegelikult juba Tartus mu starter Andre Raud nõudis, et ma burniks teise käiguga, kuid kuna on ühe burni reegel per sõit, siis ei tihanud ma varem riskida auto väljasuretamisega.
Punktide pärast ei muretse, kuskil viie hulgas vist olen.

Autor:  jeff01 [ 23.08.2009 14:14 ]
Teema pealkiri: 

kas panid sliki mõõdu ütlemisega puusse või on sinu nimetatud mõõdu kohta ülihead 60 feetid. :)
Palun kirjelda veidi oma starte. (Pöörded, wheelspin, boost jne)

Autor:  Fog [ 23.08.2009 14:16 ]
Teema pealkiri: 

Astrona kirjutas:
Oled arvestanud, kas tuli EMV C klassi 4. kohta ära?


Polnud siis enam kohal, töristasin katkise kaanetihendiga tallinna poole, aga vist on õiged numbrid.
3-nda koha +50 punni pole see aasta kordagi antud, seega seda ei arvesta.

Ljahh: 914
Sikk: 715
Erkki: 616
Erich: 613
Pavelson: 512
Poom: 511
Kash: 510

Aasta siis:
Erkki: 2164
Sikk: 1845
Poom: 1747
Pavelson 1436
Erich: 1339

Autor:  RFL [ 23.08.2009 15:27 ]
Teema pealkiri: 

jeff01 kirjutas:
kas panid sliki mõõdu ütlemisega puusse või on sinu nimetatud mõõdu kohta ülihead 60 feetid. :)
Palun kirjelda veidi oma starte. (Pöörded, wheelspin, boost jne)

Mõõt on õige. Stardin gaas põhjas 8100rpm, üle 0.5 bari on boost tänu pööretepiirajale. Launch controli ei kasuta, sest jebimist on siis liiga palju.

Autor:  RFL [ 23.08.2009 15:49 ]
Teema pealkiri: 

Pilt
Leidsin netist ilusa pildi oma stardist Peeter Siku vastu, loodan, et omanik ei pahanda.
Kuigi sain stardis kõva edu (Siku esiots vaid paistab), siis lõpus jäin ikkagi 0,3 sekki alla toorele jõule.

Autor:  jeff01 [ 23.08.2009 16:08 ]
Teema pealkiri: 

Siis tuleb tunnistada nissani ülikeerulises tagasillas ka miskit head....
Se on ikka räige pidamine kui nii kõrge pöördega lubab startida sest minu NA startis sama rehvimõõdu juures 3000-3600 rpm sest üle selle liigne wheelspin ja 60 feeti vaid 1,9
Kindlasti polnud asi ka liialt jahedates rehvides kuna kogesin ka slikkide üle kuumutamist :)

Autor:  zoom1 [ 23.08.2009 16:31 ]
Teema pealkiri: 

Haapsalu on ikka sitaks hea rada. Ülelombi sõidetakse õigetel radadel just samu 1,6s 60f aegu sarnaste jõunumbritega. Suured õnnitlused, ilus lõpp hooajale, ja mis kõige tähtsam, tehnika pidas ilusti vastu :evil:

Autor:  Fog [ 23.08.2009 16:35 ]
Teema pealkiri: 

jeff01 kirjutas:
Siis tuleb tunnistada nissani ülikeerulises tagasillas ka miskit head....
Se on ikka räige pidamine kui nii kõrge pöördega lubab startida sest minu NA startis sama rehvimõõdu juures 3000-3600 rpm sest üle selle liigne wheelspin ja 60 feeti vaid 1,9
Kindlasti polnud asi ka liialt jahedates rehvides kuna kogesin ka slikkide üle kuumutamist :)


Vaatasin ise siin hooaja sõite, ning RFL-i auto "istub ideaalselt maha" stardis.

Palju sul tagasilla kaal on? Palju spring-rate? kui pikad vedrud?

Autor:  Kummitus [ 23.08.2009 16:59 ]
Teema pealkiri: 

Tubli tulemus !

Autor:  Raceboy [ 23.08.2009 17:14 ]
Teema pealkiri: 

RFL kirjutas:
Kuigi sain stardis kõva edu (Siku esiots vaid paistab), siis lõpus jäin ikkagi 0,3 sekki alla toorele jõule.


Juba sõitu vaadates arutlesime sõbraga, et kui sa sõitnuks oma parima aja, siis oleks Sikk kaotanud sama stardiga.

Autor:  Sassu [ 23.08.2009 18:12 ]
Teema pealkiri: 

Teiselt poolt ka üks pildike, sõit Ken Kaschi vastu.
Pilt
Varsti on esirattad maast lahti ja sumpapütt asendab wheeliebari :p
Väga kõva tulemus, keep it up!

Autor:  RFL [ 23.08.2009 19:18 ]
Teema pealkiri: 

Tagasilla kaalu ei tea, äkki Astronal on meeles, tal numbritega mingi imelik suhe ;) Koos minuga oli auto kaal 1290 vist.
Vedrud on lihtsalt Kilen -35mm ja amordid Koni kollased, esimesed keeratud keskmisele jäikusele ja tagumised nii pehmeks, kui saab.

Autor:  Fog [ 23.08.2009 19:36 ]
Teema pealkiri: 

RFL kirjutas:
Tagasilla kaalu ei tea, äkki Astronal on meeles, tal numbritega mingi imelik suhe ;) Koos minuga oli auto kaal 1290 vist.
Vedrud on lihtsalt Kilen -35mm ja amordid Koni kollased, esimesed keeratud keskmisele jäikusele ja tagumised nii pehmeks, kui saab.


Selge. Mul lihtsalt plahvatas lõpuks mis jama mul startidega kogu hooaeg olnud on, kui istusin Q2-s sinu taga line-upis kui minema panid.
Keyword on spring-rate.

13. leht 21-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/