Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 04.06.2024 17:09

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 303 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 21  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 03.11.2011 23:51 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.04.2007 21:24
Postitusi: 729
Asukoht: Tallinn
Kuna vahepeal tekisid mingid jamad, et auto ei käi, viisin tagasi. Praegu selline probleem, et mootor käivitub ja 4-5 sekundi pärast kaovad pihustid tagant ära, aju tagant mõõtes juba :| Nats?! :?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.11.2011 15:27 
Eemal

Liitunud: 29.10.2006 15:56
Postitusi: 656
Asukoht: Lõuna
Motary1 kirjutas:
Kuna vahepeal tekisid mingid jamad, et auto ei käi, viisin tagasi. Praegu selline probleem, et mootor käivitub ja 4-5 sekundi pärast kaovad pihustid tagant ära, aju tagant mõõtes juba :| Nats?! :?

Vana Adolfi käsilased ilmselt mängus jah.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 24.11.2011 20:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.04.2007 21:24
Postitusi: 729
Asukoht: Tallinn
NATS süsteem jamas jah ja CAS andur oli ka vigane, mile välja vahetasin, õnneks VKMis neid juppe leidub alati mis mul vaja :-D

Alustan vaikselt ka kokkujooksu ja külgkalde varraste koostamist:

Külgkalde varras on nii palju valmis:

Pilt

Kokkujooksu vardale ainult paari polti ja stoppermutrit vajaja augud puurida:

Pilt

Enne homset oksjonit rebisin ette ja ostsin ühe 18 realise õlijahuti ka ära :)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.11.2011 1:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.04.2007 21:24
Postitusi: 729
Asukoht: Tallinn
Saak:

Pilt

Vahetasin välja ka kapotialused kütusevoolikud, kuna mul olid enne seal sellised, mis olid nii kõvad, et ei saanud piisavalt torule peale lükata ka kuumutades, mingi 30 barise süsteemi voolikud :-D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.12.2011 1:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.04.2007 21:24
Postitusi: 729
Asukoht: Tallinn
Z32 õhulugeja VKMist:

Pilt

Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.01.2012 19:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.04.2007 21:24
Postitusi: 729
Asukoht: Tallinn
Kokkujooksu varda peaaegu valma:

Pilt

Analüüs tulevasest külgkalde vardast:

Pilt

Vaatan, et asi kisub jube monoloogiks ära. Kritiseerige julgemalt :-D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.01.2012 20:29 
Eemal

Liitunud: 09.01.2012 5:02
Postitusi: 3
autol mootor juba hääles?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.01.2012 23:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.04.2007 21:24
Postitusi: 729
Asukoht: Tallinn
Ei ole, ma ei kavatse väga Jauhenit tagant kiirustada ka enne kui S15 480cc pihustid kätte saan


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11.01.2012 10:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2005 23:06
Postitusi: 536
Asukoht: Põlva
Mis materjaliset need kokkujooksu varrastel keskmised "pulga" tegid?
Kui kaalu ja sitkust taga ajada siis võiks nad olla vist torust?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11.01.2012 19:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3424
Asukoht: tln
Tellitud kriitika:
* See MAF ei hakka sul sellise lõdvikuga korralikult tööle - tõmbab madalalt segu üli rikkaks! Ta praktiliselt näeb su suurt kompressorit ja laseb täis.
* MAF otsas otse filter - suurendab turbulentsi veelgi
* Torude ühedamiseks ei kasutata lõdvikuid, pigem vastupidi, kui ei saa keevitada!
* Roolivõimu potsiku võiksid paigutada kuskile mujale. Turbo paistaks paremini välja - "cleanim look" :)
* Radikakülgedel pole koda - tuul käib küljepealt mööda.
* Mis õhufilter see selline on? Kui turbo pöördesse ajad, siis seal nii palju vaakumit, et tõmbab lõdviku turbost läbi :)
* Kas filter võtabki sooja õhku?
* Mis orginaal vardal viga oli?
* Miks auto nii raske on? Raskemad rattad (+20kg), turbo (+2kg), cooler (+4kg), radikas koos veega (+7kg), spoilerid 5kg aga kuskil on veel mingi 20 lisakilogrammi peidetud?
* Miks sa 103kg kaalud :lol: ? Kevadeks 83kg peale?

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.01.2012 3:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.04.2007 21:24
Postitusi: 729
Asukoht: Tallinn
Kokkujooksu varraste keskosad on kuuekandiline teras, üsna rasked jupid on nad küll ja peaks alumiiniumi poole vaatama.

Õige mafi paigutus midagi sellist?

Pilt


*Lõdvikute süsteem jääb nii, nagu on, mul ei ole seal must auk, mis kõik endasse ümeb, max hj 350
*Filtri all on toru, mis stange tagant toob külma õhku
*Filter on Apexi Power Intake test
*Potskat ei ole ruumi paigutada
*Radikate külgkojad tuleb külg keevitada, valmis tehtud
*Originaal varras on kummipuksi peal, ei taha vedelat autot
*Raske on ta esikapoti tõttu ja üldse ei ole ma seda autot mitte kusagilt kergemaks teinud v/a esistange metallist raami eemaldamine.
*Omakaalu vaja ka vähendada :-D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.01.2012 7:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.06.2007 17:32
Postitusi: 212
Asukoht: Soome
Mina olen aru saanud nii, et hea oleks kui põlved on turbo ja MAFi ning MAFi ja filtri vahel. Omal oli ka kunagi suht sirgelt need asjad ja oli igasuguseid hädasid. Peale põlvede lisamist läks tunduvalt paremaks.

