TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

MB W202 '94 3.0bitd OM606 - erxx
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=13155
13. leht 21-st

Autor:  murjam [ 08.06.2016 1:06 ]
Teema pealkiri:  Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Päris pikk spoolimine, aga jõunumber on küll uskumatu :shock:
Kiireid sõite!

Autor:  erxx [ 08.06.2016 1:20 ]
Teema pealkiri:  Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

murjam kirjutas:
Päris pikk spoolimine, aga jõunumber on küll uskumatu :shock:
Kiireid sõite!

See graafiku spool on jama tegelikult, ekskavaatori settinguga tahaks raskemaid rulle või et rullid pidurdaks. Tõmme on ajaliselt nii lühikene et pööre läheb enne eest ära kui spoolida jõuab, maanteel spoolib madalamalt.

Autor:  maikel18 [ 08.06.2016 6:42 ]
Teema pealkiri:  Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Tubli tulemus. Laup siis lennuväljal näeme. :)

Autor:  bmwre39 [ 08.06.2016 21:14 ]
Teema pealkiri:  Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

väga tubli tulemus:) :bb

Autor:  Moss [ 08.06.2016 23:17 ]
Teema pealkiri:  Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

erxx kirjutas:
Tõmme on ajaliselt nii lühikene et pööre läheb enne eest ära kui spoolida jõuab, maanteel spoolib madalamalt.


Graafiku järgi on tõesti kogu jõud paremal servas. Mis pööretevahemikus see 3 baari tuleb, kui näiteks mnt kiirusel tald põhja suruda?

Autor:  erxx [ 09.06.2016 0:33 ]
Teema pealkiri:  Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Moss kirjutas:
erxx kirjutas:
Tõmme on ajaliselt nii lühikene et pööre läheb enne eest ära kui spoolida jõuab, maanteel spoolib madalamalt.


Graafiku järgi on tõesti kogu jõud paremal servas. Mis pööretevahemikus see 3 baari tuleb, kui näiteks mnt kiirusel tald põhja suruda?

4000 juures on 3 bari. Aga olgem reaalsed, 12 liitrise rekka turbo ei saagi füüsiliselt varem spoolida, idee oligi saavutada suurim jõud, 606 käib vabalt 6000+ pööret ja 4000-6000 vahemik on täiesti piisav et kiiresti sõita. Mis madalalt toimub pole hetkel üldse oluline, rahulikult ilma boostita sõites on nagu tavaline 100kw vabalhingav kolmene diisel. Tänavasõiduks või dragiks on hetkel üsna vale setup.

Autor:  Moss [ 09.06.2016 12:55 ]
Teema pealkiri:  Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

erxx kirjutas:
Aga olgem reaalsed, 12 liitrise rekka turbo ei saagi füüsiliselt varem spoolida, idee oligi saavutada suurim jõud, 606 käib vabalt 6000+ pööret ja 4000-6000 vahemik on täiesti piisav et kiiresti sõita. Mis madalalt toimub pole hetkel üldse oluline, rahulikult ilma boostita sõites on nagu tavaline 100kw vabalhingav kolmene diisel. Tänavasõiduks või dragiks on hetkel üsna vale setup.


Eks seda muidugi. Oma masinal olen 3 erinevat suurust vnt'sid ära katsetanud. Sätin mis ma sätin neid labasid, ikka tuleb mingis pööreteosas kompromissile minna.

Kas tulevikus plaanid ka biturbo/compound lahenduse välja töötada väände ala laiendamiseks või keskendud max hj'le?

Palju VL kolles rõhk oli max boosti juures?

Autor:  erxx [ 09.06.2016 16:39 ]
Teema pealkiri:  Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Moss kirjutas:
erxx kirjutas:
Aga olgem reaalsed, 12 liitrise rekka turbo ei saagi füüsiliselt varem spoolida, idee oligi saavutada suurim jõud, 606 käib vabalt 6000+ pööret ja 4000-6000 vahemik on täiesti piisav et kiiresti sõita. Mis madalalt toimub pole hetkel üldse oluline, rahulikult ilma boostita sõites on nagu tavaline 100kw vabalhingav kolmene diisel. Tänavasõiduks või dragiks on hetkel üsna vale setup.


