TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=5892
12. leht 15-st

Autor:  Rain573 [ 27.01.2012 17:31 ]
Teema pealkiri:  Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.

Martinez kirjutas:
Jäi endalegi praegu silma, et UK's diisli omasid kasutatud. Miks selle kasuks otsustatud ei tea. Ma kardan, et minu lühikese IC torud jääksid ette.
Laiemal oli hind ka 65€ kõrgem kui ma õigesti mäletan.
Diisli radikal ka plastik vannid või metallist?
Igatahes tuleb nina nüüd uuesti lahti kiskuda. Kätte ma ta sealt sain aga tagasi monteerimiseks on sooja kohta ja rohkemat aega vaja.


No ma arvan, et sellel diisli omal ka ikka plastik vannid. Kunagi A caris olid võileiva hinnaga need disla omad aga hetkel ei näita mulle enam ühtegi radiaatorit fiatile :D. See radiaator käib lihtsalt sealt eest. Selle alumise tala keerad lahti 2polti ja tuleb alla välja.

Autor:  Martinez [ 28.01.2012 17:00 ]
Teema pealkiri:  Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.

Nagu öö ja päev:

Pilt

See uus radikas ei mahuks IC torude vahele siis ka ära kui otsavann ära vahetada.

Ehk on kellelgi pakkuda järgnevate mõõtudega radikat:

Pilt

Võib olla ka lühem, peaasi, et lõdvikud ja temperatuuri anduri saaks ilusti ära ühendada.

Autor:  Fog [ 28.01.2012 18:19 ]
Teema pealkiri:  Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.

Martinez kirjutas:
Nagu öö ja päev:

See uus radikas ei mahuks IC torude vahele siis ka ära kui otsavann ära vahetada.

Ehk on kellelgi pakkuda järgnevate mõõtudega radikat:

Võib olla ka lühem, peaasi, et lõdvikud ja temperatuuri anduri saaks ilusti ära ühendada.


Pilt tundus tuttav, kiire otsing ja nisseni 62351 ehk Lada Samara.
Ma ostsin sellise peletisele vahejahuti vee jahutamiseks, oli ka mõõdujärgi vaja ning otsad ühel pool.
Tempi anduri pead teisele poole juhetama vaid.

Pilt

Autor:  IvarR [ 29.01.2012 13:31 ]
Teema pealkiri:  Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.

http://www.db-hp.ee/shopnew/?jahutus,399
Neil pole otsi küljes ehk siis saad ise õige kohapeale kõik otsad jne panna, kork/täiteava on ainult küljes. Võta sealt kõige väiksem näiteks, Racing radiaator 20"x12". Radiaatori mõõtmed on 320mm x 555mm X 60mm. Radiaatori kärje suurus on 270mm X 410mm. Otsad võid ka lasta neil külge keevitada jne ja vent ka lisaks, teevad parema hinna ka tavaliselt kui oskad rääkida.

IvarR

Autor:  ziim [ 29.01.2012 14:14 ]
Teema pealkiri:  Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.

IvarR kirjutas:
http://www.db-hp.ee/shopnew/?jahutus,399
Neil pole otsi küljes ehk siis saad ise õige kohapeale kõik otsad jne panna, kork/täiteava on ainult küljes. Võta sealt kõige väiksem näiteks, Racing radiaator 20"x12". Radiaatori mõõtmed on 320mm x 555mm X 60mm. Radiaatori kärje suurus on 270mm X 410mm. Otsad võid ka lasta neil külge keevitada jne ja vent ka lisaks, teevad parema hinna ka tavaliselt kui oskad rääkida.

IvarR


Ehk sobivasse kohta avad lõigata ja vajaliku diameetriga otsad külge keevitada?

Autor:  Martinez [ 29.01.2012 14:33 ]
Teema pealkiri:  Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.

Homme lähen teen Tartule ringi peale.

Esialgu oleks vaja sõbra garaaž vabastada.

Ühe variandina (kas või ajutise ja kõige püsivama lahendusena) saaks kasutada golf 2 radikat mille saadavus peaks tunduvalt parem olema ja hind ka 3x odavam kui originaalil.

Golf:

Pilt

Originaal:

Pilt

Vajalikud augud kõigel pool ja õige suurusega.
Homme olen loodetavasti targem.

Autor:  Martinez [ 30.01.2012 23:47 ]
Teema pealkiri:  Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.

Kasutusse läks Golf 3 1.6 radikas:

Pilt

Tegin vendi jaoks kinnitused:

Pilt

Pilt

Radikas istus ilusti ette. 5L jahutusvedelikku jõi ka ilusti ära. Kuna auto all loiku ei näinud tõin tanklast juurde ja läks veel 3L ära. Mõtlesin, et veidi palju aga sai maksimumini ja ehk ok.
Auto ei käivitunud ning paisupaagist kadus vedelik summuti kaudu :x
Järelikult andis tihend vms järgi, lõi jahutusvedelikusüsteemi surve ning radikal vanni lõhki.
Kergelt siiiiiiber :kill

Autor:  Rain573 [ 31.01.2012 9:41 ]
Teema pealkiri:  Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.

Sul ei vea nagu vabseeeeeeee selle autoga :shock:
Mul üks plokikaane tihend riiulis olemas, kui vaja võime kaupa teha.
Ebays müüakse metalltihendit ka aga stck sisuga pole sellel pointi vist eriti.

Autor:  Martinez [ 31.01.2012 10:00 ]
Teema pealkiri:  Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.

Ei joppa jah.
Üritan täna auto Roidu ära lohistada ja ehk on neljapäeval aega karu kõhtu piiluda.
Panen tihendi pakkumise kõrva taha, tänud!

Autor:  Raceboy [ 31.01.2012 11:46 ]
Teema pealkiri:  Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.

Kaanetihend oli mu esimene pakkumine ka, enamasti ei lähe radikas asja eest teist taga puruks.

Autor:  Martinez [ 02.02.2012 21:38 ]
Teema pealkiri:  Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.

Moto lahti ja tundub, et kannatada saanud ainult tihend.

Enne:

Pilt

Kannatada saanud kõigi silindrite juurest:

Pilt

Pilt

Pilt
Pildil tihend valepidi

Piisab ehk uuest tihendist ja poltidest ning kaane puhastamisest.

Autor:  Raceboy [ 02.02.2012 21:54 ]
Teema pealkiri:  Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.

Selle momentvõtme võiks igaks juhuks üle kontrollida, millega eelmisel korral poldid pingutati.

Autor:  Martinez [ 02.02.2012 21:58 ]
Teema pealkiri:  Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.

Raceboy kirjutas:
Selle momentvõtme võiks igaks juhuks üle kontrollida, millega eelmisel korral poldid pingutati.


Kui laupäevaks uue tihendi ja poldid saan siis oleks vaja kuskilt võtit laenata. Eelmine kord sai ka laenatud kuna töökojas olev võti algab 70st.
Kui mälu mind ei peta siis tuli selle masina puhul jõud rakendada 40N + 2x90 kraadi.

Autor:  stryk3r [ 02.02.2012 22:46 ]
Teema pealkiri:  Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.

miks sa metall tihendi ei kasuta ???

Autor:  Martinez [ 02.02.2012 23:18 ]
Teema pealkiri:  Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.

stryk3r kirjutas:
miks sa metall tihendi ei kasuta ???

Stock sisu hetkel, ei näe vajadust. Metall tihendi korral oleks kahjud kindlasti suuremad olnud. Midagi pidi selle ju põhjustama. Süütetabel tuleks kriitilise pilguga üle vaadata.

12. leht 15-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/