_________________
BMW M52 328i turbo


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.01.2012 12:10 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3424
Asukoht: tln
* Mis on turbiini-mõõt? Kas TIP-mõõdad? Palju boosti ja pöördeid laskma hakkad?
* Eks sa ise koged, et see MAF on tundlik. Olengi vist juba 2-3x hoiatanud :)
* RVõimu-Potska mahuks siduri piduri potskade juurde, aga nuh - see on kosmeetika
* Ma ei näe paisupaaki
* Kapott on raskem kui originaal? Kui sa ka esi-raua eemaldasid, siis kuskil oleks nagu 25kg peidus. Ja kui arvestada, et kas mitte kas SR pole kergem. Võibolla ka kergem hooratas ja sisselaske kolle? Paistab ka suht väike aku... Siis kuskil oleks ikka nagu midagi peidus. Subbakas? Väljalase raskest torust? Oled neid rattaid kaalunud? Võibolla 30kg/kg :) Näiteks 17x7.5"olid vs 15x8" Kosei UL on 25kg võitu. See, et ei leia 20 kohta, kus nii lihtsalt kergemaks saaks ei tähenda ju, et seda ühte võimalust ei peaks kasutama.
Natuke teeb lihtsalt murelikuks, et suure vaeva eest ja mitte väga odavalt ilus riis aga ainult max 250hj/t - kõlab natuke nagu "ei seisa... aga ripub ilusti". Et noh 300hj/t oleks teine jutt. Mul läbi puterdamise oli 400hj/t proovitud, ei olnud piisav, peab tulema tuleb 500-700hj/t :?.
See nagu natuke kirjeldatav sellega, et mitu auto on Eestis, kes saavad su "möödasõitu rikkuda".
100hj/t 80000. ehk iga viies auto
150hj/t 40000. ehk iga kümnes auto
200hj/t 13000.
250hj/t 5000 autot, ehk piltlikult oled 5000. kohal.
300hj/t 2000.
350hj/t 500.
400hj/t 150.
500hj/t 25.
600hj/t 10. Numbrid on suht laest, aga põhimõte jääb samaks.
1100hj/t 1.
Et siis: tõstes hj/t suhet 20% vähendad "konkurente" 50%. 350hj/t puhul on tõenäosus, et keegi saab sind möödasõidul takistada 1%=500/500000autot, ja kui võtta et iga kümnes juht on pervo, siis võid rahulikult teha 1000 möödasõitu, kuni saad ebaõnne osaliseks. 200hj/t puhul aga ebaõnnestub iga 38. möödasõit - praktikas tähendab see aga seda, et sa enam ei muretse. Pealegi teepikkus ja aeg, mis on vaja möödasõidu tegemiseks muutub samuti lühemaks... Tuttava-tuttav läks 2.0 NA Imprezaga möödasõidule ja kommenteeris "niimoodi inimesed surma saavadki".

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.01.2012 19:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.04.2007 21:24
Postitusi: 729
Asukoht: Tallinn
See kapott on jah maruraske, kuna mul oli kunagi V-mount ja siis oli seda ava seal vaja, pahtlit läks peale kenasti, et sile jääks.

Pilt

Need nurgad on seest õõnsad, aga ikka on ta raske.
Kui kellegil on mul stock kapotti pakkuda siis laske käia :)

SRi hooratas on tõepoolest kergem, aga SL kollektor on samasugune.

Turbiin - inducer diam. 58mm, exeducer diam 48.5

Paisupaak on ikka omal kohal:

Pilt+

Subwooferit ei ole, kuid seal taga on mingid üsna head kõlarid küll, mis kaaluvad.

Rattad olid mäletamist mööda 8kg tükk

Ma ehitan oma autot rohkem rinka jaoks. Sellepärast sai ka selline turbo valitud, mis madalalt hästi veab ja ergas on. Nüüd kui Borg Warner oma EFR seeria välja lasi, jäi silm teisena kõige väiksema peale.
Mida rohkem võimsust oleks, seda suuremaid pidureid, rehve, tugevamat sidurit, ülekannet ja teisi asju vaja, rääkimata sajast muust asjast. Auto ehitus on selles mõttes tüütu ja kulukas, kuna teda tuleb tervikuna parendada.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.01.2012 19:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3424
Asukoht: tln
* Mul seinal isetehtud klaasplast kapott, pole just kõige kenam aga kergem kindlasti - suht õiget värvi kah.
* Aaa sul 1 pilt polnudki sinuautost, ja oli küsimus MAF kohta... Eeee ei sellest paigutsest kah otseselt ei piisa.
* SR mootor ju ise üldse kergem kui CA - võrdlen su masina kaalu SX-CA'ga 1200kg manuaalkasti ja katuseluugita.
* turbiin:
* isegi su rehv kaalub tõenäoliselt 8kg tk!
* Mu 17x7,5" + 225rehv oli 19.5kg. Kosei Ultarlight 15x8" on isegi kerge ilma teraseta drag rehviga 13kg/tk. Citroen AX 13"+155rehv = 12kg
* Rinkal mõjub mass kolmes suunas, dragil ühes suunas.
* See turbo õige juhtimisega peaks isegi kardirajale sobima.
* seda küll, et on tervik, aga kergem auto vajaks ka väiksemaid pidureid.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 303 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 21  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 15 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11