Eks seda muidugi. Oma masinal olen 3 erinevat suurust vnt'sid ära katsetanud. Sätin mis ma sätin neid labasid, ikka tuleb mingis pööreteosas kompromissile minna.

Kas tulevikus plaanid ka biturbo/compound lahenduse välja töötada väände ala laiendamiseks või keskendud max hj'le?

Palju VL kolles rõhk oli max boosti juures?

Eks vaatab, pole kindlaid plaane. EGP oli 3,9bar, boost 3,2bar, downpipes 0,7bar. Kui väljalaske voolama saab, siis võiks vahe veel väiksemaks saada.

Autor:  erxx [ 12.06.2016 22:15 ]
Teema pealkiri:  Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

OMC-l seekord rekordit ei tulnud, 1km kiirus 259kmh ja enne lõppu lõi jälle ühe lõdviku lahti ning lasin gaasi maha, tuli 276kmh. Panime lõdviku tagasi ja kõik tundus okei, ei pannud tähele et üks väike rõhutoru oli külma koja küljes sulanud ja teisel katsel oli boost 0, eks augustis uuesti. Cooleri torudel on kraed ja kahepoolsete poltidega suured hydroscandi klambrid mis narrega kinni keeratud ja ikka pressib üle, täitsa müstika. Sel korral oli boost 3.5bar ja eelmisel õhtul sain alla 4" summuti, midagi peab vist sisselaskega välja mõtlema kuna väljalaske poolega enam midagi teha ei oska. Sisselaskekollektori pordid on 28cm pikad pluss kaanes sees lähevad kanalid klappideni veel edasi, kuna mul kõrgel pöördel vääne ära kaob siis usun et pikad sisselaskepordid on lisaks summuti vastusurvele teine põhjus.

Videos vähe vale jutt, vasturõhk polnud 1,7 vaid 0,7bari. :)

https://www.youtube.com/watch?v=d6QSwbaoh80

Oli veel üks mersu om606 e46 kupee kerel, see mis mulle avalaksul ära tegi, neil läks veel kehvemini kui minul. Esimene sõit oli väga hea, tõenäoliselt kiirem kui minu 276, aga ajavõtt ei fikseerinud ei 1km ega 1 miili kiirust, täiesti müstika. Anti kohe uus katse aga kuna esimesel katsel oli mindud viimast võtma siis saalesid teiseks sõiduks enam ei jätkunud. Usun et bemmil võis olla üle 290kmh kuna neil oli palju parem setup kui mul eelmisel aastal 280kmh juures oli. Aga eks tehnikaspordis ikka juhtub.

Bemmi katse:

https://www.youtube.com/watch?v=Oz8enn8hz3M

Autor:  -sharan- [ 13.06.2016 21:13 ]
Teema pealkiri:  Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

erxx kirjutas:
OMC-l seekord rekordit ei tulnud, 1km kiirus 259kmh ja enne lõppu lõi jälle ühe lõdviku lahti ning lasin gaasi maha, tuli 276kmh. Panime lõdviku tagasi ja kõik tundus okei, ei pannud tähele et üks väike rõhutoru oli külma koja küljes sulanud ja teisel katsel oli boost 0, eks augustis uuesti. Cooleri torudel on kraed ja kahepoolsete poltidega suured hydroscandi klambrid mis narrega kinni keeratud ja ikka pressib üle, täitsa müstika. Sel korral oli boost 3.5bar ja eelmisel õhtul sain alla 4" summuti, midagi peab vist sisselaskega välja mõtlema kuna väljalaske poolega enam midagi teha ei oska. Sisselaskekollektori pordid on 28cm pikad pluss kaanes sees lähevad kanalid klappideni veel edasi, kuna mul kõrgel pöördel vääne ära kaob siis usun et pikad sisselaskepordid on lisaks summuti vastusurvele teine põhjus.

Videos vähe vale jutt, vasturõhk polnud 1,7 vaid 0,7bari. :)

https://www.youtube.com/watch?v=d6QSwbaoh80

Oli veel üks mersu om606 e46 kupee kerel, see mis mulle avalaksul ära tegi, neil läks veel kehvemini kui minul. Esimene sõit oli väga hea, tõenäoliselt kiirem kui minu 276, aga ajavõtt ei fikseerinud ei 1km ega 1 miili kiirust, täiesti müstika. Anti kohe uus katse aga kuna esimesel katsel oli mindud viimast võtma siis saalesid teiseks sõiduks enam ei jätkunud. Usun et bemmil võis olla üle 290kmh kuna neil oli palju parem setup kui mul eelmisel aastal 280kmh juures oli. Aga eks tehnikaspordis ikka juhtub.

Bemmi katse:

https://www.youtube.com/watch?v=Oz8enn8hz3M



Bemmist kusagil lugeda ka saab?

Autor:  erxx [ 14.06.2016 20:30 ]
Teema pealkiri:  Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

-sharan- kirjutas:
erxx kirjutas:
OMC-l seekord rekordit ei tulnud, 1km kiirus 259kmh ja enne lõppu lõi jälle ühe lõdviku lahti ning lasin gaasi maha, tuli 276kmh. Panime lõdviku tagasi ja kõik tundus okei, ei pannud tähele et üks väike rõhutoru oli külma koja küljes sulanud ja teisel katsel oli boost 0, eks augustis uuesti. Cooleri torudel on kraed ja kahepoolsete poltidega suured hydroscandi klambrid mis narrega kinni keeratud ja ikka pressib üle, täitsa müstika. Sel korral oli boost 3.5bar ja eelmisel õhtul sain alla 4" summuti, midagi peab vist sisselaskega välja mõtlema kuna väljalaske poolega enam midagi teha ei oska. Sisselaskekollektori pordid on 28cm pikad pluss kaanes sees lähevad kanalid klappideni veel edasi, kuna mul kõrgel pöördel vääne ära kaob siis usun et pikad sisselaskepordid on lisaks summuti vastusurvele teine põhjus.

Videos vähe vale jutt, vasturõhk polnud 1,7 vaid 0,7bari. :)

https://www.youtube.com/watch?v=d6QSwbaoh80

Oli veel üks mersu om606 e46 kupee kerel, see mis mulle avalaksul ära tegi, neil läks veel kehvemini kui minul. Esimene sõit oli väga hea, tõenäoliselt kiirem kui minu 276, aga ajavõtt ei fikseerinud ei 1km ega 1 miili kiirust, täiesti müstika. Anti kohe uus katse aga kuna esimesel katsel oli mindud viimast võtma siis saalesid teiseks sõiduks enam ei jätkunud. Usun et bemmil võis olla üle 290kmh kuna neil oli palju parem setup kui mul eelmisel aastal 280kmh juures oli. Aga eks tehnikaspordis ikka juhtub.

Bemmi katse:

https://www.youtube.com/watch?v=Oz8enn8hz3M



Bemmist kusagil lugeda ka saab?

Ei saa, enamvähem sama setup nagu minul. 8mm pump, turbobanditi turbo, cdi automaatkast, vesimetapritse.

Autor:  erxx [ 19.07.2016 0:47 ]
Teema pealkiri:  Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

.

Autor:  erxx [ 27.07.2016 1:31 ]
Teema pealkiri:  Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

erxx kirjutas:
Selle hooaja eesmärk võiks olla rattast 400kw/850nm.

Olemas, rattast 408kw/858nm, mootorist ca 480kw/1000nm. 3.4bar boost.

Pilt

Autor:  hents99 [ 27.07.2016 16:14 ]
Teema pealkiri:  Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Mersu...polegi muud lisada. Pool milkut sõitnud stock mootori kohta suht hea. Sa pole veel std kaanetihendit vahetanud?

Autor:  bmwre39 [ 27.07.2016 16:30 ]
Teema pealkiri:  Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

MB from HELL :evil:

13. leht 21-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/